eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoPrzebudowa ul. Pajdaka i ul. Grota Roweckiego w Radomsku



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Pajdaka i ul. Grota Roweckiego w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-203d42cd-1c03-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Pajdaka i ul. Grota Roweckiego w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-203d42cd-1c03-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040113/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ul. Pajdaka i ul. Grota Roweckiego w Radomsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341966

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3045032,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa ul. Pajdaka i ul. Grota Roweckiego w Radomsku’’. dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, dokumentacją projektową opracowaną przez: PROFIL Inżynieria Lądowa Kamil Ziółkowski, tj. projektami budowlanymi, wykonawczymi ,,Przebudowa ul. Pajdaka i ul. Grota Roweckiego w Radomsku’’ w branżach: drogowa, sanitarna (dotyczy wyłącznie drenażu), elektryczna (oświetlenie), elektryczna (usunięcie kolizji) i telekomunikacyjna, projektem budowlanym branży drogowej „Przebudowy włączenia do ul. Brzeźnickiej (DK 42) w ramach przebudowy ul. Pajdaka i ul. Grota Roweckiego w Radomsku” oraz zmianami nieistotnymi zawartymi w: opisie technicznym zmian nieistotnych w projekcie budowlanym i wykonawczym, projekcie zagospodarowania terenu – część 1, 2, 3 zamiennym, przekrojach konstrukcyjnych – rysunek zamienny, przekrojem wykopu – schemat ułożenia rur drenarskich; STWOiR, uzgodnieniami, opinią geotechniczną, Inwentaryzacją dendrologiczną - branża architektura krajobrazu, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Pajdaka i ul. Grota Roweckiego wraz z przebudową skrzyżowania ulic. Skłodowskiej-Curie i Grota Roweckiego na skrzyżowanie o ruchu okrężnym (rondo), która obejmie w szczególności:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza);
2) Wykonanie rozbiórek istniejących nawierzchni i innych obiektów oraz robót ziemnych, przygotowawczych oraz wykonania podbudowy;
3) Wykonanie nowych krawężników i obrzeży wraz z ławą fundamentową;
4) Wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego;
5) Wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki betonowej;
6) Wykonanie wyniesień nawierzchni jezdni z kostki betonowej;
7) Wykonanie nawierzchni najazdowych z kostki granitowej;
8) Wykonanie ścieżki rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego;
9) Wykonanie ciągu pieszo-jezdnego o nawierzchni z betonu asfaltowego – podbudowę zastosować taką samą jak w ścieżce rowerowej;
10) Wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej;
11) Wykonanie ostrzegawczej linii krawędziowej z płytek integracyjnych w kolorze żółtym z wypustkami (zgodnie z parametrami zawartymi w dokumentacji projektowej);
12) Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej;
13) Wykonanie miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej;
14) Opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z urządzeniami bezpieczeństwa;
15) Demontaż oznakowania pionowego;
16) Dostawę, montaż, wymianę i uzupełnienie oznakowania pionowego;
17) Wykonanie nowego oznakowania poziomego;
18) Budowę drenażu na skrzyżowaniu ulic Pajdaka i Grota Roweckiego zgodnie z opisem technicznym zmian nieistotnych w projekcie budowlanym i wykonawczym, projektem zagospodarowania terenu – część 1, 2, 3 zamiennym oraz przekrojem wykopu – schemat ułożenia rur drenarskich;
19) Wymianę instalacji oświetleniowej w zakresie opraw, słupów i okablowania;
20) Likwidację kolizji z infrastrukturą podziemną i naziemną;
21) Budowę kanału technologicznego;
22) Dostawę i montaż modułowych krat stalowych umożliwiających dalszy przyrost drzew;
23) Zabezpieczenie korzeni i pni drzew i krzewów przy robotach budowalnych,
24) Regulację istniejącej infrastruktury technicznej, a w przypadku braku możliwości, ze względu na zły stan techniczny, przebudowę zwieńczenia elementów infrastruktury. Wymianę wszystkich skrzynek wodociągowych i gazowych na nowe skrzynki do zasuw pełnożeliwne (w terenie nieutwardzonym wymienione skrzynki zasuwowe obetonować w promieniu r=50 cm warstwą betonu C16/20 (B20) gr. 20 cm). Wymianę wszystkich istniejących włazów na sieci kanalizacji sanitarnej na nowe włazy pełnożeliwne z pokrywą żebrowaną D400 typu ciężkiego z wkładką amortyzacyjną – włazy należy zamontować na prefabrykowanych pierścieniach dystansowych. Materiał w postaci: włazów, skrzynek wodociągowych, pokryw w zakresie infrastruktury kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej zostanie dostarczony Wykonawcy robót przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Radomsku. Zakup w postaci pierścieni dystansowych, uszczelnień przy włazach itp. należą do obowiązków Wykonawcy. Wymianę włazów studni telekomunikacyjnych. Wzory włazów studni kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych należy dostosować do już istniejących na ul.: Pajdaka i Grota Roweckiego i przedstawić Zamawiającemu celem akceptacji. Powyższe dotyczy infrastruktury zlokalizowanej na odcinku wykonywanych nawierzchni : jezdni, chodników, ścieżki rowerowej, zatok postojowych, zjazdów, ciągu pieszo-jezdnego;
25) Wykonanie, dostarczenie i montaż tablic informacyjnych.
Tablice informacyjne- 3 szt., każda o wymiarach 90 cm (szerokość) x 60 cm (wysokość), zgodnie z wytycznymi opisanymi dotyczącymi tablicy informacyjnej obowiązuje aktualna wersja Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
26) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania sieci kanalizacji deszczowej, w związku z tym projekt wykonawczy branży sanitarnej ,,Przebudowa ul. Pajdaka i ul. Grota Roweckiego w Radomsku’’ na wykonanie kanalizacji deszczowej nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i został załączony do SWZ jedynie informacyjnie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drenażu w sposób i zakresie opisanym - Opisem technicznym zmian nieistotnych w projekcie budowlanym i wykonawczym
wraz z załącznikami ( dodatek nr 21 do SWZ) .
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Wzór/projekt umowy - stanowiący dod. nr 9 do SWZ,
oraz dod. od nr 10 do 26 do SWZ- szczegóły w SWZ.
4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią: przedmiary robót branż: drogowej, sanitarnej (drenaż), elektrycznej (usunięcie kolizji), elektrycznej (oświetlenie), telekomunikacyjnej, tablice informacyjnestanowiące dod. nr 27.
4a. Projekt wykonawczy branży sanitarnej ,,Przebudowa ul. Pajdaka i ul. Grota Roweckiego w Radomsku’’ na wykonanie kanalizacji deszczowej nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i został załączony do SWZ jedynie informacyjnie- stanowi dod. nr 28.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentacji technicznej w szczególności w Projektach budowlanych lub Projektach wykonawczych lub Specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, każdemu systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć,
że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych, występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentacji technicznej w szczególności w Projektach budowlanych lub Projektach wykonawczych lub Specyfikacjach technicznych, użyto nazwy
materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Projektami budowlanymi lub Projektami wykonawczymi lub
Specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów.
Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że
Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.

c.d. w pkt. SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3628888,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4253340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3628888,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIBA BUDOWNICTWO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101654692

7.3.3) Ulica: Stobiecko Szlacheckie 158

7.3.4) Miejscowość: Ładzice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-561

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży elektrycznej oraz branży telekomunikacyjnej - In-El Strzelecki Spółka komandytowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3628888,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UWAGA do pkt 7.3.1) Wykonawca FIBA BUDOWNICTWO Sp. z o. o. Stobiecko Szlacheckie 158, 97-561 Ładzice powstała z przekształcenia spółki cywilnej FIBA Grzegorz Piwnik, Piotr Iskrzyński Stobiecko Szlacheckie 158, 97-561 Ładzice.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.