eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Usługa dowozu i odwozu osób niepełnosprawnych- w terminie 02.09.2024 r. - 29.08.2025 r. z pominięciem jednego miesiąca letniego



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa dowozu i odwozu osób niepełnosprawnych- w terminie 02.09.2024 r. – 29.08.2025 r. z pominięciem jednego miesiąca letniego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Lesznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300880931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starozamkowa 14a

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: orew.leszno@psoni.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psoni-leszno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

stowarzyszenie

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Lesznie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300880931

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Starozamkowa 14a

1.11.4.) Miejscowość: Leszno

1.11.5.) Kod pocztowy: 64-100

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: orew.leszno@psoni.org.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.psoni-leszno.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dowozu i odwozu osób niepełnosprawnych- w terminie 02.09.2024 r. – 29.08.2025 r. z pominięciem jednego miesiąca letniego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdfb25fc-cb23-4e68-9696-733f783d35b6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/psoni_leszno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/psoni_leszno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania dot. specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych, szyfrowania i oznaczania czasu przekazania, odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl :-stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy
PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa poza przeglądarką Internet Explorer;włączona obsługa JavaScript; zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego
w komunikacji sieciowej–kodowanie UTF8; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę i dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Gł. Urzędu Miar. 2.Wykonawca, przystępując
do postępowania o udzielenie zamówienia: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie
dostępnym na ww. stronie w zakładce „Regulamin" i uznaje go za wiążący; zapoznaje i stosuje się do Instrukcji składania ofert
dostępnej na platformazakupowa.pl. 3.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z
Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, zwłaszcza za zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert,
w wyniku np. złożenia oferty przez „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Taka oferta zostanie uznana za ofertę handlową. Nie
będzie brana pod uwagę w postępowaniu. 4. Wszelkie instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców" pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .5.Zalecenia:1)formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców winny być zgodne z Zał. nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności…”, dalej „Rozporządzenie KRI”. 2) rekomenduje się wykorzystanie formatów: .pdf .doc.docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg)
ze szczególnym wskazaniem na .pdf,3)W celu kompresji danych rekomenduje się wykorzystanie jednego z rozszerzeń: a).zip,
b).7Z.4)Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w „Rozporządzeniu KRI” występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
Pliki te zostaną uznane za złożone nieskutecznie.5)zwraca się uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem
zaufanym, który wynosi maks.10MB i na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp- do składania podpisu
osobistego, który wynosi maks.5MB.6)W przypadku użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego:-ze względu na niskie ryzyko
naruszenia integralności pliku i łatwiejszą weryfikację podpisu, zaleca się w miarę możliwości przekonwertowanie plików
składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. -pliki w innych
formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca winien pamiętać aby plik z
podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.- rekomenduje się wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym
znacznikiem czasu.7) zaleca się aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów może doprowadzić do problemów przy weryfikacji plików. 8) zaleca się aby Wykonawca z
odpowiednim wyprzedzeniem przetestował wybraną metodę podpisania plików oferty.9)Ofertę należy przygotować z należytą
starannością, zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Zaleca się złożenie oferty na 24 h
przed terminem składania ofert.11)Jeśli Wykonawca kompresuje pliki np.zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego z plików.
12) zaleca się aby nie wprowadzać zmian w plikach po podpisaniu podpisem kwalifikowanym. Może to naruszyć integralność plików,
doprowadzić do odrzucenia oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Lesznie, ul. Starozamkowa 14a, 64-100 Leszno;2) Administrator wyznaczył
Inspektora Ochrony Danych tj. Pani Natalia Wielowiejska, z którą można kontaktować się pod adresem e-mail:
kontakt@rodo-leszno.com.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 10
RODO; ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych, dalej pzp; aktów wykonawczych do pzp, ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; ustawy z dnia 14
lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Usługa dowozu i odwozu osób niepełnosprawnych- w terminie 02.09.2024r. – 31.08.2025r.
z pominięciem jednego miesiąca letniego” znak sprawy: PSONI/261-01/2024, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z
art.275 pkt 2) pzp;5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 pzp; 6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do
państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej; 7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;8) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 10)Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku
korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust
1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);- na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
postępowania i jego załączników);- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego); -
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, o której mowa w art. 77 RODO.11)Nie przysługuje Pani/Panu:- w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa
w art. 19 ust 2 i 3 ustawy Pzp.
1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PSONI/261-01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe polegające na przywiezieniu i odwiezieniu osób niepełnosprawnych z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężonymi schorzeniami z ich miejsca zamieszkania w godzinach rannych (5:30 – 8:00) do:
● Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego im. Piotrusia Pana Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Lesznie, zlokalizowanego przy ul. Starozamkowej 14a w Lesznie – 16 osób;
● Środowiskowego Domu Samopomocy Wena - Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Lesznie, zlokalizowanego przy ul. Starozamkowej 14a w Lesznie – 4 osób;
wraz z odwiezieniem w godzinach popołudniowych (14:00 – 16:30) z placówek do domów.
2. Przewidywany średni dzienny przebieg na wszystkich trasach – ok. 420 kilometrów. Ilość przejechanych kilometrów w okresie realizacji usługi może ulec zmniejszeniu, co może spowodować zmniejszenie wysokości wynagrodzenia wykonawcy. Przejechanie mniejszej ilości kilometrów w okresie obowiązywania umowy, nie upoważnia wykonawcy do żądania zrealizowania całości zamówienia lub rekompensaty pieniężnej za niezrealizowaną część zamówienia.
3. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać przewozy na trzech trasach, trzema środkami transportu w godzinach 5:30 – 8:00 oraz 14:00 - 16:30. Dokładny plan tras zamawiający przedstawi wykonawcy w dniu podpisania umowy.

TRASA I
Przewidywany średni dzienny przebieg na trasie I – ok. 135 km.
Ilość osób przewożonych na trasie: 8 osób
Należy uwzględnić dwa dodatkowe miejsca dla kierowcy i opiekuna, którego zapewnia wykonawca.
Uwaga!
Na trasie 4 (czterech) uczniów będzie dowożonych / odwożonych do / z Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno -Wychowawczego im. Piotrusia Pana w Lesznie przy ul. Starozamkowej 14a, 4 (czterech) uczestników będzie dowożonych do Środowiskowego Domu Samopomocy Wena przy ulicy Starozamkowej 14a.

TRASA II
a. Przewidywany średni dzienny przebieg na trasie II – ok. 155 km.
b. Ilość osób przewożonych na trasie: 7 osób
c. Należy uwzględnić dwa dodatkowe miejsca dla kierowcy i opiekuna, którego zapewnia wykonawca.
d. Uwaga!
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu wyposażony w dwie windy lub dwa podjazdy dla wózków inwalidzkich.
Uwaga!
Na trasie 7 (siedmiu) uczniów będzie dowożonych / odwożonych do / z Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno -Wychowawczego im. Piotrusia Pana w Lesznie przy ul. Starozamkowej 14a,
TRASA III
a. Przewidywany średni dzienny przebieg na trasie III– ok. 130 km
b. Ilość osób przewożonych na trasie: 5 osób
c. Należy uwzględnić dodatkowe dwa miejsca dla kierowcy oraz opiekuna, którego zapewni wykonawca.
d. Uwaga!
Na trasie 5 (pięciu) uczniów będzie dowożonych / odwożonych do / z Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno -Wychowawczego im. Piotrusia Pana w Lesznie przy ul. Starozamkowej 14a,

Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środek transportu wyposażony w dwie windy lub dwa podjazdy dla wózków inwalidzkich.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą zostanie oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów przyznanych w kryterium oceny ofert. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o poniższe kryterium oceny ofert:
Najniższa cena ofertowa brutto (Pc) – waga kryterium to 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - wymaganą na podst. art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 728 ze zm.);
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający uzna spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy).

Przedłożony na wezwanie Zamawiającego, dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej musi mieć charakter ciągły i potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dot. sytuacji ekonomicznej na dzień składania ofert.

- zdolności technicznej lub zawodowej:
zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) zrealizował w okresie ostatnich trzech (3) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiednio co najmniej jedną (1) usługę polegającą na transporcie osób nieprzerwanie przez okres co najmniej 10 miesięcy, minimum trzema (3) środkami transportu.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedną usługę rozumie jedną wykonaną usługę w ramach jednej umowy/ kontraktu/ zlecenia.
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, może polegać na zasobach w postaci doświadczenia grupy wykonawców (tzw. konsorcjum), której był członkiem przy realizacji innego zamówienia, jeżeli faktycznie i konkretnie uczestniczył w jego realizacji.


b) dysponuje odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, przy czym za minimum uznaje się łącznie trzy środki transportu tj.:
1. jeden (1) środek transportu przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych;
2. jeden (1) środek transportu przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażony w dwie windy lub dwa podjazdy dla wózków inwalidzkich;
3. jeden (1) środki transportu przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażony w dwie windy lub dwa podjazdy dla wózków inwalidzkich;
W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający dopuszcza, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej, możliwość łączenia potencjału kilku wykonawców, który zsumowany łącznie pozwala wykazać fakt dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, o którym mowa w powyższym warunku udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) pzp, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych
i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez wykonawcę
w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp (załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której informacja lub dokument dotyczy poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w rozdziale 8 ust. 3 pkt 4) lit. a) SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego
aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani
nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której informacja lub dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1)
powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust.1 pkt 1, 2 i 4 pzp,
zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod
przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzających winny być wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów
wymienionych w pkt. 1) powyżej.
3. Dokumenty podmiotów udostępniających zasoby:
1) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych
środków dowodowych, o których mowa w rozdziale 8 ust. 3 pkt 4) lit. a) SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie
zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
2) W przypadku podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, mających siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zapisy ust. 6 stosuje się odpowiednio.
4. Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia również oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp dotyczącego
podwykonawcy (załącznik nr 3 do SWZ) niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, w zakresie podstaw wykluczenia, o
których mowa w art.108 ust.1 i w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 pzp wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie,
nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, które wymaga zamawiający tj.:
1) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wymaganych uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
a) odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest
niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej:
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków
dowodowych, o których mowa powyżej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób
potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub
finansowej.
3) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej określonego w:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 7 do SWZ);
b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 8 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą należy złożyć:
1) Oświadczenie, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, z
art. 125 ust. 1 pzp, o których mowa w
- rozdziale 8 ust. 1 SWZ (dla wykonawcy),
- rozdziale 8 ust. 2 SWZ (dla podwykonawcy) – jeżeli dotyczy,
- rozdziale 7 ust. 3 SWZ (dla podmiotu udostępniającego zasoby) – jeżeli dotyczy (stanowiące odpowiednio załączniki nr 2,3 i 5 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa
każdy z Wykonawców.
2) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (na zasadach opisanych w rozdziale 7 SWZ).
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- w sytuacji opisanej w art. 117 ust. 4 Pzp
(załącznik nr 6 do SWZ) – jeżeli dotyczy.
4) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik – jeżeli dotyczy,
5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w prawie zamówienia publicznego.
2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek o których mowa w rozdziale 17 SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8
SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wraz z ofertą.
6. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający żąda umowy
regulującej współpracę tych wykonawców przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz informuje, że
wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie
zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W
szczególności zamawiający, dopuszcza:
1. Zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w następujących przypadkach:
1) Z przyczyn zależnych od zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. W takim
przypadku termin realizacji przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas trwania przyczyn leżących po stronie zamawiającego oraz o czas trwania ich następstw,
2) zwłoki w działaniu instytucji opiniujących, uzgadniających oraz wydających decyzje administracyjne ponad czas (termin)
wynikający z przepisów prawa,
3) z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły
wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe,
zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w
dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu Umowy może
zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz o czas trwania jej następstw. W takim przypadku Strony mogą również
określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres
przedmiotu Umowy, celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej. W takim przypadku zmiany w Umowie
zostaną ograniczone tylko do zmian koniecznych.
Dokładny rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/psoni_leszno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Postępowanie przeprowadza się w imieniu i na rzecz następujących podmiotów:
1) Gminy Śmigiel, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel NIP: 6981722462;
2) Gminy Wschowa, ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa, NIP: 9251931551;
3) Gminy Szlichtyngowa, ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa, NIP: 4970015085;
4) Gminy Wijewo, ul. Parkowa 1 64-150 Wijewo, NIP: 697-16-06-659;
5) Gminy Święciechowa, ul. Ułańska 4 64-115 Święciechowa, NIP: 697-22-35-722;
6) Gminy Włoszakowice, ul. Karola Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice,
NIP: 697-10-11-392
7) Gmina Wielichowo, Rynek 10, 64-050 Wielichowo, NIP: 788-00-19-796

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.) z
postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy;
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.