Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00345606/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zadania remontowego pn. Kompleksowa wymiana okien
w budynku użyteczności publicznej Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
przy ul. Podwale 30 (50-950 Wrocław)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 30
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-950
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.kielczyk@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-wroclaw
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0d8b329-35d8-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zadania remontowego pn. Kompleksowa wymiana okienw budynku użyteczności publicznej Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
przy ul. Podwale 30 (50-950 Wrocław)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0d8b329-35d8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00140254/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Realizacja zadania remontowego pn. Wymiana okien, renowacja zewnętrznych, ocieplenie stropodachu w celu uzyskania efektu termomodernizacyjnego w budynku Prokuratury Rejonowej w Strzelinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345606
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3047-7.261.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2073804,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania remontowego, polegającego
na wymianie okien o współczynniku przenikania ciepła nowych okien nie gorszym niż 0,9W/(m2*K), o łącznej pow. 535,33 m2w celu osiągnięcia efektu ekologicznego polegającego na redukcji CO2 oraz oszczędności energii w wyniku termomodernizacji.
Zadanie jest dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Umowa dofinansowania zadania państwowej jednostki budżetowej nr 0399/Ś/OA/WR/2021 zawarta w dniu 18 lutego 2021r.zmieniona Aneksem nr 1/2021 z dnia 15 listopada 2021 r., Aneksem nr 2/2022 z dnia 1 sierpnia 2022 r. oraz Aneksem nr 3 z dnia 5 lipca 2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2530643,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4282058,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2530643,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAB Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362182905
7.3.4) Miejscowość: Karczmiska
7.3.5) Kod pocztowy: 24-310
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAB SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRAB SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2530643,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-07 do 2024-06-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- WM/SZP/TP/68/2024/G_Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych rozbiórek budynków garażowych i gospodarczych, stanowiących własność Gminy Wrocław wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- 105.2024 Dostawa głowic ultrasonograficznych na potrzeby Zakładu Anatomii Prawidłowej Katedra Morfologii i Embriologii Człowieka Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA mieszkańców Gminy Głuszyca poprzez BUDOWĘ CHODNIKA w ciągu DW 381
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Legnickiej 27 we Wrocławiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania nr 07510 pn.: "Budowa drogi dla rowerów w ciągu ulicy Olszewskiego we Wrocławiu."
- Remont elewacji budynku wielorodzinnego przy ul. Prusa 63-65 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.