eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudyZaprojektowanie i wykonanie przebudowy w ramach modernizacji dostrzegalni przeciwpożarowej w leśnictwie Solarnia w Nadleśnictwie Rudy Raciborskie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy w ramach modernizacji dostrzegalni przeciwpożarowej w leśnictwie Solarnia w Nadleśnictwie Rudy Raciborskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rogera 1

1.5.2.) Miejscowość: Rudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-430

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rudy@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudy-raciborskie.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-rudy-raciborskie/zamowienia-publiczne2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy w ramach modernizacji dostrzegalni przeciwpożarowej w leśnictwie Solarnia w Nadleśnictwie Rudy Raciborskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-550d4435-0980-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00206441/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dostrzegalni przeciwpożarowej w leśnictwie Solarnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu „Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu – zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271750/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy w ramach modernizacji dostrzegalni przeciwpożarowej w leśnictwie Solarnia w Nadleśnictwie Rudy Raciborskie”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno- użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia są usługi i roboty budowlane realizowane w dwóch etapach obejmujące zaprojektowanie i przebudowę istniejącej wieży p.poż. w województwie śląskim powiecie raciborskim w gminie Kuźnia Raciborska na działce o numerze ewidencyjnym nr 491/2 obręb ew. Kuźnia Raciborska oddz. 391 będącej w zarządzie Zamawiającego, na które Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane, produkty, materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- wykonanie projektu wykonawczego
-wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu wykonawczego.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach.
45Pierwszy etap /zaprojektuj/ obejmuje:
a) opracowanie projektu zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r poz. 2454).
b) opracowany projekt musi spełniać wymagania narzucone przepisami Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem zakazu wynikającego z art. 99 ust. 4 ustawy PZP dotyczącego zakazu opisywania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Przy czym w takim przypadku obowiązkiem Wykonawcy będzie określenie parametrów równoważności.
c) weryfikację kompletności wszelkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu umowy, poprzez wykonanie opisowej i graficznej wersji roboczych projektów budowlanych wraz z opisem technicznym i przedłożenie ich do akceptacji Zamawiającemu.
d) po akceptacji wersji roboczych wykonanie:
- dla inwestycji realizowanej w granicach form ochrony przyrody –park krajobrazowy koniecznie przed uzyskaniem pozwolenia na budowę zgłosić do RDOŚ na podstawie art. 118 ustawy o ochronie przyrody zamiar prowadzenia działań;
- deklaracji Natura 2000 z mapą i zaznaczoną na tej mapie lokalizacją inwestycji z RDOŚ oraz pieczęciami RDOŚ na części tekstowej i mapowej przedmiotowej deklaracji;
- deklaracji wodnej z Wód Polskich,
- 4 egzemplarzy projektu budowlanego zawierającego elementy niezbędne dla złożenia wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę, projektów wykonawczych wraz z rysunkami szczegółowymi w 5 egz. + wersja elektroniczna na nośniku CD/DVD, projekt budowlany
i wykonawczy winny uwzględniać wymagania zawarte w Instrukcji Ochrony Przeciwpożarowej Lasu z 2020 roku pkt. 4 ppkt. 4.2 dotyczący sieci stałej obserwacji naziemnej zatwierdzona do użytku służbowego przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w dniu 23 grudnia 2019 r.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
- ustalenia czy planowane zadanie inwestycyjne będzie realizowane na działce posiadającej obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego lub czy będzie potrzebna decyzja lokalizacyjna – decyzja o warunkach zabudowy lub decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
- jeżeli zadanie będzie realizowane na podstawie obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego to należy uzyskać z Gminy stanowisko tego organu,
że zadanie inwestycyjne nie wymaga uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji;
- jeżeli zadanie inwestycyjne będzie realizowane na podstawie decyzji lokalizacyjnej (dowz lub dulicp) to należy uzyskać stanowisko Gminy o braku konieczności uzyskania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji, wyrażone w decyzji lokalizacyjnej;
- zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w całym okresie realizacji umowy,
Wykonawca ponosi wszelkie koszty uzyskania decyzji, zgód, pozwoleń i innych wymaganych dokumentów.
Drugi etap /wybuduj/ obejmuje:
- wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie,
- montaż paneli fotowoltaicznych oraz urządzeń znajdujących się w kabinie obserwatora,
w tym służących do łączności radiowej z punktem alarmowo dyspozycyjnym,
- wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów,
- uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy,
- zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego,
Wykonawca zobowiązany jest przedstawiać Zamawiającemu uzyskane decyzje, uzgodnienia, pozwolenia itp. niezwłocznie po ich wydaniu.

Wykonawca zobowiązany będzie używać do realizacji zamówienia dostarczone przez siebie materiały wyłącznie o parametrach technicznych i jakościowych zgodnych
z projektem i dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 1213 z późn. zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi. Wykonawca ma obowiązek posiadania dokumentów potwierdzających pozwolenie na zastosowanie używanych materiałów
i urządzeń w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp.). Przedstawiciele Zamawiającego mają prawo do wglądu w materiały budowlane, które zostaną użyte do zabudowy na każdym etapie prowadzonych robót, a także prawo do żądania w dowolnym momencie przedstawienia stosownych dokumentów przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213332-9 - Roboty budowlane w zakresie wież kontrolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435924,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane KOMIN-PIEC-BUD Majcherczyk i Wspólnicy Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091634975

7.3.3) Ulica: Grajewska 24

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-382

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

wartość umowy 332100,00 zł brutto /270000,00 zł netto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.