Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00351456/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie infrastruktury mieszkalnej na terenie Gminy Gnojnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 363
1.5.2.) Miejscowość: Gnojnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-864
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gnojnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gnojnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl (https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f346d5c6-e570-4aae-88e4-cb872f5d179a); www.gnojnik.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie infrastruktury mieszkalnej na terenie Gminy Gnojnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5b1671b-382f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiD.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje roboty remontowo-budowlane w budynku, które spełniają warunki techniczne na rok 2021 (WT 2021). Budynek powinien spełnić warunki użytkowania dla osób niepełnosprawnych. Przewiduje się wykonanie łazienki na parterze spełniające przepisy dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar - zał. nr 10 do SWZ.
Przedmiar został podzielony na następujące elementy:
• Stolarka drzwiowa i okienna: Obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej wraz z demontażem istniejącej. W przedmiarze wykonano z podziałem na poszczególne kondygnacje.
• Remont uszkodzonej posadzki (wybrzuszenie) wraz z warstwami podposadzkowymi w przyziemiu
• Termomodernizacja - ocieplenie ścian budynku: Przewiduje się wykonać ocieplenie ścian parteru budynku na gr. 18 cm natomiast pozostała cześć budynku gr. 6 cm. W przedmiarze wykonano ocieplenie z podziałem na poszczególne kondygnacje.
• Remont strychu, wymiana pokrycia dachu wraz z termomodernizacją strychu
• Remont pomieszczeń wewnętrznych: Budynek wymaga generalnego remontu wszystkich elementów wykończeniowych wewnętrznych. Wszystkie elementy wykończeniowe (np. płytki, kolorystykę, fakturę i sposób wykończenia) należy uzgodnić z inwestorem przed zamówieniem
• Remont instalacji sanitarnych (wod.-kan., gaz, grzewcza): Budynek wymaga generalnego remontu wszystkich instalacji wewnętrznych. Przedmiar obejmuje demontaż wszystkich instalacji wraz z wykonaniem nowych instalacji wraz z osprzętem. Wszystkie elementy wyposażenia osprzętu należy uzgodnić z inwestorem przed zamówieniem
• Remont instalacji elektrycznej: Przedmiar obejmuje demontaż wszystkich elementów instalacji elektrycznej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
• Wykończenie zewnętrzne - Teren wokół budynku, opaska i chodnik: Przedmiar obejmuje wykonanie nowej opaski wokół budynku wraz z wykonaniem chodnika i schodów terenowych pomiędzy wejściami zewnętrznymi. Zakres oraz sposób wykonania należy uzgodnić z inwestorem
• Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej: Wykonać przyłącz kanalizacji sanitarnej z sieci kanalizacji sanitarnej przebiegającej na działce nr 528. Przebieg przyłącza wykonać wzdłuż ogrodzenia od strony południowej na działce nr 528, a następnie wykonać przewiert prostopadle przez drogę powiatową. Przyłącz należy wprowadzić do budynku od strony północnej. Przed wykonaniem przebieg przyłącza należy uzgodnić z inwestorem i zarządcą sieci
• Wykonanie przyłącza wody do budynku: Wykonać nowy przyłącz wody do budynku z istniejącej sieci wodociągowej Φ110 mm poprowadzonej wzdłuż drogi powiatowej. Miejsce przyłączenia oraz sposób przejścia przez drogę powiatowej metodą przewiertu należy uzgodnić ze wszystkimi stronami (zarządca drogi, właścicielem gruntu i inwestorem). Należy zachować odległość pomiędzy przyłączem kanalizacji sanitarnej i wody minimum 5,00 m w obrębie drogi powiatowej (miejsca wykonać za pomocą przewiertu).
• Remont przyłącza gazowego: Sprawdzenie sprawności i szczelności istniejącego przyłącza gazowego. Przyłącz gazowy wykonano na ścianie zachodniej budynku. Istniejąca instalacja wewnętrzna gazowa przewiduje się całkowitej wymianie wraz z wykonaniem nowej instalacji gazowej - punkt 8
• Remont przyłącza energetycznego: Wymiana istniejącego przyłącza energetycznego napowietrznego na podstawie warunków technicznych i uzgodnienia z zarządcą sieci – TAURON.
• Wyposażenie wraz z montażem
Kolorystykę i fakturę materiałów budowlanych oraz elementy wyposażenia przed wykonaniem należy uzgodnić z inwestorem.
Dopuszcza się ewentualne zmiany kosztorysowe zakresu w/w robót budowlanych, które należy uzgodnić z inwestorem. Należy wtedy wykonać kosztorys powykonawczy wszystkich robót.
Wszystkie prace związane z realizacją zamówienia należy wykonywać pod fachowym okiem uprawnionej osoby z uprawnieniami budowlanymi. Wszystkie powyższe prace należy prowadzić zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wiedzą i sztuką budowlaną.
Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614928,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614928,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana "Termo-Bud" Tadeusz Jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7381153080
7.3.4) Miejscowość: Cieniawa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-333
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tadeusz Jasiński - Firma Budowlana "TERMO-BUD"
jakie przetargi wygrała firma
Tadeusz Jasiński - Firma Budowlana "TERMO-BUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614928,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GNOJNIK
więcej: przetargi GNOJNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.