eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobótkaRoboty remontowo budowlane na obiekcie Młodzieżowego Ośrodka wychowawczego w Sobótce w podziale na 2 zadania:



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowo budowlane na obiekcie Młodzieżowego Ośrodka wychowawczego w Sobótce w podziale na 2 zadania:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Sobótce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000230450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 31

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48717334541

1.5.8.) Numer faksu: +48717334541

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mowsoadm@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mow.sobotka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowo budowlane na obiekcie Młodzieżowego Ośrodka wychowawczego w Sobótce w podziale na 2 zadania:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e160f01-17cd-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027388/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Roboty remontowo - budowlane na obiekcie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299401/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.36.2022.II.MOW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 674796,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zadanie 1 - Wymiana urządzeń grzewczych w istniejącym pomieszczeniu kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce (z kotłowni olejowej na kotłownię gazową) wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz budowa przyłącza gazowego.

1. Przedmiot i zakres prac:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą urządzeń grzewczych w istniejącym pomieszczeniu kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce (z kotłowni olejowej na kotłownię gazową) wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz budowa przyłącza gazowego. Zadanie będzie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji planowanego zadania oraz wykonanie robót w oparciu o tę dokumentację, zgodnie z obowiązującymi uwarunkowaniami prawnymi.
Ogólny zakres robót obejmuje :
1) opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej dot. wymiany urządzeń grzewczych w istniejącym pomieszczeniu kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce (dalej także MOW), z kotłowni olejowej na kotłownię gazową wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi i przebudową strefy wejściowej, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz budowa przyłącza gazowego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami, w tym uzyskaniem w imieniu zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę
2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją,
3) przeprowadzenie wszelkich badań, pomiarów, uzgodnień oraz przygotowanie wszelkich dokumentów związanych z odbiorem robót, w tym dokumentacji powykonawczej,
4) rozruch kotłowni oraz regulacja instalacji odbiorczych,
5) przeszkolenie pracowników obiektu w zakresie obsługi kotłowni.

2. Miejsce i lokalizacja:
Pomieszczenia objęte przedmiotem zamówienia znajdują się na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, przy ul Słonecznej 1, 55-050 Sobótka, gm. Sobótka. Budynek Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce jako dawny „Dom zakonny św. Ignacego, obecnie Ośrodek Wychowawczy”, ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków, objęty jest ochroną konserwatorską wynikającą z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Sobótka, uchwalonego Uchwałą nr XII/109/11 z dnia 30 września 2011 r. Rady Miejskiej w Sobótce. Budynek MOW-u jest budynkiem niemieszkalnym i posiada PKOB o numerze 1263.

3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Modernizacja kotłowni zakłada wymianę kotłów i wymienników c.w.u., rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej w zakresie niezbędnym do zastąpienia urządzeń grzewczych i podłączenia dwóch kuchenek gazowych, wykonanie nowego przyłącza gazowego z gazociągu niskiego ciśnienia znajdującego się w ulicy Słonecznej do budynku MOW (zgodnie z wydanymi warunkami przyłączenia). Towarzyszącymi temu pracami są roboty budowlane, obejmujące dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących wymogów technicznych, a także przebudowę wejścia (schodów) oraz wygospodarowania w obecnym pomieszczeniu składu opału, pomieszczenia gospodarczego (magazynowego) dla konserwatorów, względnie przebudowę pomieszczenia składu opału i kotłowni, z wygospodarowaniem dodatkowego pomieszczenia magazynowego o powierzchni ok. 15 - 20 m².
W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane, głównie w pomieszczeniu istniejącej kotłowni, ale także w innych miejscach na terenie nieruchomości, w skład których wchodzą w szczególności:
a) demontaż dwóch istniejących kotłów olejowych,
b) demontaż dwóch wymienników c.w.u.,
c) demontaż trzech zbiorników oleju opałowego,
d) dostawa i montaż kaskady ustawianej na podłodze składającej się z dwóch lub więcej gazowych kotłów kondensacyjnych o łącznej mocy zgodnie z zapotrzebowaniem ciepła wraz z niezbędna armaturą odcinającą i zabezpieczającą,
e) dostawa, montaż i uruchomienie układu automatyki kotłowni z regulacją pogodową,
f) wykonanie przewodów powietrzno-spalinowych lub powietrznych i spalinowych do kotłów,
g) dostawa i montaż dwóch pojemnościowych podgrzewaczy wody z wraz z grzałką elektryczną umożliwiającą dezynfekcję termiczną,
h) dostawa i montaż niezbędnych elementów Aktywnego Systemu Bezpieczeństwa Instalacji Gazowej,
i) dostosowanie instalacji c.o., c.w.u. i cyrkulacji oraz gazowej do nowej konfiguracji kotłów oraz w razie potrzeby wymiana lub uzupełnienie brakującej armatury na obiegach grzewczych,
j) dostawa, montaż i wpięcie do istniejącej instalacji kanalizacyjnej neutralizatora kondensatu,
k) dostawa, montaż i wpięcie do istniejącej instalacji wodociągowej urządzenia do uzdatniania wody zasilającej kotły,
l) wykonanie naprawczych prac budowlanych wynikających z przeprowadzonej modernizacji kotłowni i wewnętrznej instalacji gazowej,
m) wykonanie niezbędnych prac budowlanych i instalacyjnych w celu dostosowania kotłowni, składu opału, schodów zewnętrznych do aktualnych przepisów i norm technicznych,
n) uruchomienie kotłowni wraz z regulacją instalacji,
o) przeszkolenie personelu szkoły w zakresie użytkowania kotłowni gazowej,
p) wykonanie przyłącza gazowego

Zamawiający nie posiada aktualnej inwentaryzacji kotłowni, dlatego wymagane jest, żeby Wykonawcy przed złożeniem oferty odbyli wizję lokalną na obiekcie, dokonali inwentaryzacji stanu istniejącego i zapoznali się ze stanem technicznym urządzeń i instalacji oraz pomieszczeń.
Wykonawca zobowiązany jest, w razie koniczności, do sporządzenia ekspertyzy sporządzonej przez rzeczoznawcę ds. przeciwpożarowych, uzyskanie uzgodnień lub odstępstw w zakresie realizacji planowanej inwestycji.
Zamawiający jest w posiadaniu audytu energetycznego z dnia 15.10.2014 r. (z poprawkami w kwietniu 2015 r.) opracowanego mgr inż. Longina Bartnika z Dolnośląskiego Centrum Rozwoju Lokalnego s.c. z/s 50-260 Wrocław, ul. Jedności Narodowej 45B, z którego wynika:
 kubatura części ogrzewanej liczona po obrysie zewnętrznym (brutto): 10.580,96 m³
 powierzchnia ogrzewana (netto): 2.270,73 m²
 powierzchnia zabudowana: 753,80 m²
 liczba użytkowników: 60
 zapotrzebowanie na moc cieplną na c.o.: 191,45 kW,
 zapotrzebowanie na moc cieplną na c.w.u.: 7,21 kW
 roczne zapotrzebowanie na ciepło w standardowym systemie grzewczym bez uwzględnienia sprawności systemu ogrzewania: 1.035,10 GJ
 roczne zapotrzebowanie na ciepło w standardowym systemie grzewczym z uwzględnieniem sprawności systemu ogrzewania: 1.303,47 GJ
  zmierzone zużycie ciepła na ogrzewanie przeliczone na warunki sezonu standardowego: 1.168,41 GJ/rok
2) Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe:
W pomieszczeniach istniejącej kotłowni (45,48 m²) i składzie opału (30,71 m²), znajdują się urządzenia (kotły, wymienniki c.w.u., zbiorniki), które ze względu na zły stan techniczny należy zdemontować, a następnie zutylizować (koszty utylizacji po stronie Wykonawcy). Zdemontowane urządzenia należy zastąpić nowymi. Technologia źródła ciepła powinna być oparta na rozwiązaniach technicznych pozwalających na osiągnięcie wysokiej sprawności urządzeń oraz możliwie niskich kosztach eksploatacji użytkowanego obiektu. Rozwiązania techniczne powinny zapewniać utrzymanie nie gorszych parametrów technicznych i technologicznych niż panujące obecnie w instalacji ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania. Dodatkowo należy wykonać wszelkie prace instalacyjne związane z wymianą urządzeń, m.in. podłączenie zainstalowanych urządzeń do instalacji, modyfikacje instalacji, rozruchy i regulacje instalacji oraz zasilenie nowych urządzeń w energię elektryczną.
Należy również przewidzieć i wykonać prace budowlane obejmujące wykonanie przebić i zamurowań w przegrodach budowlanych oraz wykonanie prac naprawczych pomieszczenia kotłowni powstałych na wskutek przeprowadzonych prac instalacyjnych.
Należy także przewidzieć przebudowę strefy wejściowej, w szczególności schodów zewnętrznych, do warunków zgodnych z przepisami technicznymi.
Zamawiający oczekuje wykonania sieci i przyłącza gazowego zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestora sieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 487804,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Zadanie 2 - wykonanie robót bieżącej konserwacji w zakresie wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi w istniejącym budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce.

1. Przedmiot i zakres prac:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, stanowiących bieżącą konserwację systemu odprowadzenia wody opadowej z dachu budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, polegających na:
a) demontażu istniejących (wszystkich) rynien o łącznej długości ok. 210 m
b) demontażu istniejących (wszystkich) rur spustowych o łącznej długości ok. 120 m,
c) demontażu wszystkich obróbek blacharskich w pasie nadrynnowym i przy dwóch kominach o łącznej powierzchni ok. 75 m²,
d) montażu rynien z blachy ocynkowanej o grubości 0,55 mm w kolorze naturalnym (srebrnym) wraz z hakami, o tej samej średnicy (Ø150) co zdemontowane, o łącznej długości ok. 210 m
e) montażu rur spustowych z blachy ocynkowanej o grubości 0,55 mm w kolorze naturalnym (srebrnym) wraz z obejmami, o tej samej średnicy (Ø125) co zdemontowane, o łącznej długości ok. 120 m
f) montażu obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej o grubości 0,55 mm w pasie nadrynnowym i przy dwóch kominach o łącznej powierzchni ok. 75 m²,
g) wymiany dwóch koszy rynnowych z blachy ocynkowanej o grubości 0,55 mm w narożnikach budynku,
h) usunięcie powłoki malarskiej poprzez szlifowanie widocznych elementów drewnianych znajdujących się obrębie gzymsu okapowego,
i) usunięcie korozji biologicznej z desek poprzez zastosowanie preparatów solnych metodą smarowania (tzw. odgrzybienie), na powierzchni łącznej ok. 20 m²,
j) usunięcie korozji biologicznej z krokwi poprzez zastosowanie preparatów solnych metodą smarowania (odgrzybienie), na powierzchni łącznej ok. 10 m²,
k) wymiana desek czołowych o łącznej długości ok. 205 m,
l) wymiana podsufitki z desek profilowanych o łącznej powierzchni 130 m²,
m) wymiana ćwierćwałka przy podsufitce o łącznej długości ok. 75 m,
n) zabezpieczenie desek czołowych, podsufitki, ćwierćwałka i końcówki preparatami (np. lakierobejcą) gwarantującymi wysoką odporność na niekorzystny wpływ warunków atmosferycznych,
o) wraz z towarzyszącymi pracami, jak:
p) przełożenie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki układanych w koronkę o powierzchni 101 m², celem wykonania wymiany obróbek blacharskich
q) uzupełnienie uszkodzonych lub brakujących dachówek i gąsiorów (zakłada się ok. 20 szt.),
r) wymiana uszkodzonych, osłabionych lub będących się w złym stanie technicznym końcówek krokwi (zakłada się ok. 5 szt.),
s) wymiana uszkodzonych lub będących się w złym stanie technicznym desek, krokwi (zakłada się ok. 5 szt.),
t) wymiana uszkodzonych, osłabionych lub będących się w złym stanie technicznym kontr łat i łat (zakłada się ok. 500 m),
u) wykonaniu daszków zabezpieczających wejścia do budynku (zakłada się 8 m²)
v) ewentualna naprawa tynków wraz z malowaniem w obrębie miejsc opisanych wyżej robót.

2. Miejsce i lokalizacja:
Pomieszczenia objęte przedmiotem zamówienia znajdują się na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, przy ul Słonecznej 1, 55-050 Sobótka, gm. Sobótka. Budynek Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce jako dawny „Dom zakonny św. Ignacego, obecnie Ośrodek Wychowawczy”, ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków, objęty jest ochroną konserwatorską wynikającą z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Sobótka, uchwalonego Uchwałą nr XII/109/11 z dnia 30 września 2011 r. Rady Miejskiej w Sobótce. Budynek MOW-u jest budynkiem niemieszkalnym i posiada PKOB o numerze 1263.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i sposób realizacji, a także wymagania stawiane Wykonawcy zostały określone w załącznikach do niniejszej SWZ, tj.:
 w projekcie umowy stanowiącym załącznik 4.2. do SWZ
 Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik 6 do SWZ
 OPZ stanowiącym załącznik 5.2. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

4.5.5.) Wartość części: 186991,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637509,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DECO CLEAN ENERGY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961518311

7.3.4) Miejscowość: Siedlec

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w e-Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00299401/01 w dniu 10.08.2022 r. identyfikator postepowania: ocds-148610-1e160f01-17cd-11ed-b950-8227d40187e8, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. na Platformie Przetargowej Logintrade: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html a także na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego nie złożono w wyznaczonym czasie i terminie żadnej oferty na Zadanie 2.

Przesłanki przytoczonego powyżej art. 255 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości i postępowanie dla Zadania 2 należało unieważnić.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.