Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00362318/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizację dachu hali sportowej na ul. Paderewskiego 13” – montaż instalacji odgromowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000701323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Staszica
1.5.2.) Miejscowość: Chodzież
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67-282-04-61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.podstawowa1@chodziez.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1chodziez.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ed396ca-2831-11ef-a458-c2a7c3d67e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizację dachu hali sportowej na ul. Paderewskiego 13” – montaż instalacji odgromowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ed396ca-2831-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00274877/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Modernizację dachu hali sportowej na ul. Paderewskiego 13” – montaż instalacji odgromowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362318
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.333.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 26288,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja dachu hali sportowej Szkoły Podstawowej Nr 1, przy ul. I.J. Paderewskiego 13, 64-800 Chodzież - montaż instalacji odgromowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu złożone zostały trzy oferty, oferta najkorzystniejsza zgodnie z warunkami oceny ofert określonymi w rozdziale 19 SWZ przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na przedmiotowe zadanie. Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp postępowanie zostało unieważnione.INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1494P Rutki-Sypniewo
- Dostawa wyposażenia pracowni maszyn różnych Centrum Kształcenia Zawodowego w Chodzieży
- Remont zaplecza sceny Amfiteatru Miejskiego w Chodzieży
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chodzież. Zakup oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego do zabezpieczenia awaryjnego w energię elektryczną budynku Urzędu Gminy w Chodzieży.
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- Roboty budowlane związane z remontem istniejącego budynku szkoły w Bączku na potrzeby rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami
- Budowa kancelarii podwójnej Leśnictw Marynki - Lubień
- Termomodernizacja budynku dyrekcji Magurskiego Parku Narodowego
- Budowa kompleksu sportowego Orlik w Twardorzeczce. (II postępowanie)
- Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego w ramach zadania "NieSamiDzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne - III edycja"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.