eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Malowanie ścian i sufitów w 5 salach w Przedszkolu nr 271 przy ul. W. Broniewskiego 93



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Malowanie ścian i sufitów w 5 salach w Przedszkolu nr 271 przy ul. W. Broniewskiego 93

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22/4434820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Malowanie ścian i sufitów w 5 salach w Przedszkolu nr 271 przy ul. W. Broniewskiego 93

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5e78cba-17b3-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Malowanie ścian i sufitów w 5 salach w Przedszkolu nr 271 przy ul.W.Broniewskiego 93

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300418/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.24.2022.MMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65039,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Malowanie ścian i sufitów w 5 salach w Przedszkolu nr 271 przy ul. W. Broniewskiego 93 w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie robót budowlanych w 5 salach przedszkolnych wraz z przylegającym pomieszczeniem magazynowym oraz toaletami na parterze i pierwszym piętrze budynku Przedszkola nr 271 przy ul. W. Broniewskiego 93 w Warszawie, w tym:
a) zerwanie okładziny ściennej (wykładziny dywanowej przyklejonej do ściany) wraz z przytwierdzonymi do ściany listwami drewnianymi wspierającymi mocowanie ww. okładziny;
b) przygotowanie powierzchni pod malowanie usunięcie starych powłok malarskich farb olejnych, szpachlowanie ubytków, gruntowanie powierzchni, zabezpieczenie powierzchni oraz przedmiotów nie podlegających malowaniu;
c) uzupełnienie ubytków tynków wewnętrznych oraz wyrównanie ścian w pomieszczeniach przedszkolnych;
d) dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną białą, dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną białą zmywalną odporną na szorowanie, dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni drewnianych osłon grzejników (Sala Grupa I – pomarańczowy RAL 20005, Sala Grupa III zielony RAL 6037, Sala Grupa IV zielony RAL 6038, Sala Grupa V żółty RAL 2007).
2) wykonanie dokumentacji powykonawczej, po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy.
Zamawiający wymaga, aby użyte materiały były fabrycznie nowe, spełniały wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniały normy właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa i obowiązujących przepisów oraz wymagań.
W trakcie realizacji prac przedszkole będzie funkcjonowało, harmonogram prac należy uzgodnić z Zamawiającym.
3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia nie ma zastosowania.
4. Klauzule społeczne.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (tj. Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) roboty demontażowe,
b) przygotowanie powierzchni pod malowanie,
c) wykonanie tynków wewnętrznych,
d) wykonanie robót malarskich
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ;
b) przedmiar robót (jako materiał pomocniczy) - załącznik nr 8 do SWZ;
c) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
6. Gwarancja i rękojmia.
Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia, liczony od daty odbioru ostatecznego robót. Zgodnie z kryterium oceny ofert Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi za wady.
7. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 56 dni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82488,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Rychłowski Zakład Ogólnobudowlany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5560007980

7.3.3) Ulica: Poznańska 22a

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.