Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00357437/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Zakup wraz z dostawą opału na sezon grzewczy 2022/2023 ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobryszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 8
1.5.2.) Miejscowość: Dobryszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-505
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446811193
1.5.8.) Numer faksu: 446811028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobryszye.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobryszyce.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.dobryszyce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Zakup wraz z dostawą opału na sezon grzewczy 2022/2023 ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9444277-398b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038672/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup opału na sezon grzewczy 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357437/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia:Zakup wraz z dostawą, załadunkiem i rozładunkiem eko - groszku do Świetlicy Środowiskowej w Dobryszycach, Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Dobryszycach, Domu Nauczyciela w Dobryszycach w ilości 160 ton.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09242000-7 - Produkty pochodne węgla
4.5.5.) Wartość części: 512000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia:Zakup wraz z dostawą, załadunkiem i rozładunkiem pelletu do Urzędu Gminy w Dobryszycach oraz Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dobryszycach oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobryszycach w ilości 50 ton.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09242000-7 - Produkty pochodne węgla
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667152,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 505776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Towarowy Handel Opałem Mirosław Stasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 591000568
7.3.3) Ulica: Dworcowa 2
7.3.4) Miejscowość: Gomunice, Kletnia
7.3.5) Kod pocztowy: 97-545
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Stasiak Transport towarowy, handel opałem
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Stasiak Transport towarowy, handel opałem
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505776 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-10 do 2023-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm. ),
Zamawiający Gmina Dobryszyce informuje, iż na podstawie art. 255 pkt 3 w związku z art. 266 ustawy unieważnia dla części II przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm. ), przed otwarciem ofert na
stronie prowadzonego postępowania Zamawiający poinformował, iż na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 135.000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI DOBRYSZYCE
- Wymiana kostki brukowej na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
- Wymiana okien w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
- Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w internacie - skrzydło chłopców
więcej: przetargi DOBRYSZYCE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.