Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00350368/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
- 2023/BZP 00309093/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych - ul. Nowa, ul. Dworcowa, ul. Kręta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac B. Hoffa 3
1.5.2.) Miejscowość: Wisła
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.wisla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wisla.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://um.wisla.pl/SWZ/2022_drogi_nowa_dworcowa_kreta/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych - ul. Nowa, ul. Dworcowa, ul. Kręta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-751f3cce-34f0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004655/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350368/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGŚ.271.32.2022.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1 – ul. Nowa - ścięcie pobocza, rozebranie krawężników, rozebranie nawierzchni bitumicznej, frezowanie nawierzchni, wykonanie rowków pod krawężniki, ułożenie krawężników drogowych, mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie istniejącej nawierzchni, ułożenie mieszanki mineralno – bitumicznej, skropienie nawierzchni wiążącej emulsją asfaltową , ułożenie nawierzchni warstwy ścieralnej i wiążacej, przełożenie nawierzchni z kostki brukowej, przełożenie zjazdu, Obsypanie pobocza korą asfaltową, wykonanie powierzchniowego utrwalenia pobocza emulsją wykonanie regulacji pokryw studzienek kanalizacyjnych, krat ulicznych oraz zaworów wodociągowych i gazowych, oczyszczenie odwodnienia liniowego, oczyszczenie rowu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 308246,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – ul. Dworcowa – - mechaniczne ścięcie poboczy, rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych, rozebranie krawężników drogowych, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego – obniżenie podbudowy przy krawężniku na placu postojowym, wyrównanie nawierzchni tłuczniowej z tłucznia kamiennego, wyrównanie istniejącej podbudowy po rozebraniu płyt oraz przy placu postojowym, wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, wyrównanie dziur i nierówności na istniejącej nawierzchni asfaltowej, oczyszczenie mechanicznie istniejącej nawierzchni asfaltowej, skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej, ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, skropienie całości nawierzchni warstwy wiążącej emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, obsypanie pobocza korą asfaltową, powierzchniowe utrwalenie pobocza emulsją asfaltową i grysami kamiennymi, wykonanie ławy z kruszywa łamanego, ułożenie ścieków betonowych, wykonanie wodo spustów, oczyszcenie istniejącego rowu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 304973,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześc 3 – ul. Kręta - ścięcie pobocza, wykonanie koryta na całej szerokości jezdni, rozebranie ścieków z elementów betonowych, wyrównanie istniejącej podbudowy, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca, skropienie nawierzchni warstwy wiążącej emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej, ułożenie warstwy ścieralnej i wiążącej, obsypanie pobocza korą asfaltową, wykonanie utrwalenia pobocza emulsją asfaltową i grysami kamiennymi dwie, ułożenie ścieków prefabrykowanych, wykonanie wodospustu, wykonanie regulacji pokryw studzienek kanalizacyjnych do wysokości nawierzchni, wykonanie regulacji obudów zasuw wodociągowych do wysokości nawierzchni, wymiana instalacji gazowej w drodze.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 154189,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234648,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306396,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234648,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RADEX sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470050512
7.3.3) Ulica: UL. Cegielniana 25
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "RADEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "RADEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23464870 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294071,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294071,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294071,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogród Szymon Tetla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381360105
7.3.3) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimskich 37a
7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-229
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29407149 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171991,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171991,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171991,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogród Szymon Tetla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381360105
7.3.3) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimskich 37a
7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-229
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171991,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z WISŁY
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.