Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00509640/01 - Wynik z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dąbie oraz budowa sieci wodociągowej w m. Dąbie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbie
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-660
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadabie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dąbie oraz budowa sieci wodociągowej w m. Dąbie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d4ba382-5cfd-48be-9783-4592869489c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212938/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dąbie oraz budowa sieci wodociągowej w m. Dąbie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d4ba382-5cfd-48be-9783-4592869489c23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Pkt XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych – zadanie: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dąbie oraz budowa sieci wodociągowej w m. Dąbie, w trybie zaprojektuj i wybuduj, w zakresie zgodnym z programami funkcjonalno-użytkowymi, w ramach następujących części:
Część I – Modernizacja Infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dąbie,
Zakres zadania obejmował będzie modernizację odcinków dróg znajdujących się w
zarządzie Burmistrza Miasta Dąbie. Na terenie Gminy Dąbie występuje wiele odcinków dróg o nawierzchni nieutwardzonej – gruntowej oraz wiele odcinków dróg o nawierzchni utwardzonej lecz znajdującej się w złym stanie technicznym wymagającym pilnej naprawy. Modernizacja infrastruktury drogowej obejmować będzie wykonanie nawierzchni asfaltowych lub innych utwardzeń na odcinkach dróg posiadających nawierzchnie utwardzone lecz znajdujące się w złym stanie technicznym lub wymagającym zmiany parametrów drogi. Realizacja inwestycji poprawi znacząco bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu oraz przyczyni się do zwiększenia dostępności komunikacyjnej gminy Dąbie. Inwestycja pozwoli na integrację różnego rodzaju form transportu, co usprawni komunikację w regionie i skróci czas dojazdu do pracy, szkół i placówek usługowych w tym obszarze. Zły stan dróg wynika z faktu że większość dróg to odcinki dróg wykonane w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych o warstwach konstrukcyjnych nieprzystosowanych do obecnych obciążeń pojazdów. Powstałe wyrwy w nawierzchni dróg uniemożliwiają ruch na drogach a nawierzchnia wykonana przed latami dziewięćdziesiątymi pozbawiona jest właściwych podbudów. Cienka warstwa samego asfaltu uległa degradacji w skutek dużego użytkowania. Realizowana inwestycja ma ułatwić także kontakt centrum gminy ze szkołami podstawowymi na obszarach wiejskich Gminy Dąbie, ma zapewnić likwidację wykluczenia komunikacyjnego i społecznego osób z miejscowości najbardziej oddalonych od miasta Dąbie.
Zadanie dotyczy wykonania modernizacji infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dąbie w zakresie:
a. Remont drogi w m. Agustynów w ramach modernizacji infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dąbie na długości 950,00 mb, działka ewidencyjna nr 710 obręb Augustynów – odcinek drogi do wykonania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie załączonego programu funkcjonalno-użytkowego,
b. Remont drogi w m. Chełmno Wieś, Bród, Lutomirów w ramach modernizacji infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dąbie na długości 1490,00 mb, działki ewidencyjne nr: 258/1 obręb Chełmno Wieś, 184 obręb Bród, 268 obręb Lutomirów – odcinek drogi do wykonania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie załączonego programu funkcjonalno-użytkowego,
c. Remont drogi w m. Bród w ramach modernizacji infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dąbie na długości 200,00 mb, działka ewidencyjna nr 185/1 obręb Bród – odcinek drogi do wykonania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie załączonego programu funkcjonalno-użytkowego,
d. Remont drogi w m. Gaj w ramach modernizacji infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dąbie na długości 670,00 mb, działki ewidencyjne nr 263/1; 123 obręb Gaj – odcinek drogi do wykonania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie załączonego programu funkcjonalno-użytkowego,
e. Remont drogi w m. Rośle, Karszew w ramach modernizacji infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dąbie na długości 945,00 mb, działki ewidencyjne nr: 329/1 obręb Rośle; 530/1 obręb Karszew – odcinek drogi do wykonania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie załączonego programu funkcjonalno-użytkowego
Zakres robót objętych zamówieniem:
Remont dróg na łącznej długości: 4255,00 mb odcinki dróg do wykonania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie załączonych programów funkcjonalno-użytkowych.
Roboty towarzyszące
W ramach robót towarzyszących przewidziano:
• Obsługę geodezyjną zadania ( tyczenie i inwentaryzację ),
• Sporządzenie projektu organizacji ruchu, jego zatwierdzenie oraz wprowadzenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71322300-4 - Usługi projektowania mostów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45000000-7 - Roboty budowlane
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych – zadanie: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dąbie oraz budowa sieci wodociągowej w m. Dąbie, w trybie zaprojektuj i wybuduj, w zakresie zgodnym z programami funkcjonalno-użytkowymi, w ramach następujących części:
Część II – budowa sieci wodociągowej w m. Dąbie – etap I.
Uzupełnieniem inwestycji drogowych będzie budowa i przebudowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Nadrzecznej w Dąbiu, który jest w złym stanie technicznym. Jego
azbestowa technologia stanowi barierę w kontynuacji przebudowy sieci drogowej na terenie Gminy Dąbie. Projektowany wodociąg stanowić będzie zasilanie miasta Dąbie, które zastąpi istniejącą sieć wodociągową w ul. Łęczyckiej. Wodociąg w ul. Łęczyckiej wykonany jest z materiałów azbestowych i z częstymi awariami. Jednocześnie wodociąg w ul. Łęczyckiej ze względu na zbyt małą średnicę nominalną - DN100 mm stanowi znaczny opór dla przepływu wody i stanowi silne dławienie ciśnienia dla całej sieci w mieście. Średnica wodociągu jest dodatkowo zmniejszona przez zalegające twarde osady kamienia na ściankach rurociągu. Dławienie wodociągu rozdzielczego doprowadzającego wodę do miasta powoduje zagrożenie braku możliwości uzyskania właściwej wydajności wodociągu do celów przeciwpożarowych jak i konsumpcyjnych.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy wodociągu w ul. Nadrzecznej PEHD SDR11 DN/OD=225mm – 286,5 m a następnie wykonanie prac wg. powyższego projektu i dokonanie wszelkich odbiorów technicznych i inwentaryzacji geodezyjnej.
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje wyłącznie budowę sieci wodociągowej w ul. Nadrzecznej w Dąbiu – etap I o długości 286,5 m oznaczony jako w1 do węzła w3 i włączenia do istniejącej sieci wodociągowej. Etap ten obejmuje również przełączenie do nowego rurociągu wszystkich istniejących przyłączy.
Zakres przedmiotowego zamówienia nie obejmuje budowy sieci wodociągowej w ul. Nadrzecznej w Dąbiu – etap II o długości 801,5 m węzeł oznaczony jako w8 do ul. Nadrzecznej na odcinku w2.
W ulicy Nadrzecznej występuje wodociąg konsumpcyjny o nieustalonej średnicy i materiale. Przewiduje się przełączenie istniejących przyłączy do projektowanego wodociągu HDPE 225. Poprawi to znacząco jakość dostawy wody do konsumentów. Zaleca się wymianę przyłączy do urządzenia pomiarowego. Budowa polegać będzie na wykonaniu rurociągów w całości z tworzyw sztucznych np.PEHD. Przewiduje się zastosowanie armatury w postaci zasuw miękkouszczelnionych. W celu uniknięcia dewastacji w terenie w dużej części zakłada się realizację rurociągów za pomocą technologii przewiertów sterowanych horyzontalnych.
Lokalizacja sieci wodociągowej: działki nr 424/1, 1363/2 obręb 0001, nazwa obrębu: Dąbie, Miasto Dąbie.
Roboty towarzyszące
W ramach robót towarzyszących przewidziano:
• Obsługę geodezyjną zadania
• Badania jakości wody,
• Koszt nadzoru archeologicznego,
• Sporządzenie projektu organizacji ruchu, jego zatwierdzenie oraz wprowadzenie.,
• Zapewnienie ciągłości dostawy wody dla odbiorców. Roboty winny być realizowane w sposób zapewniający dostawę wody dla odbiorców. Dopuszczalna przerwa w dostawie 24 godziny. Obowiązek powiadomienia w przerwach wody oraz dostarczenia ewentualnych punktów tymczasowych dostawy wody po stronie wykonawcy.
• Nie przewiduje się demontażu „starych” sieci i przyłączy wodociągowych, oprócz hydrantów p-poż oraz elementów zasów oraz pozostałego uzbrojenia sieci i przyłączy, na poziomie terenu. Zdemontowane elementy stalowe oraz żeliwne należy przekazać zamawiającemu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Pkt VIII SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: w przypadku części I: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); w przypadku części II: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
5) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Witkowie Oddział Dąbie 04853810120200068020000015 z dopiskiem „Wadium – IZP.271.1.7.2024 – dotyczy części zamówienia (I lub II)”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Dąbie.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Pkt XXIII SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.