Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375739/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, na powierzchni 103,5 ha
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276711980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ignacego Krasickiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 267 44 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biurozpk@zpk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07b4479f-2d55-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, na powierzchni 103,5 ha2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07b4479f-2d55-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023201/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Prowadzenie wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, na powierzchni 103,5 ha
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375739
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP-S.5000.1.2.2024.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych na obszarach wskazanych przez Zamawiającego: Skałki Duże i Małe, Cegielnia, Statkowa Górka, Ostra Górka, Góry Towarne, Olsztyn) - łącznie 24 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 37333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych na obszarach wskazanych przez Zamawiającego: Góra Szwajcera w Mstowie - 2 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 3111,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych na obszarach wskazanych przez Zamawiającego: Wzgórza w Mstowie Golizna - 15,5 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 24111,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych na obszarach wskazanych przez Zamawiającego: Rzędkowice, Piaseczno, Morsko, Skarżyce - łącznie 22 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 34222,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych na obszarach wskazanych przez Zamawiającego: Niegowa - Bukowiec, Suliszowice, Trzebniów – Kazubiec, Wzgórza w Ludwinowie, Zdów - łącznie 12,5 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 19444,44 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych na obszarach wskazanych przez Zamawiającego: Ryczów (Cisownik, Grochowiec, Łysa Pałka, Babia Góra, obszar przy cmentarzu, obszar przy szkole), Podzamcze (Suchy Połeć), Kromołowiec w Niegowonicach - łącznie 24,5 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 38111,11 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych na obszarach wskazanych przez Zamawiającego: Kyciowa Skała, Strzegowa - 3 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 4666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25730,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25730,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Wrzesień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385710192
7.3.3) Ulica: Skalskiego 10/117
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25730,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Wrzesień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385710192
7.3.3) Ulica: Skalskiego 10/117
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-22Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Wrzesień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385710192
7.3.3) Ulica: Skalskiego 10/117
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-22Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Wrzesień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385710192
7.3.3) Ulica: Skalskiego 10/117
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-22Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Wrzesień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385710192
7.3.3) Ulica: Skalskiego 10/117
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-22INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
więcej: przetargi w Będzinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.