eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieWyk.dok.projekt., STWiORB, kosztorysu inwestorskiego w oparciu o koncepcję przebudowy centrum przesiadkowego przy dworcu PKP w Zawierciu z przebudową i rozbudową przyległego układu drogowego



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk.dok.projekt., STWiORB, kosztorysu inwestorskiego w oparciu o koncepcję przebudowy centrum przesiadkowego przy dworcu PKP w Zawierciu z przebudową i rozbudową przyległego układu drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk.dok.projekt., STWiORB, kosztorysu inwestorskiego w oparciu o koncepcję przebudowy centrum przesiadkowego przy dworcu PKP w Zawierciu z przebudową i rozbudową przyległego układu drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d53208e6-1a08-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038058/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Zakup usługi w zakresie przygotowania koncepcji, projektu przebudowy i nowy układ komunikacji dla rejonu nowego centrum przesiadkowego przy dworcu PKP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie objęte Projektem "Zawiercie – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2020" (dotacja w ramach projektu POPT.03.01.00-00-0239/18 „Wzrost potencjału beneficjentów polityki spójności w obszarze prowadzenia efektywnej polityki miejskiej”).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304654/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.82.2022.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 267950,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego w oparciu o koncepcję przebudowy centrum przesiadkowego przy dworcu PKP w Zawierciu z przebudową i rozbudową przyległego układu drogowego w ramach zadania pn. „Zakup usługi w zakresie przygotowania koncepcji, projektu przebudowy i nowy układ komunikacji dla rejonu nowego centrum przesiadkowego przy dworcu PKP”
2. Przedmiot umowy należy zrealizować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami:
1) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. z 2021 poz. 2454);
2) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych praz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (t. j. Dz. U. z 2021 poz. 2458),
3) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1609),
4) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351).
5 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (tj. Dz. U. z 2012 r, poz. 463 z późn zm);
6) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinna odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 poz. 1065 z późn. zm);
9) rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z decyzjami, uzgodnieniami, opiniami, warunkami, umożliwiającymi uzyskanie przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę zawierającej w szczególności:
1) Projekt budowlany dla każdej z branż w podziale na etapy (w 6 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej) - który należy wykonać zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz rozporządzenia (wraz z kompletem niezbędnych załączników, t. j.: opiniami, uzgodnieniami, porozumieniami i pozwoleniami, zgodą na odstępstwo od przepisów ustawy o transporcie kolejowym w zakresie wykonywania robót budowlanych w sąsiedztwie linii kolejowych),
2) Projekt wykonawczy dla każdej z branż w podziale na etapy ( w 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej) - który należy wykonać zgodnie z wymogami rozporządzenia w sposób umożliwiający realizację zadania zgodnie z wymogami prawa budowlanego. Projekt wykonawczy będzie stanowił podstawę dokumentacji powykonawczej; każde rozwiązanie powinno być opisane i narysowane w dostosowaniu do projektu budowlanego, opracowanie powinno obejmować rozwiązania wszystkich spraw istotnych z punktu widzenia Inwestora – Zamawiającego, przyszłego Wykonawcy robót, instytucji i osób uzgadniających oraz wszystkich innych zainteresowanych,
3) Przedmiar robót w podziale na etapy przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. ( w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej),
4) Kosztorys inwestorski w podziale na etapy (w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej),
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót (w 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej),
6) Mapa do celów projektowych (w 6 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej),
7) Projekt stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem (3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej),
8) Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót z zatwierdzeniem (3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej),
9) Dokumentację geologiczno-inżynierską i geotechniczną (2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej),
10) Inwentaryzacja zieleni oraz uzyskanie ewentualnej zgody na wycinkę kolidujących drzew i krzewów z opracowaniem projektu ewentualnych nasadzeń i zabezpieczenia zieleni, projektu zagospodarowania terenów zielonych roślinnością ozdobną oraz drzewami (3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej),
11) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej i innych zagrożeń w przypadku, gdy opracowanie takie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów (w 6 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej),
12) Wizualizacja obszaru centrum przesiadkowego (z widocznym zagospodarowaniem terenu oraz budynkiem poczekalni i zadaszenia peronów) oraz terenów zielonych przy centrum przesiadkowym w formie papierowej oraz elektronicznej(2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej),

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SWZ.

4. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.

Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy.

5. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników ( art. 100 ustawy Pzp ):
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał dokumentację projektową z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
2) Zgodnie z art. 100 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wskazać akty prawa Unii Europejskiej, z których wynikają wymagania, o których mowa w art. 100 ust. 1 tejże ustawy, a w przypadku gdy dla przedmiotu umowy nie ma takich przepisów, winien złożyć oświadczenie informujące o ich braku.



6. Gwarancja:
1) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wady fizyczne i prawne z tytułu rękojmi w terminie i na zasadach określonych w pkt 2.
2) Wykonawca udziela Zamawiającemu 5 lat gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia. Jednocześnie strony zgodnie rozszerzają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na wykonaną dokumentację obejmującą okres odpowiedzialności wykonawcy robót z tytułu gwarancji jakości za wady obiektu lub robót wykonywanych na podstawie tej dokumentacji, licząc 5 lat od odbioru dokumentacji albo udziela rękojmi i gwarancji jakości na okres od daty rozpoczęcia inwestycji do daty w miesiąc po zakończeniu okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót objętych niniejszą umową, w przypadku przystąpienia Zamawiającego do realizacji inwestycji, w zależności od tego, który okres będzie dłuższy.
3) Zamawiający nie jest zobowiązany do dokonywania sprawdzenia jakości wykonanej dokumentacji.
4) Jakiekolwiek zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentacji lub innych przedmiotów czy czynności związanych z wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu umowy, czy też sporządzenie protokołu odbioru, o którym mowa w § 6 pkt 3 Umowy nie zwalnia Wykonawcy z jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu wad Przedmiotu umowy lub jego części.

7. Zadanie objęte Projektem "Zawiercie – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2020" (dotacja w ramach projektu POPT.03.01.00-00-0239/18 „Wzrost potencjału beneficjentów polityki spójności w obszarze prowadzenia efektywnej polityki miejskiej”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walasek Patryk Zakład Usługowy "JAMPICH"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443152597

7.3.3) Ulica: Ostrogórska 32

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na ograniczona ilość znaków w ogłoszeniu, Zamawiający skrócił nazwę zamówienia. Pełna nazwa zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu
inwestorskiego w oparciu o koncepcję przebudowy centrum przesiadkowego przy dworcu PKP w Zawierciu z przebudową i rozbudową przyległego układu drogowego w ramach zadania pn. „Zakup usługi w zakresie przygotowania koncepcji, projektu przebudowy i nowy układ komunikacji dla rejonu nowego
centrum przesiadkowego przy dworcu PKP”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.