Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00339085/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 65B
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-389
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 348 19 00, 41 348 19 04
1.5.8.) Numer faksu: 41 348 19 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kielce@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96a2ee80-2f51-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080715/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w Oddziale Regionalnym KRUS w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339085/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0500-OP.261.0.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159517,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń wraz z pracami towarzyszącymi w budynku, w którym mieści się siedziba Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi następujące zadania:
1) roboty tynkarskie,
2) malowanie pomieszczeń biurowych (ścian i sufitów) oraz ciągów komunikacyjnych,
3) roboty posadzkowe (demontaż istniejącej wykładziny dywanowej i ułożenie nowej wykładziny, wymianę odspojonych płytek terakotowych, wymianę odspojonych cokołów),
4) wymianę i naprawę stolarki drzwiowej,
5) montaż kątowników ochronnych,
6) inne roboty (prace) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia wynikające pośrednio lub bezpośrednio z dokumentacji postępowania.
3. Wszystkie pomieszczenia objęte zakresem prac wymagają wdrożenia następujących prac przygotowawczych:
1) wynoszenie, wnoszenie i przesuwanie mebli i urządzeń w pomieszczeniach,
2) zabezpieczenie lamp, okien, drzwi, parapetów itd. folią malarską,
3) przygotowanie rys do naprawy, poszerzenia i oczyszczenia,
4) naprawa szczelin masą szpachlową z mikrozbrojeniem,
5) gruntowanie podłoży preparatem penetrującym,
6) naprawa pęknięć masą szpachlową z mikrozbrojeniem,
7) przyklejenie taśmy zbrojącej z włókna szklanego w miejscach naprawianych rys,
8) szpachlowanie ścian w miejscach naprawianych rys masa szpachlową z mikrozbrojeniem,
9) gruntowanie podłoży preparatami analogicznymi do CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT,
10) nałożenie tynków (gładzi) jednowarstwowych wewnętrznych grubości 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywanych ręcznie na ścianach na podłożu betonowym,
11) wywóz i utylizacja gruzu,
12) mycie po robotach malarskich.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera następująca dokumentacja:
– Załącznik nr 2 do SWZ – Przedmiar robót budowlanych, będący jednocześnie Załącznikiem nr 1 do Wzoru Umowy
– Załącznik nr 11 do SWZ – Wzór Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421120-1 - Instalowanie progów
39531400-7 - Pokrycia podłogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299587,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SELBUD Sebastian Skuza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641921470
7.3.3) Ulica: ul. Bugaj 11A, lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173430 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Utrzymanie i wykonanie oznakowania drogowego: poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicach miasta Kielce
- Dostawa i instalacja infrastruktury informatycznej w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kielce"
- "Sukcesywna dostawa bonów towarowych/ kuponów/ talonów w formie papierowej na artykuły żywnościowe i przemysłowe o nominałach 25 zł dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Kielcach"
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń kompetencyjnych CUS(Centrum Usług Społecznych) wynikających z ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu badania pn.: "Analiza potencjału przemysłu obronnego i bezpieczeństwa w regionie świętokrzyskim"
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
więcej: Pokrycia podłogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.