Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00348063/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Strzelnica w powiecie 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUBIENKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Dubienka
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-145
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dubienka.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dubienka.eurzad.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminadubienka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Strzelnica w powiecie 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651e413d-36a1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348063
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wyposażenia wirtualnej strzelnicy usytuowanej w Szkole Podstawowej w Dubience.
2. Wyposażenie strzelnicy wirtualnej obejmuje:
2.1. Moduł Projekcji (MP) z kablem zasilającym, integrujący w jednej, zwartej obudowie:
− zestaw mikrokomputerowy PC,
− projektor,
− kamerę,
− głośnik,
− punkt dostępowy WI-FI,
− punkt dostępowy Bluetooth;
2.2. Klawiatura bezprzewodowa z gładzikiem;
2.3. Tablet z ładowarką;
2.4. Drukarka
2.5. Specjalistyczne oprogramowanie mikrokomputera
2.6. Specjalistyczną aplikacje do tabletu
2.7. Broń treningową- repliki ASG działające w systemie blow-back, zasilane green-gaz lub repliki broni zasilane elektronicznie:
− replikę karabinu z dwoma magazynkami – 4 kpl.
− replikę pistoletu z dwoma magazynkami – 4 kpl.
− bezprzewodowe moduły laserowe dedykowane do rodzaju replik ASG:
- do pistoletu - 4 szt.
- do karabinu - 4 szt.
− ładowarkę bezprzewodowego modułu laserowego umożliwiająca podłączenie do 8 szt. modułów.
2.8. Opakowania transportowe na powyższy sprzęt.
2.9. Pasy nośne do karabinów i kabury do pistoletów.
2.10. Pakiet startowy materiałów eksploatacyjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia określają:
3.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ;
3.2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ;
3.3. Dokumentacja elektroniczna Konkursu Ofert „Strzelnica w powiecie 2023” nr 1/2023/CWCR, dostępnej pod adresem:
https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa/konkursu-ofert-strzelnica-w-powiecie-2023-nr-12023cwcr
4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
38652100-1 - Projektory
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Autocomp Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552189980
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTOCOMP MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AUTOCOMP MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- Budowa żłobka na 75 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 przy ul. Groszowej w Zgorzelcu
- Dostawa pomocy dydaktycznych: komputery, monitory, rzutniki, drukarki 3D
- Dostawa mebli w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów" w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Dostawa pomocy dydaktycznych w branży motoryzacyjnej
więcej: Symulatory szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.