Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00343034/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń CRO na potrzeby CUW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZE DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004273870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 255/267
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-338
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wasilewska@crodps.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.crodps.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fd535da-3504-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń CRO na potrzeby CUW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fd535da-3504-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00170196/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja pomieszczeń CRO na potrzeby CUW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343034
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/AW-CRO/2023/R
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 422567,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:
1) wszystkie prace związane z miejscową wymianą tynków i malowaniem wewnętrznym emulsyjnym ścian pomieszczeń biurowych i komunikacji (korytarz wewnętrzny) na I piętrze 2-kondygnacyjnego budynku,
2) wszystkie prace związane z zerwaniem starych, dostawą i ułożeniem nowych, homogenicznych wykładzin podłogowych wraz z listwami w remontowanych pomieszczeniach – kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym,
3) wszystkie prace związane ze zerwaniem, dostawą i ułożeniem nowych płytek glazurowanych wraz z cokołem na korytarzu wewnętrznym - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym,
4) wymiana drzwi wraz z futrynami we wszystkich pomieszczeniach oraz wykucie otworów drzwiowych - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym,
5) montaż ścianki aluminiowej oszklonej wraz z drzwiami dwuskrzydłowymi oszklonymi,
6) wymiana drzwi ewakuacyjnych na klatce schodowej,
7) demontaż płytek ze ścian i sanitariatów w remontowanych pomieszczeniach,
8) montaż sufitu podwieszanego typu „Armstrong” w remontowanych pomieszczeniach i na korytarzu wewnętrznym oraz montaż sufitu podwieszanego z płyty ogniowej w 2 remontowanych pomieszczaniach,
9) montaż ścianek działowych GR z płyt gipsowo-kartonowych,
10) montaż pokrycia dachowego oraz obniżenie sufitu w pomieszczeniu świetlika,
11) demontaż i montaż grzejników w remontowanych pomieszczeniach,
12) powiększenie 3 szt otworów okiennych w jednych pomieszczeniu,
13) montaż nakładek PCV na parapety w remontowanych pomieszczeniach,
14) zamurowanie otworów po drzwiach,
15) zabudowa rur spustowych,
16) remont jednego sanitariatu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych: wymiana drzwi, montaż sufitu powieszanego, zerwanie i ułożenie nowych okładzin ściennych i podłogowych z płytek – kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym, wymiana urządzeń sanitarnych, montaż kompletu poręczy dla niepełnosprawnych
17) prace wykończeniowe i uzupełniające, niezbędne do zakończenia realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polva Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312071077
7.3.3) Ulica: Karniszewicka 91
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja poszycia dachowego i obróbek blacharskich - Dotyczy budynku przy ul. Rojnej 33
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
- 26/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń/instalacji w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas obozu terapeutycznego, który odbędzie się w terminie 11 - 16 sierpnia 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Wykonanie robót wynikających z audytów BRD na drodze krajowej nr 91 w m. Łęczyca"
- Dostawa sprzętu medycznego kompatybilnego z napędem laryngologicznym Karl Storz
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.