Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00387413/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 w Gminie Starcza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 4
1.5.2.) Miejscowość: Starcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-261
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3140334
1.5.8.) Numer faksu: 34 3140334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-starcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-starcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 w Gminie Starcza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94a86cb3-495f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019899/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 w Gminie Starcza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387413/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FNR.271.1.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług odśnieżania i usuwania oblodzenia z dróg, placów i parkingów gminnych na terenie Gminy Starcza w sezonie zimowym 2022/2023.
W ramach usługi zaplanowano:
- odśnieżanie łącznie ok. 295 km dróg gminnych,
- usuwanie oblodzenia (posypywanie mieszanką piaskowo-solną lub piaskiem) łącznie ok. 810 km dróg gminnych,
- odśnieżanie łącznie ok. 68 680 m2 placów i parkingów gminnych,
- usuwanie oblodzenia (posypywanie mieszanką piaskowo-solną lub piaskiem) łącznie ok. 68 680 m2 placów i parkingów gminnych.
Szczegółowy wykaz ulic oraz parkingów na terenie Gminy Starcza stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji.
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać usługi na drogach gminnych w zależności od potrzeb, tj. z taką częstotliwością, aby drogi na całych ich długościach były w pełni przejezdne.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania:
- Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1693),
- Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gosp. Morskiej z dnia 25 października 1994 r., (Dz. Urz. MTiGM z 1995r, nr 10, poz. 20) w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych,
- Zarządzenia nr 12 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 09.09.1997r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych,
- Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1297).
Zapewnienia we własnym zakresie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg, która wystarczy na cały okres realizacji zamówienia. Sól drogowa jaka zostanie wykorzystana do posypywania dróg winna spełniać wymogi polskiej normy PN-86/C-84081/02 oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r., nr 230, poz. 1960). Piasek jaki zostanie wykorzystany do sporządzenia mieszanki powinien: zapewniać zakładany współczynnik tarcia na nawierzchni, nie być toksyczny i szkodliwy dla środowiska, nie powodować zniszczeń nawierzchni i pojazdów, dać się łatwo rozsypywać na nawierzchni, nie być łatwo usuwalne przez wiatr i ruch pojazdów, posiadać granulację 0,1-1 mm.
Materiały stosowane podczas realizacji zamówienia muszą być składowane w odpowiednich warunkach, niepowodujących uciążliwości dla środowiska, a ich wykorzystywanie winno odbywać się zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska określonymi przepisami prawa.
Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzania wykonania usługi przez właściwego pracownika Urzędu Gminy w Starczy lub Sołtysów poszczególnych Sołectw nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie.
W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w najkrótszym możliwym czasie podjąć akcje odśnieżania i usuwania oblodzenia na drogach, placach i parkingach gminnych po telefonicznym ustaleniu ze wskazanym pracownikiem Urzędu Gminy w Starczy kolejności, zakresu i rodzaju usług do wykonania.
Usuwanie oblodzenia (zwalczanie śliskości) poprzez posypywanie mieszanką piaskowo-solną w celu uzyskania możliwości poruszania się pojazdów i pieszych należy prowadzić zgodnie z określonymi przepisami o ruchu drogowym w utrudnionych warunkach atmosferycznych.
Uzgodnienia telefonicznego z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego kategorii drogi w przypadku wątpliwości.
Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badania techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni materiałem powodującym szorstkość nawierzchni (mieszanka piasku i soli lub piasek) oraz do odśnieżania powierzchni drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.