eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzylesieTermomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzylesiu



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzylesiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miedzylesie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzylesiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7701528d-1ca9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037046/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja budynku UMiG w Międzylesiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295829

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedsięwzięcia pn: „Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzylesiu”
należy wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych bocznych w budynku ratusza w Międzylesiu na działce nr 185/71, Plac Wolności 1, 57-530 Międzylesie.
Obiekt figuruje w wykazie zabytków przeznaczonym do ujęcia w wojewódzkiej ewidencji zabytków oraz jest usytuowany na obszarze ośrodka historycznego miasta Międzylesie. Przedsięwzięcie uzyskało pozytywną opinię Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w piśmie z dnia 06.12.2022r. nr W/N.5183.2996.AM.

Przedsięwzięcie obejmuje wymianę istniejącej stolarki okiennej – drewnianej skrzynkowej na nową wykonaną z PCV w kolorze złamanej bieli, o takich samych wymiarach jak oryginalne z zachowaniem istniejących podziałów oraz wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej- drzwi boczne (1 szt) na drewniane o takich samych wymiarach i detalach ozdobnych. Budynek administracyjny Urzędu Miasta i Gminy w Międzylesiu jest budynkiem trzykondygnacyjnym. Budynek pełni funkcję administracji publicznej.

Opis stanu istniejącego
Przedmiotowa zewnętrzna stolarka okienna i drzwiowa wykonana jest w materiale drewna. Okna typu skrzynkowego z pojedynczym oszkleniem skrzydła. Forma historyczna z kształtem i podziałem dla epoki początku XX wieku. Drzwi boczne drewniane szpongowe z naświetlem prostym.

Zewnętrzna stolarka okienna i drzwiowa winna spełniać wymogi określone ustawą Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. z 2022 roku poz.1225).
Zgodnie z załącznikiem nr 2 w/w Rozporządzenia przyjęto następujące wartości współczynnika przenikania ciepła:
- dla okien – U(max) = 0,9 W/(m2·K),
- dla drzwi zewnętrznych – U(max) = 1,3 W/(m2·K).
Przedsięwzięcie obejmuje wymianę stolarki okiennej w ilości łącznej 101 szt. i stolarki drzwiowej w ilości 1szt, zaakceptowanych uzgodnieniem konserwatorskim; z dnia 18 maja 2017r. nr W/N.5183.1034.2017.DS i jego aktualizacją z dnia 12 czerwca 2023 r. nr W/N.5183.1289.2023.AM.
Załączony do niniejszej specyfikacji Projekt Architektoniczno-Budowlany stanowiący załącznik nr 8 do SWZ, obejmuje zestawy charakterystycznych okien, których rozmieszczenie w budynku należy dostosować zgodnie z Przedmiarem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

Wszystkie okna w budynku na trzech kondygnacjach (parter, I piętro, II piętro-poddasze) należy wykonać jako 3-szybowe w ramach i ościeżnicach z PCV wielokomorowego z systemem wentylacji skrzydła.
W ramach robót należy wymienić parapety wewnętrzne na z materiału płyt z konglomeratów kamiennych na spoiwie poliestrowym.
Wymiana okien obejmuje wszystkie roboty towarzyszące i wykończeniowe wraz z robotami malarskimi: parapety wewnętrzne, uszczelnienie styków z parapetami zewnętrznymi, odtworzenie wypraw ościeży, uszczelnienia, dobór kolorystyki malarskiej.
Wymiana drzwi zewnętrznych obejmuje: wymianę kompletnych drzwi wraz z osprzętem zamykającym, odtworzeniem ościeży, uszczelnieniem i robotami malarskimi.
Zakres i ilość robót zostały zawarte w załączniku nr 9 do SWZ - Przedmiar

Uwaga !!!
Tabela z zestawieniem powierzchni wymienianej stolarki została zmieniona.

WIZJA LOKALNA
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
2. Wprowadzono wymóg odbycia wizji lokalnej. W takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 p.z.p.
3. Wyznacza się następujące terminy wizji lokalnej: 11.07.2023 r., 14.07.2023 r. oraz 17.07.2023 r. w godzinach od 8:00 do 13:00. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z: Ewa Siwek, tel. 601-084-958, 74 8 126 327 wew. 14, e-mail: e.siwek@miedzylesie.pl

Pozostałe zapisy rozdziału III pozostają bez zmian.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45442180-2 - Powtórne malowanie

45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346737 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346737 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346737 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Remontowo Budowlana Piotr Kołt

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Vendoserwis Andrzej Czopik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811098942

7.3.3) Ulica: Wilkanów 96/1

7.3.4) Miejscowość: Wilkanów

7.3.5) Kod pocztowy: 57-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346737 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.