eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce"Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. L. Teligi w Pyrzycach poprzez przebudowę dojścia do budynku szkoły oraz przebudowę łazienki "



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. L. Teligi w Pyrzycach poprzez przebudowę dojścia do budynku szkoły oraz przebudowę łazienki ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310

1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. L. Teligi w Pyrzycach poprzez przebudowę dojścia do budynku szkoły oraz przebudowę łazienki ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d9a1fee-2166-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032264/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. L. Teligi w Pyrzycach poprzez przebudowę dojścia do budynku szkoły oraz przebudowę łazienki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EKSiZ.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie przebudowy nawierzchni zapewniającej dostępność dojścia do budynku szkoły oraz przebudowę łazienki pod kątem dostosowania jej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami .

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wymianę istniejącej nawierzchni placu przedwejściowego do budynku szkoły, położenie nowej kostki w celu wyeliminowania nierówności, dziur i złego kąta nachylenia powierzchni placu i chodnika.
W ramach niniejszego zadania należy usunąć starą kostkę brukową znajdującą się przed wejściem do szkoły, dostosować nachylenie terenu zgodnie z wymogami bhp.
Ze względu na nierówności terenu utwardzonego Polbrukiem od strony ul. Poznańskiej należy przełożyć istniejącą kostkę betonową, oraz wymienić uszkodzoną. Wykonać spadki nie większe niż 6%. W miejscu istniejących stopni należy zamontować obrzeże betonowe 6x20x100 i stopnie z kostki betonowej gr 8 cm. w kolorze żółtym na podsypce cementowo-piaskowej gr. 15 cm.

2) Remont łazienki poprzez dostosowanie jej dla osób z niepełnosprawnościami i eliminację barier architektonicznych. W łazience należy przeprowadzić rozbiórkę istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymienić rury, umywalki, toalety z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Projektuje się przebudowę istniejącej łazienki przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych poprzez rozbiórkę istniejących ścianek działowych i wykonanie nowej gr. 12cm. z bloczków gazobetonowych odmiany 600 o współczynniku przenikania ciepła 1/15W/m2K, izolacyjności akustycznej 38dB na zaprawie cementowo - wapiennej M5.
W istniejącej jednej kratce wentylacyjnej projektuje się zamontować wentylator podłączony do włącznika oświetlenia.
Łazienkę projektuje się wyposażyć w uchwyty dla osób niepełnosprawnych.
Stały uchwyt przy umywalce, ubikacji i kozetce, oraz dodatkowo podnoszony przy ubikacji. Dodatkowo projektuje się wyposażyć łazienkę w kozetkę o wym. 60x190cm.
Przy umywalkach należy zamontować baterie natryskowe.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe oraz standard wykonania, zostały określone w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ, przedmiarze stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SW

Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępniony przez Zamawiającego zakres robót (załącznik nr 8, przedmiar ) nie jest podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy.

Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na własny koszt Wykonawcy. Podane przedmiary są materiałami pomocniczymi, które powinny być pomocne w przygotowaniu oferty; oferent winien skorygować podane przedmiary przed przystąpieniem do wykonania prac.


Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koszt zabezpieczenia budowy, utrzymania zaplecza budowy,
2) dokumentację powykonawczą,
3) koszt energii elektrycznej i wody oraz innych mediów niezbędnych do realizacji zadania.,
4) informowanie wyprzedzająco użytkowników o utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
5) inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca, działający z najwyższą starannością, właściwą profesjonaliście powinien był je przewidzieć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151238,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151238,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151238,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. TOPP Monika Wrzosek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8531047501

7.3.3) Ulica: ul. Podgrodzie 18

7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 74-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151238,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.