eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyZimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie 4 rejonów Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2022 - 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie 4 rejonów Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2022 – 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/663407

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie 4 rejonów Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2022 – 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41c09353-3424-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026734/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie 4 rejonów Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2022 – 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348231/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Grzybno i Kaliska,
2. Ostateczna wartość i zakres przedmiotu zamówienia zależeć będzie od warunków atmosferycznych i konieczności prowadzenia prac. Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 50%,
2) zwiększenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 50%,
3) zmiany poszczególnych ilości roboczogodzin dla usług danego rodzaju, objętych niniejszym zamówieniem, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Ofercie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 120150,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Mezowo, Dzierżążno, Borowo oraz Sitno,
2. Ostateczna wartość i zakres przedmiotu zamówienia zależeć będzie od warunków atmosferycznych i konieczności prowadzenia prac. Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 50%,
2) zwiększenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 50%,
3) zmiany poszczególnych ilości roboczogodzin dla usług danego rodzaju, objętych niniejszym zamówieniem, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Ofercie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 193950,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Smętowo Chmieleńskie, Ręboszewo, Brodnica Dolna oraz Brodnica Górna.
2. Ostateczna wartość i zakres przedmiotu zamówienia zależeć będzie od warunków atmosferycznych i konieczności prowadzenia prac. Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 50%,
2) zwiększenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 50%,
3) zmiany poszczególnych ilości roboczogodzin dla usług danego rodzaju, objętych niniejszym zamówieniem, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Ofercie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 151350,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectwa Kiełpina.
2. Ostateczna wartość i zakres przedmiotu zamówienia zależeć będzie od warunków atmosferycznych i konieczności prowadzenia prac. Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 50%,
2) zwiększenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 50%,
3) zmiany poszczególnych ilości roboczogodzin dla usług danego rodzaju, objętych niniejszym zamówieniem, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Ofercie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 70050,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89420,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89420,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89420,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zieleń Serwis Polbud Piotr Olszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860020393

7.3.3) Ulica: ul. Grodziskowa 2

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89420,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143744,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143744,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143744,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zieleń Serwis Polbud Piotr Olszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860020393

7.3.3) Ulica: ul. Grodziskowa 2

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143744,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98172,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98172,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98172,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Radosław Lica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891015803

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Bernarda Szuty 16

7.3.4) Miejscowość: Brodnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98172,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie postępowania odrzucono następujące ofertę Wykonawcy Usługi transportowe „RED-TRANS” Jerzy Arent ul. Energetyków 1 83-307 Kiełpino
Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710)
Uzasadnienie:
Zgodnie z postanowieniami pkt 5 Części VI SWZ, Zamawiający zalecał wykorzystanie formularzy załączników dołączonych do SWZ. Jednocześnie dopuszczono złożenie dokumentów sporządzonych na drukach opracowanych przez Wykonawcę. Dokumenty te jednak musiały zawierać oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy, spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz, że treść złożonej oferty jest zgodna z treścią SWZ.
Wykonawca złożył ofertę na realizację Części nr 4 zamówienia z częściowym wykorzystaniem załącznika nr 1 do SWZ (Formularz oferty).
Złożona oferta zawierała jedynie dwie pierwsze strony załącznika nr 1 do SWZ. Wykonawca nie złożył w swojej oświadczeń potwierdzających, że jest ona zgodna z treścią SWZ, gdyż nie zawierała oświadczeń określonych w tym formularzu na stronie 3 i 4, tj. m.in.:
• Odnośnie akceptacji warunków realizacji przedmiotu zamówienia określonych
w Specyfikacji Warunków Zamówienia (warunki realizacji, warunki płatności, postanowienia umowy),
• Odnośnie terminu związania ofertą zgodnego z postanowieniami Części X SWZ, tj. do dnia 22.10.2022 r.
W związku z powyższym należy uznać, że treść oferty Wykonawcy Usługi transportowe „RED-TRANS” Jerzy Arent, jest niezgodna z warunkami zamówienia, co powoduje konieczność jej odrzucenia.
Ponadto Zamawiający, działając zgodnie z art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, informuje o unieważnieniu zamówienia dla Części nr 4 na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.