eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krobia"BUDOWA STADIONU SPORTOWEGO W KROBI PRZY UL. SPORTOWEJ"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA STADIONU SPORTOWEGO W KROBI PRZY UL. SPORTOWEJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROBIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Krobia

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5711111

1.5.8.) Numer faksu: 65 5711111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krobia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krobi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA STADIONU SPORTOWEGO W KROBI PRZY UL. SPORTOWEJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8ee4e19-1822-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028571/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa stadionu sportowego w Krobi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341962

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.18.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10303703,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie stadionu sportowego w Krobi przy ul. Sportowej. W ramach budowy stadionu planuje się budowę budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego, boiska piłkarskiego, bieżni, budynku kasy biletowej, budynku komentatora, trybun, ogrodzeń, ciągów komunikacyjnych i elementów małej architektury – wraz z infrastruktura towarzysząc.

2. Zakres rzeczowy:
a) Budynek zaplecza szatniowo-sanitarnego
- prace budowalne:
• roboty ziemne
• roboty fundamentowe
• elementy konstrukcyjne
• dach i zadaszenie tarasu
• drzwi i okna
• wykończenie wewnętrzne
• wykończenie zewnętrzne
- instalacje sanitarne wewnętrzne – c.o. ze źródłem ciepła:
• instalacja C.O.
• źródło ciepła
- instalacje sanitarne wewnętrzne – wentylacja:
• wentylacja
• uzbrojenie przewodów wentylacyjnych
• przewody wentylacyjne
- instalacje sanitarne - wodociągowa i kanalizacyjna:
• instalacja wodociągowa
• instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej
• elementy wyposażenia
- instalacja elektryczna:
• instalacje elektryczne parter
• instalacje elektryczne piętro
• osprzęt elektryczny
• oprawy oświetleniowe
• instalacja wyrównawcza i odgromowa
• badania i pomiary
b) boisko i pozostałe zagospodarowanie:
- prace budowalne:
• profilowanie terenu
• płyta boiska
• urządzenia sportowe
• boisko
• bieżnia prosta
• utwardzenie na terenie działek
• trybuna, kontenery
• ogrodzenia, piłkochwyty
• zieleń i mała architektura
- instalacje elektryczne i niskoprądowe:
• instalacje elektryczne / oświetlenia boiska
• CCVT
• nagłośnienie
- branża sanitarna:
• przyłącze wodociągowe i instalacja wodociągowa
• zraszanie boiska
• kanalizacja sanitarna zewnętrzna
• kanalizacja deszczowa i drenaż boiska

3. Przedmiot zamówienia został opisany w projekcie zagospodarowania terenu, projekcie architektoniczno-budowalnym oraz projektach technicznych
i wykonawczych.

4. Poza robotami przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie budowlanym, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót i kosztorysach Wykonawca w zakresie objętym proponowaną ceną kosztorysową zobowiązany będzie do wykonania innych prac towarzyszących w szczególności:

a) Ustanowienia Kierownika Budowy i Kierowników Robót dla poszczególnych branż, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac wszystkich branż oraz sporządzanie we współpracy z Inspektorami Nadzoru poszczególnych branż i Zamawiającym protokołów z rad budowy).
b) Dokonywania na bieżąco zapisów w dzienniku budowy.
c) Właściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia robót i odbioru końcowego.
d) Bieżącego utrzymywania czystości na terenie prowadzonych robót.
e) Usuwania materiałów porozbiórkowych - utylizacji powstałych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
f) Uporządkowania i doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
g) Zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów, uzyskanie na rzecz Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w/w obiektu.
h) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej – 2 egz.
i) Wykonawca ponosi wszelkie koszty i opłaty związane z przygotowaniem, realizacją i zakończeniem prac objętych przedmiotem zamówienia w tym: koszty związane z czynnościami jednostek dozoru technicznego, koszty odbiorów i kontroli przez organy państwowe.
j) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do odbioru końcowego: decyzję o pozwoleniu na użytkownie, dokumentację powykonawczą, protokoły z prób i pomiarów, certyfikaty i atesty z podziałem na branże, instrukcję bezpieczeństwa pożarowego.
k) Wykonanie płyty boiska w tym murawy w terminie do dnia 30 kwietnia 2025 r. Po wykonaniu płyty boiska Wykonawca ma obowiązek pielęgnacji murawy zgodnie z harmonogramem wskazanym w dokumentacji projektowej. Po zakończeniu pielęgnacji płyty boiska, bieżące utrzymanie murawy do czasu zakończenia wykonywania umowy leży po stronie Wykonawcy. Ostateczny odbiór wykonanej murawy odbędzie się wraz z odbiorem całego przedmiotu umowy.
l) Poniesienia innych ewentualnych kosztów, które według wiedzy i oceny Wykonawcy (dokonanej z najwyższą, profesjonalną starannością) trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia

5. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:

1. Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego.
2. Opracowania i przedłożenia do zatwierdzenia Zamawiającemu, harmonogramu robót (rzeczowo – finansowego). Harmonogram musi być aktualizowany na bieżąco, z uwzględnieniem ewentualnych opóźnień, tak aby zminimalizować zagrożenia zmiany terminu realizacji zamówienia. Każda zmiana harmonogramu wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie lub w mailu i nie wymaga aneksowania umowy.
3. Usuwanie, w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru inwestorskiego terminie, wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości.
4. Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora Nadzoru inwestorskiego nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót.
5. Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru inwestorskiego tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót.
6. Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia wyznaczonego na rozpoczęcie robót – po zbiorze plonów zbóż, których uprawa prowadzona jest na przedmiotowych działkach zamierzenia inwestycyjnego.
7. Przestrzeganie zasad BHP.
8. Przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów przekazanie Inspektorowi Nadzoru inwestorskiego świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania
w budownictwie i spełniania wymogów określonych w specyfikacjach technicznych
i polskich normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie.


9. Umożliwienie Inspektorowi Nadzoru inwestorskiego sprawdzenia każdej roboty budowlanej zanikającej lub która ulega zakryciu. Wykonawca nie jest uprawniony do zakrycia wykonywanej roboty budowlanej bez uprzedniej zgody Inspektora Nadzoru inwestorskiego.
10. Usuwanie z terenu prowadzonych robót osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania.
11. Dokonanie poprawek bądź ponowne wykonanie wadliwie wykonanych robót
w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru inwestorskiego.
12. Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru inwestorskiego prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego.
13. Udziału w organizowanych Radach Budowy dotyczących postępu robót, rozstrzygnięć technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, w których udział biorą przedstawiciele stron zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego.

6. Miejsce realizacji zadnia:
Krobia ul. Sportowa dz. nr 389/7, 388/5, 387/5, 386/3, 385/4, 384/3, 383/3, 382/3, 381/3 380, 379, 378/1, 469/10.

Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych. Rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez różnych wykonawców.
2. Przy tego typu robotach (równoległe wykonywanie prac z różnych branż) nie ma możliwości jednoznacznego określenia zasad odpowiedzialności za jeden plac budowy (przekazany byłby równolegle wielu wykonawcom). Nie jest także możliwe rozgraniczenie odpowiedzialności wielu kierowników budowy.
3. Podział zamówienia na części groziłby ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
4. Wykonawcy powielaliby koszty pośrednie prac, co wpływałoby na koszty inwestycji. W każdej z ofert częściowych wykonawca musiałby założyć odrębną wycenę użycia tego samego rodzaju sprzętu, w sytuacji, w której, składając jedną ofertę, użycie sprzętu wyceniłby jednokrotnie. W dokumentacji projektowej wskazane są rozwiązania wymagające użycia wielorodzajowego sprzętu budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10998927,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18395434,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10998927,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADAMIETZ SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 756-18-36-633

7.3.3) Ulica: BRACI PRANKEL 1

7.3.4) Miejscowość: STRZELCE OPOLSKIE

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakładany zakres udziału: roboty ziemne, żelbetowe, murarskie, dekarskie, elewacyjne, wykończeniowe, dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
dostawa i montaż wyposażenia.
Roboty branży elektrycznej
Roboty branży sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10998927,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.