Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Integracja SOS z EZD PUW wraz z niezbędnymi modyfikacjami oraz podniesienie wersji środowisk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: it.zamowieniapubliczne@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Integracja SOS z EZD PUW wraz z niezbędnymi modyfikacjami oraz podniesienie wersji środowisk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-154ed4d9-2968-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001987/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 Aplikacja SOS – integracja z EZD oraz aktualizacja PHP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369469
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia jest Integracja Aplikacji SOS z EZD PUW wraz z niezbędnymi modyfikacjami oraz podniesienie wersji środowisk.
Na podstawie aktualnie obowiązującej umowy nr W/2962/IT/83/2022 na ATiK (asysta techniczna i konserwacja) dla Aplikacji SOS z dnia 29 listopada 2022 r. zawartej pomiędzy Gminą Miejską Kraków, a Aspello sp. z o.o. (§6 ust. 13 umowy) w okresie jej trwania tj. od 2 grudnia 2022 r. do 1 grudnia 2024 r., Zamawiający może zlecić wykonanie modyfikacji Aplikacji SOS wyłącznie obecnemu Wykonawcy.
UWAGA! Pozostała część uzasadnienia została umieszczona w SEKCJI IX "Informacje dodatkowe" ogłoszenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT-03-2.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest integracja SOS z EZD PUW wraz z niezbędnymi modyfikacjami oraz podniesienie wersji środowisk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zawarta umowa wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aspello Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021341176
7.3.3) Ulica: Technologiczna 2
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-839
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Takie postanowienie musiało znaleźć się w umowie na ATiK z uwagi na spory kompetencyjne, które powstałyby pomiędzy wykonawcami jednocześnie pracującymi na Aplikacji SOS, a tym samym przerzucaniem się odpowiedzialnością za powstałe w toku realizacji przedmiotu zamówienia błędy i tak już obarczone wysokim poziomem ryzyka z uwagi na liczne
interfejsy z innymi aplikacjami. Zagadnienia związane z utrzymaniem aplikacji, jej rozwojem i zmianami są niewykonalne, jeżeli mamy do czynienia z wielością wykonawców. To postanowienie pochodzi jeszcze z pierwotnej umowy wdrożeniowej zawartej w wyniku udzielenia zamówienia w trybie
konkurencyjnym i było kontynuowane w ww. umowie na ATiK z 2022 r. z powodów opisanych powyżej, przy czym ta umowa także została zawarta w wyniku postępowania konkurencyjnego. Zakres zadań wskazanych w umowie uniemożliwia podział na części i jest niezbędny do realizacji całości zadania. Zadania wchodzące w zakres umowy nie mieszczą się w definicji
Modyfikacji wynikającej z umowy ATIK czyli zmian wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W związku z powyższym nie istnieje rozsądne alternatywne rozwiązanie lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Niniejsze uzasadnienie wyczerpuje przesłanki do stosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust.1 pkt 1 lit. a i b ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) - tryb zamówienia z wolnej ręki.
2. Dodatkowa informacja do Sekcji VIII pkt 8.3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w termiach szczegółowo określonych w § 2 zawartej umowy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.