eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotu³yOpracowanie planu ogólnego miasta i gminy Szamotu³y



Og³oszenie z dnia 2024-07-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Opracowanie planu ogólnego miasta i gminy Szamotu³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA SZAMOTU£Y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501

1.5.8.) Numer faksu: +48612920072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie planu ogólnego miasta i gminy Szamotu³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-09f629d3-73bd-45f5-9997-75f2ab8fb613

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00403890

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00069602/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Opracowanie miejscowego planu ogólnego dla gminy Szamotu³y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia,
zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje1.
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Wykonawca sk³ada ofertê w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.2.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane
elektronicznym kwalifikowanym
podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków
dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis
zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.3.Oferta
powinna byæ:1. sporz±dzona na podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim,2. z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl,3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione4. Podpisy kwalifikowane
wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego
i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym
(eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”. 5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES
zewnêtrzny.Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w
formacie XAdES.Szczegó³owy opis okre¶la SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z tre¶ci± rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L
119 z 04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, Miasto i Gmina Szamotu³y informuje ¿e: I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Szamotu³y, adres siedziby: ul.Dworcowa 24, 64-500 Szamotu³y,
tel. (61) 29-27-576, 568, fax 61 29 20
072, NIP 787-207-44-67, REGON 631258230, zwany dalej Miasto i Gmina Szamotu³y.Inspektor ochrony danych w Mie¶cie i Gminie
Szamotu³y jest Pani Pani Aleksandra Cnota-Miko³ajec, kontakt: iod@eduodo.pl. II.RODZAJ DANYCH OSOBOWYCH
PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA - Opis w SWZIII. ¬RÓD£O POZYSKIWANIA DANYCH OSOBOWYCH - Opis w
SWZ IV. CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH-Opis w SWZ V. ODBIORCY DANYCH
OSOBOWYCH-Opis w SWZ VI. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZ¡ Opis w SWZ VII. CZAS PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH-Opis w SWZ VIII. WYTYCZNE
DLA WYKONAWCY1. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich
obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z
RODO, w szczególno¶ci
w³asny obowi±zek informacyjny Wykonawcy, przewidziany w art. 13 RODO, wzglêdem osób Zamówienie udzielane jest w trybie
podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te
Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³.
Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba
fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 2. Ponadto Wykonawca wype³nia w³asny
obowi±zek informacyjny Wykonawcy, wynikaj±cy z
art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma
zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art.
14 ust. 5 RODO. 3. Maj±c na uwadze powy¿sze, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane
zosta³y przekazane Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê oraz celem zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ wy¿ej wymienione w³asne
obowi±zki informacyjne, a osoby
których dane dotycz± posiadaj± wiedzê, ¿e ich dane zosta³y ujawnione Zamawiaj±cemu, Wykonawca sk³ada wobec Zamawiaj±cego
o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik nr 8 do SWZ, w którego tre¶ci Wykonawca potwierdzi wype³nienie rzez Wykonawcê jego
obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO oraz potwierdzi przekazanie osobom których dane dotycz±
tre¶ci klauzuli informacyjnej Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 360000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
a) Zakres zamówienia obejmuje czynno¶ci m.in.:
- Dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniej±cego stanu zagospodarowania przestrzennego,
- Sporz±dzenie opracowania ekofizjograficznego,
- Przygotowanie projektów og³oszeñ i obwieszczeñ Burmistrza Miasta i Gminy Szamotu³y wymaganych ustaw±,
- Wykonanie analizy z³o¿onych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zg³oszone przez organy i instytucje, w tym sporz±dzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak równie¿ ewentualne opracowanie projektów odpowiedzi do organów i instytucji okre¶lonych ustaw± oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przyst±pieniu do sporz±dzenia planu ogólnego,
- Sporz±dzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognoz± oddzia³ywania na ¶rodowisko (czê¶ci tekstowe, graficzne, dane przestrzenne), oraz innych wymaganych ustaw±,
- Przygotowanie projektów pism zwi±zanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego,
- Dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnieñ i opinii wraz z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego,
- Udzia³ w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej,
- Prowadzenie konsultacji spo³ecznych, przygotowanie wykazu wniosków oraz raportu podsumowuj±cego przebieg konsultacji spo³ecznych,
- Udzia³ w konsultacjach spo³ecznych dotycz±cych projektu planu ogólnego z mieszkañcami miasta i gminy oraz udzielanie stosownych informacji i wyja¶nieñ,
- Sporz±dzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycj± ich rozstrzygniêcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego,
- Przygotowanie projektu uchwa³y z za³±cznikami i udzia³ w sesji Rady Miasta i Gminy Szamotu³y uchwalaj±cej plan ogólny,
- Wykonawca zobowi±zuje siê skompletowaæ i przygotowaæ dokumentacjê formalno-prawn± w celu przed³o¿enia jej Wojewodzie Wielkopolskiemu,
- W przypadku wyst±pienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej Wykonawca zobowi±zuje siê do ponowienia niezbêdnych czynno¶ci, jak równie¿ do ponownego opracowania niezbêdnych dokumentów w ramach niniejszej umowy,
- Wykonawca jest zobowi±zany do udzia³u w czynno¶ciach niezbêdnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodno¶ci projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia niewa¿no¶ci uchwa³y przez Wojewodê,
- Wykonawca odpowiada za koordynacjê prawid³owo¶ci przebiegu procedury planistycznej oraz na ewentualne ¿±danie bierze udzia³ w spotkaniach z Zamawiaj±cym,
- Wszelkie prace projektowe lub czynno¶ci nie opisane powy¿ej, a wynikaj±ce z procedur okre¶lonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbêdne do w³a¶ciwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonaæ w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia.
b) Niezbêdne do wykonania za³±czniki potrzebne na cele opracowania przedmiotowego zamówienia:
- Opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej i elektronicznej, w ilo¶ci 2 egzemplarzy,
- Czê¶æ tekstowa w wersji papierowej i elektronicznej, w ilo¶ci 4 egzemplarzy,
- Czê¶æ graficzna w wersji papierowej i elektronicznej, w ilo¶ci 4 egzemplarzy,
- Prognoza oddzia³ywania na ¶rodowisko w wersji papierowej i elektronicznej, w ilo¶ci 4 egzemplarzy,
- Rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP lub DXF z podzia³em na warstwy, na których le¿± obiekty jednej kategorii, PDF
- Rysunek planu ogólnego w formacie Geotiff oraz w wersji papierowej zalaminowanej.
Dane przestrzenne,
Wykonawca zobligowany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wy³oni siê w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy lub w przypadku zmiany ustawy.
c) Wykonawca zobowi±zuje siê do przeniesienia maj±tkowych praw autorskich do wszystkich materia³ów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiaj±cego w ramach wynagrodzenia okre¶lonego w ofercie
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SWZ,
- Projekt umowy - za³±cznik nr 7 do SWZ,
- Opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 8 do SWZ;
- Wytyczne w zakresie przygotowania MPZP w postaci numerycznej - za³±cznik nr 9 do SWZ;
- Harmonogram prac planistycznych - za³±cznik nr 10 do SWZ;
- UCHWA£A NR LVIII/598/2024 RADY MIASTA I GMINY SZAMOTU£Y z dnia 27 lutego 2024 r. w sprawie przyst±pienia do sporz±dzenia planu ogólnego miasta i gminy Szamotu³y - za³±cznik nr 11 do SWZ;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71400000-2 - Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
KRYTERIUM RANGA
Cena (C) 60%
Do¶wiadczenie G³ównego Projektanta (DP) 40%
RAZEM: 100%

2. Kryterium cena (C) bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w ofercie.
Zamawiaj±cy przyzna punkty na podstawie poni¿szego wzoru:
C = Cmin / Co x 60 pkt.
gdzie: Cmin – cena brutto oferty najtañszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
3. Kryterium Do¶wiadczenie G³ównego Projektanta DP - 40 pkt.
Zamawiaj±cy przyzna punkty w tym kryterium na podstawie wype³nionego wykazu w formularzu ofertowym (który nie podlega uzupe³nieniu):
a) sporz±dzenie opracowañ „Studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego ca³ej gminy” (opracowania Studium , lub opracowania zmiany Studium, przy czym pod pojêciem „opracowania” rozumie siê co najmniej udzia³ w zespole opracowuj±cym studium), w o¶wiadczeniu nale¿y podaæ nr uchwa³, data uchwalenia i daty publikacji – maksimum 10 pkt, w nastêpuj±cy sposób:
- 5 pkt w przypadku 1 opracowania Studium, lub 1 opracowania zmiany Studium,
- 10 pkt w przypadku opracowania min. 2: opracowañ Studium lub opracowañ zmiany Studium,
b) opracowanie oceny aktualno¶ci studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego – maksimum 10 pkt, w nastêpuj±cy sposób:
- 5 pkt przy opracowaniu min. 1 oceny aktualno¶ci ;
- 10 pkt. przy opracowaniu 2 ocen aktualno¶ci lub wiêcej.
c) opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 20 ha ka¿dy (przez opracowanie planu Zamawiaj±cy rozumie opracowanie planu z opublikowaniem uchwa³y w Dzienniku Urzêdowym), w o¶wiadczeniu nale¿y podaæ nr uchwa³, data uchwalenia i daty publikacji – maksimum 20 pkt, w nastêpuj±cy sposób:
- 5 pkt. za opracowanie 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 20 ha
- 10 pkt. za opracowanie 4 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 20 ha ka¿dy
- 20 pkt. za opracowanie 5 lub wiêcej miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 20 ha ka¿dy

Osoba wskazana w formularzu ofertowym do punktacji musi byæ t± sam± osob±, która zostanie wskazana na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, opisanego w pkt V.2 lit a) SWZ. W przypadku zmiany albo uzupe³nienia tej osoby – punktacja nie zostanie przyznana w zakresie zmienionym lub uzupe³nionym.

4. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny najwy¿sz± liczbê punktów. Przyznanie punków poszczególnym ofertom odbêdzie siê w oparciu o nastêpuj±cy wzór:
Ocena oferty = C+DP

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie G³ównego Projektanta (DP)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u
w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1) Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej: - 3 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 20ha ka¿dy (przez wykonanie planu Zamawiaj±cy rozumie opracowanie planu z opublikowaniem uchwa³y w Dzienniku Urzêdowym),
2) Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê, ¿e dysponuje nastêpuj±cymi osobami, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia:
a) co najmniej jednym g³ównym projektantem, który spe³nia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ust. 1- 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) i posiada minimum 5 letnie do¶wiadczenie (liczone od momentu uzyskania jednego z tych warunków):
b) co najmniej dwie osoby, które spe³niaj± (ka¿da z nich) co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ust. 1 - 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) i ka¿da z nich posiada minimum 3 letnie do¶wiadczenie (liczone od momentu uzyskania jednego z tych warunków)

Uwaga: Zamawiaj±cy uzna uprawnienia równowa¿ne do powy¿szych wydane
na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.

Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji wskazanych w pkt V.1. SWZ. W zwi±zku z tym dopuszczalne jest wskazanie tej samej osoby w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na wybrane podpunkty, o ile osoba ta posiada wymagane uprawnienia, które zosta³y okre¶lone w tre¶ci SWZ. St±d te¿ wykonawca mo¿e wskazaæ jedn± osobê na w/w stanowiska.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

2) Podmiotowe ¶rodki dowodowe podmiotów zagranicznych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
Lp Wymagany podmiotowy ¶rodek dowodowy
a) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w Roz VIII pkt. 2 ppkt. 1) lit. a) SWZ - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê ww. dokumentów lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa wy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Terminy wystawienia ww. dokumentów stosuje siê.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; - zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie wymagamy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

X. WYKONAWCY POLEGAJ¡CY NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt. 3, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w SWZ, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 (Za³±cznik nr 2 do SWZ), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
7. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
8. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
9. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

IX. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJACY SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA – KONSORCJUM/SPÓ£KA CYWILNA
1. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa Rozdziale VIII pkt. 1. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy wykazuj±cy spe³nienie warunku na zasadach okre¶lonych w Rozdziale V SWZ.
3. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty zgodnie z Rozdzia³em V ust. 3 SWZ o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach i na warunkach jak ni¿ej:
1) Zmiana terminu realizacji zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku opó¼nieñ wynikaj±cych z:
a) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pe³ni niezale¿nej od Stron umowy, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na termin wykonania prac,
b) przeszkód technicznych w pe³ni niezale¿nych od Stron umowy, maj±cych bezpo¶redni wp³yw na termin wykonania prac,
c) wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
d) zaistnienia okoliczno¶ci po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacja finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
e) konieczno¶ci ponowienia procedury zwi±zanej z uzyskaniem kompletu wymaganych opinii i uzgodnieñ,
f) zmiany przez Zamawiaj±cego danych wyj¶ciowych, na podstawie których Wykonawca wykonuje prace,
g) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji umowy.
2) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia mo¿e nast±piæ w przypadku konieczno¶ci zmiany w tym w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia zwi±zanego ze zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
- W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w pkt. a) niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy.
b) w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)
- W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w lit. b) niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia, a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê na kalkulacjê wynagrodzenia. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie akceptowa³, kosztów wynikaj±cych z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracownikom Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, w szczególno¶ci koszty podwy¿szenia wynagrodzenia w kwocie przewy¿szaj±cej wysoko¶æ p³acy minimalnej.
c) w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym
lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
cd. w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje siê sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.), zwanej dalej „ustaw± Pzp

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z pó¼n. zm.) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1. wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4. Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na ka¿dym etapie postêpowania. Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli zosta³a z³o¿ona przez Wykonawcê podlegaj±cego wykluczeniu z postêpowania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.