eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławPrace budowlano- konserwatorskie przy budynku Dworu Sroczyńskich w Bolesławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace budowlano- konserwatorskie przy budynku Dworu Sroczyńskich w Bolesławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLESŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 68

1.5.2.) Miejscowość: Bolesław

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-220

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boleslaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslaw.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace budowlano- konserwatorskie przy budynku Dworu Sroczyńskich w Bolesławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f252b4e1-b9c5-4fb1-819a-316b7ad91606

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004405/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Prace budowlano-konserwatorskie przy budynku Dworu Sroczyńskich w Bolesławiu

1.1.5 Prace budowlano- konserwatorskie przy budynku Dworu Sroczyńskich w Bolesławiu - etap 2

1.1.6 Prace budowlano-konserwatorskie przy budynku Dworu Sroczyńskich w Bolesławiu -etap 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f252b4e1-b9c5-4fb1-819a-316b7ad91606

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.
U. z 2020 poz. 2415).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z
wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby,
podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do
przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem
podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.
gov.pl/regulamin/#regulamin-serwisu.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
sekretariat@boleslaw.com.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZ 271.1.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć I - Prace budowlano- konserwatorskie przy budynku Dworu Sroczyńskich w Bolesławiu. Zakres prac dla I części zamówienia: wykopy przy odkrywaniu fundamentów, podbicie fundamentów betonem, izolacja pionowa fundamentów z naprawą lica, izolacja pozioma p-wilgociowa ścian fundamentowych, uzupełnienie ścian parteru cegłą na zaprawie, uzupełnienie sklepień płaskich Kleina, uzupełnienie żelbetowych ław fundamentowych, wykonanie żelbetowego stropu wraz ze schodami, wykonanie żelbetowych stóp i słupów portyku, wykonanie ścian z cegły poddasza, wykonanie wieloprzewodowych kominów, wykonanie więźby dachowej o charakterze zabytkowym, pokrycie dachu dachówką ceramiczną marsylką, wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej, wykonanie rynien i rur spustowych z blachy powlekanej, wykonanie instalacji odgromowej w wykopach

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45454100-5 - Odnawianie

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262210-6 - Fundamentowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba
rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia będą prace określone w specyfikacji technicznej załączonej do niniejszej SWZ. Zamówienia będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki. Zamówienia będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia nowych zadań gospodarczych lub
publicznych.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A. cena - 60%, gdzie ilość punktów liczona będzie według wzoru:
Cnk
C = -------------- x 60
Cbo
Cnk – cena najkorzystniejsza spośród złożonych ofert (minimalna)
Cbo – cena badanej oferty
B. Okres gwarancji - 40%, gdzie ilość punktów liczona będzie według wzoru:
Gbo
G = -------------- x 40
Gmax
Gbo – okres gwarancji w badanej ofercie (w miesiącach)
Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert (w miesiącach)
Minimalny okres gwarancji za wady przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy natomiast
maksymalny wynosi 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru wykonanych robót. W przypadku zaoferowania przez
Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie jako podstawę do oceny oferty okres gwarancji
wynoszący 60 miesięcy.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji.
Liczba punktów przyznana wykonawcy będzie suma punktów uzyskanych w obu kryteriach
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów
spośród ofert niepodlegających odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć II - Prace budowlano- konserwatorskie przy budynku Dworu Sroczyńskich w Bolesławiu-Etap 2. Zakres prac dla II części zamówienia: wykonanie i montaż okien skrzynkowych drewnianych, wykonanie i montaż drzwi zewnętrznych drewnianych z naświetlem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba
rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia będą prace określone w specyfikacji technicznej załączonej do niniejszej SWZ. Zamówienia będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki. Zamówienia będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia nowych zadań gospodarczych lub
publicznych

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A. cena - 60%, gdzie ilość punktów liczona będzie według wzoru:
Cnk
C = -------------- x 60
Cbo
Cnk – cena najkorzystniejsza spośród złożonych ofert (minimalna)
Cbo – cena badanej oferty
B. Okres gwarancji - 40%, gdzie ilość punktów liczona będzie według wzoru:
Gbo
G = -------------- x 40
Gmax
Gbo – okres gwarancji w badanej ofercie (w miesiącach)
Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert (w miesiącach)
Minimalny okres gwarancji za wady przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy natomiast
maksymalny wynosi 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru wykonanych robót. W przypadku zaoferowania przez
Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie jako podstawę do oceny oferty okres gwarancji
wynoszący 60 miesięcy.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji.
Liczba punktów przyznana wykonawcy będzie suma punktów uzyskanych w obu kryteriach
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów
spośród ofert niepodlegających odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć III- Prace budowlano- konserwatorskie przy budynku Dworu Sroczyńskich w Bolesławiu-Etap 2. Zakres prac dla III części zamówienia: Wykucie z muru okien i drzwi, rozbiórka żelbetowego dachu, rozbiórka żelbetowych schodów zew i tarasów, rozbiórka pokrycia dachu z dachówki, rozbiórka więźby dachowej, rozbiórka stropu Kleina, rozebranie ścian i filarów z cegły, skucie tynków, wykonanie odprowadzenia wody z dachu rurami PCV wraz ze studzienkami, wykonanie izolacji dachu żelbetowego wraz z uszczelnieniem folią EPDM

4.2.6.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261410-1 - Izolowanie dachu

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba
rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia będą prace określone w specyfikacji technicznej załączonej do niniejszej SWZ. Zamówienia będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki. Zamówienia będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia nowych zadań gospodarczych lub
publicznych

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A. cena - 60%, gdzie ilość punktów liczona będzie według wzoru:
Cnk
C = -------------- x 60
Cbo
Cnk – cena najkorzystniejsza spośród złożonych ofert (minimalna)
Cbo – cena badanej oferty
B. Okres gwarancji - 40%, gdzie ilość punktów liczona będzie według wzoru:
Gbo
G = -------------- x 40
Gmax
Gbo – okres gwarancji w badanej ofercie (w miesiącach)
Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert (w miesiącach)
Minimalny okres gwarancji za wady przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy natomiast
maksymalny wynosi 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru wykonanych robót. W przypadku zaoferowania przez
Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie jako podstawę do oceny oferty okres gwarancji
wynoszący 60 miesięcy.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji.
Liczba punktów przyznana wykonawcy będzie suma punktów uzyskanych w obu kryteriach
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów
spośród ofert niepodlegających odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
- nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów;
- nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
W zakresie części I
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli:
a) wykona z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej jednego zamówienia, odpowiadającego robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remoncie budowlano-konserwatorskim w obiekcie wpisanym do ewidencji lub rejestru zabytków o wartości minimum 400 tys. zł brutto.

b) dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w tym przede wszystkim:
- minimum jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Zamawiający dokona oceny wstępnej spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SWZ)
W zakresie części II i III części zamówienia
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli:
a) wykona z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej jednego zamówienia, odpowiadającego robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remoncie budowalno-konserwatorskim w obiekcie wpisanym do ewidencji lub rejestru zabytków o wartości minimum 100 tys. zł brutto.

b) dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w tym przede wszystkim:
- minimum jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiający dokona oceny wstępnej spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SWZ)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Dla I części zamówienia: 7 500,00 zł ( siedem tysięcy pięćset złotych)
Dla II części zamówienia: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla tej część zamówienia.
Dla III części zamówienia: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla tej części zamówienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z punktem XVI SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za posrednictwem Platformy e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.