eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/67/2022 - Roboty budowlane w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w związku z realizacją projektu pn. "Onkologiczne Centrum Wsparcia Badań Klinicznych przy Instytucie "CZMP" w Łodzi"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP/67/2022 - Roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w związku z realizacją projektu pn. „Onkologiczne Centrum Wsparcia Badań Klinicznych przy Instytucie „CZMP” w Łodzi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT "CENTRUM ZDROWIA MATKI POLKI"

1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471610127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rzgowska 281/289

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-338

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 271 17 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.wronka@iczmp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.iczmp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://iczmp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/67/2022 - Roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w związku z realizacją projektu pn. „Onkologiczne Centrum Wsparcia Badań Klinicznych przy Instytucie „CZMP” w Łodzi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5395154-1a30-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304725/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/67/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 999680,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji w trybie „Zaprojektuj i Wybuduj” polegający na wykonania robót budowlanych w ramach zadania pn. „Onkologiczne Centrum Wsparcia Badań Klinicznych przy Instytucie „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi” obejmuje m.in.:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej,
b) Rozbiórki istniejących ścian działowych i obudów, elementów wykończenia wnętrz, sufitów podwieszonych, podłóg, instalacji elektrycznych, mechanicznej instalacji wentylacji, instalacji wodnych i kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji niskoprądowych - zbędne do dalszego funkcjonowania powierzchni po wykonaniu inwestycji.
c) Przebudowa elementów konstrukcji, w tym wykonanie wzmocnień ścian konstrukcyjnych w miejscach przebić i wyburzeń zgodnie z załącznikiem graficznym.
d) Stawianie nowych ścian działowych oraz zabudowa otworów w ścianach w technologii suchej zabudowy lub ścian murowanych z materiałów lekkich.
e) Wyrównanie tynków wewnętrznych.
f) Gruntowanie i malowanie ścian oraz wykonanie nowych okładzin ściennych, luster wklejonych etc. Wykończenie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wymogami dla placówek medycznych.
g) Wymiana podłóg, wykonanie nowych podłoży pod posadzki z wykładzin.
h) Montaż ościeżnic, drzwi płytowych, okien wewnętrznych, ślusarki drzwiowej, okien zewnętrznych, drzwi p.poż. (zgodnie z ekspertyzą ppoż.).
i) Dostawa i montaż wyposażenia łazienek.
j) Montaż ścianek sanitarnych i kabinowych.
k) Wykonanie sufitów podwieszonych kasetonowych.
l) Wykonanie identyfikacji wizualnej pomieszczeń.
m) Wymiana instalacji sanitarnych, wykonanie nowych instalacji sanitarnych oraz przekładki istniejących instalacji sanitarnych.
n) Wykonanie nowych instalacji elektrycznych.
o) Wykonanie nowych instalacji teletechnicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1448599,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2624647,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1448599,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENBUD Jacek Kwiatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331119135

7.3.3) Ulica: ul. 18 Stycznia 6C

7.3.4) Miejscowość: Głowno

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1448599,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.