eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaleszanyBudowa budynku socjalnego na terenie gminy Zaleszany - etap I



Og³oszenie z dnia 2024-07-10

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku socjalnego na terenie gminy Zaleszany - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ZALESZANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zaleszany

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158459419

1.5.8.) Numer faksu: 158459424

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zaleszany.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku socjalnego na terenie gminy Zaleszany - etap I

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9349cc98-a497-40ef-899f-d84bfe773579

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00404552

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046202/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Budowa budynku socjalnego na terenie gminy Zaleszany - etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9349cc98-a497-40ef-899f-d84bfe773579

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e -zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub ePUAPu oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w Specyfikacji Warunków Zamówienia - w Rozdziale XIV. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJA¦NIENIA TRE¦CI SWZ oraz w Rozdziale XV OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZ¡CE O¦WIADCZEÑ I DOKUMENTÓW.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujê, i¿:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zaleszany, której jednostk± organizacyjn± jest Urz±d Gminy w Zaleszanach, ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 16, 37-415 Zaleszany;
2) Administrator Danych Osobowych, tj. w Gminie Zaleszany, której jednostk± organizacyjn± jest Urz±d Gminy w Zaleszanach, ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 16, 37-415 Zaleszany zatrudnia Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod numerem telefonu (15) 845-94-19 w. 29, e-mail: aperla@zaleszany.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa budynku socjalnego na terenie gminy Zaleszany - etap I”; Nr sprawy: GKM.272.9.2024:
-osoba, której dane dotycz± wyrazi³a zgodê na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub wiêkszej liczbie okre¶lonych celów;
-przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy;
X przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze;
-przetwarzanie jest niezbêdne do ochrony ¿ywotnych interesów osoby, której dane dotycz±, lub innej osoby fizycznej;
-przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi;
-przetwarzanie jest niezbêdne do celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronê trzeci±, z wyj±tkiem sytuacji, w których nadrzêdny charakter wobec tych interesów maj± interesy lub podstawowe prawa i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, wymagaj±ce ochrony danych osobowych, w szczególno¶ci gdy osoba, której dane dotycz±, jest dzieckiem.
Uzasadniony interes odnosi siê do…………………………………………………………………………………………….
4) odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w o art. 74 ustawy Pzp oraz podmioty którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd±/nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej na podstawie: ………………………nd…………………………………………………………….
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7) posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych (na podst. art. 15 RODO) oraz prawo ich sprostowania (na podst. art. 16 RODO), usuniêcia, ograniczenia przetwarzania (na podst. art. 18 RODO), prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania (je¿eli przetwarzanie odbywa siê na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych;
9) Pani/Pana dane osobowe zosta³y pobrane …………………………………(wskazaæ od kogo lub sk±d i w zwi±zku z jakim dzia³aniem);
Pozosta³e informacje dotycz±ce RODO znajduj± siê w pkt "Informacje dodatkowe".

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.272.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zadanie polega na budowie budynku zamieszkania zbiorowego, obejmuj±cego 4 lokale mieszkalne. Przedmiot zamówienia obejmuje budowê jednego z dwóch zaprojektowanych budynków zamieszkania zbiorowego – budynek ,,B” na terenie gminy Zaleszany w miejscowo¶ci Turbia.
2.Przedmiotem zamówienia jest:
- budowa budynku socjalnego – budynek B wraz z instalacjami zlokalizowanego na dzia³ce o nr ew. 1529 w m. Turbia.
- zagospodarowanie terenu dzia³ki,
- bodowa dróg, placów, parkingów i chodników,
- instalacje wewnêtrzne (budynek B) i zewnêtrzne,
- budowa przy³±cza wodoci±gowego i przy³±cza kanalizacyjnego.
3.Budynek zaprojektowano jako budynek zamieszkania wielorodzinnego – budynek parterowy, niepodpiwniczony, obejmuj±cy 4 lokale mieszkalne (dwa jednopokojowe, oraz dwa trzypokojowe). Ka¿de z mieszkañ jest dostêpne dla osób niepe³nosprawnych z poziomu terenu, oraz zaprojektowane w sposób umo¿liwiaj±cy dostosowanie ich do potrzeb osób niepe³nosprawnych.
4.W ramach zamówienia nale¿y wykonaæ w szczególno¶ci: roboty przygotowawcze, konstrukcje ¿elbetowe i murowe przyziemia, warstwy podposadzkowe i wykoñczeniowe posadzek, konstrukcje murowe i ¿elbetowe parteru, dach, roboty wykoñczeniowe, stolarka okienna i drzwiowa, roboty ziemne, ci±gi piesze, ruch ko³owy, roboty wykoñczeniowe, przy³±cze wodoci±gowe – roboty ziemne i monta¿owe, przy³±cze kanalizacyjne – roboty ziemne i monta¿owe, instalacja wodoci±gowa, instalacja kanalizacji, instalacja gazowa, instalacja c.o. wewnêtrzna, monta¿ wy³±cznika g³ównego po¿arowego, rozdzielni, wewnêtrzne linie zasilaj±ce, monta¿ koryt kablowych, instalacja o¶wietlenia podstawowego i ewakuacyjnego gniazd wtyczkowych, instalacja fotowoltaiczna, telewizja u¿ytkowa, instalacja sieci strukturalnej, instalacja po³±czeñ wyrównawczych i odgromowa, pomiary elektryczne, wyposa¿enie ³azienek w lustra, wyposa¿enie budynku socjalnego w wyposa¿enie p.po¿., uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich niezbêdnych uzgodnieñ i dokumentów wymaganych do otrzymania pozwolenia na u¿ytkowanie, z³o¿enie kompleksowego wniosku o pozwolenie na u¿ytkowanie oraz uzyskanie ostatecznego (prawomocnego) pozwolenia na u¿ytkowanie, przygotowanie ¶wiadectwa charakterystyki energetycznej energetycznego obiektu, wykonanie instrukcji ewakuacji na wypadek po¿aru, za³o¿enie elektronicznej ksi±¿ki obiektu wraz z inwentaryzacj±.
5.Uwaga! Dokumentacja projektowa oraz pozwolenie na budowê dotyczy dwóch budynków socjalnych. Zakres przedmiotowego postêpowania dotyczy tylko budowy 1 budynku socjalnego (budynek B) zagospodarowania terenu w ca³o¶ci, oraz wykonania wszystkich sieci, przy³±czy oraz urz±dzeñ zewnêtrznych.
6.Charakterystyczne parametry obiektu:
- ilo¶æ kondygnacji: 1 kondygnacja,
- wysoko¶æ zabudowy (kalenicy): 5,92 m
- powierzchnia zabudowy: 236,20 m2,
- powierzchnia u¿ytkowa: 194,80 m2,
- kubatura budynku: 1 072,00 m3,
- d³ugo¶æ: 9,21 m.
7.Zamawiaj±cy wymaga, aby w ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca przewidzia³ opomiarowanie ka¿dego z mieszkañ oddzielnie (osobne podliczniki i wodomierze).
8.Szczegó³owy zakres prac niezbêdnych do wykonania zosta³ opisany w dokumentacji projektowej, STWiORB, SWZ wraz z za³±cznikami, wzorze umowy, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowi±cych za³±cznik do SWZ. Do wyceny nale¿y przyj±æ pe³ny zakres robót wynikaj±cy z za³±czonej dokumentacji projektowej.
UWAGA! Za³±czone przedmiary robót s± materia³em pomocniczym do wyliczenia ceny rycza³towej oferty, a ewentualne nieujête w nim elementy robót wynikaj±ce z projektu lub SWZ nie mog± stanowiæ podstawy do ¿±dania przez Wykonawcê dodatkowego wynagrodzenia.
9.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje równie¿ wszystkie czynno¶ci i koszty wynikaj±ce z dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, szczegó³owych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, SWZ, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urz±dzeñ ( w tym odbioru UDT o ile jest niezbêdny), koszty prac geodezyjnych, geologicznych i geotechnicznych.
10.Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego.
11.Wykonawca jest zobowi±zany do pokrycia kosztów zwi±zanych z konieczno¶ci± dostêpu do sieci uzbrojenia terenu, nadzorem w³a¶cicielskim, z czasowym ich wy³±czeniem z u¿ytkowania oraz ich ponownym uruchomieniem, w³±czeniem przebudowywanych sieci do czynnej sieci.
12.Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonaæ dokumentacjê powykonawcz± (operat kolaudacyjny) w wersji papierowej (2 egzemplarze), zapewniæ obs³ugê geodezyjn± wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, obs³ugê geotechniczn± i obs³ugê geologiczn±.
13.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbêdne do wykonania zadania i uzyskania niezbêdnych pozwoleñ (o ile bêd± wymagane). Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie przeprowadzenie prób, sprawdzeñ i badañ, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbêdnych do wykonywania robót.
14.W okresie obowi±zywania gwarancji Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytu³u op³at za serwisowanie wbudowanych urz±dzeñ. Koszty (op³aty) serwisowe ponoszone w okresie gwarancji jako¶ci i rêkojmi przez Wykonawcê obejmuj± w szczególno¶ci: koszt dojazdu, robocizny i materia³ów eksploatacyjnych.
15.Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcê materia³y winny posiadaæ atesty, certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowi±zany jest okazaæ w stosunku do wskazanych materia³ów: certyfikat zgodno¶ci z Polsk± norm± lub aprobatê techniczn±.
16.Wymaga siê, aby zg³oszeni przez Wykonawcê kierownik budowy i kierownicy robót byli obecni na terenie budowy w trakcie realizacji robót.
17.Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia bezp³atnego uruchomienia, sprawdzenia i ewentualnej regulacji po uruchomieniu przedmiotu zamówienia.
18.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter rycza³towy. Wynagrodzenie Wykonawcy, zgodne z warunkami wyp³at dofinansowania z Programu.
19.Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ finansowanie Inwestycji/przedmiotu zamówienia w czê¶ci niepokrytej udzia³em w³asnym Zamawiaj±cego, na czas poprzedzaj±cy wyp³aty z Promesy na zasadach wskazanych powy¿ej w ust. 31, z jednoczesnym zastrze¿eniem, ¿e zap³ata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji/przedmiotu zamówienia w ca³o¶ci nast±pi po wykonaniu inwestycji/przedmiotu zamówienia w terminie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni od dnia odbioru Inwestycji/przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego.
20.Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu harmonogram p³atno¶ci stanowi±cy za³±cznik do Umowy.
21.Strony umowy (Zamawiaj±cy i Wykonawca) zobowi±zane s± do poddania ewentualnych sporów we wzajemnych relacjach o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwi±zaniu sporu przed S±dem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osob± prowadz±c± inne polubowne rozwi±zanie sporu.
22.Roboty bêd± prowadzone w zbli¿eniu do budynku socjalnego, który w trakcie robót bêdzie u¿ytkowany i bêd± w nim przebywaæ osoby, u¿ytkownicy, pracownicy socjalni, pracownicy s³u¿by zdrowia itp. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed dostêpem osób postronnych, prowadzenia prac w sposób umo¿liwiaj±cy funkcjonowanie budynków s±siaduj±cych z placem budowy przez ca³y okres prowadzenia robót oraz uporz±dkowania terenu nieruchomo¶ci do poprzedniej u¿yteczno¶ci.
23.Wykonawca bêdzie musia³ uzgadniaæ z u¿ytkownikami obiektów s±siednich kolejno¶æ robót i prowadziæ roboty w taki sposób, aby by³a mo¿liwo¶æ u¿ytkowania obiektów s±siednich, ich otoczenia oraz dojazdu do nich.
24.Roboty budowlane szczególnie uci±¿liwe (m.in. roboty rozbiórkowe) musz± byæ wykonywane przez Wykonawcê w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, tak aby nie przeszkadza³y w u¿ytkowaniu budynków s±siednich.
25.Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca udzieli³ gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na okres nie krótszy ni¿ 5 lat i nie d³u¿szy ni¿ 10 lat, liczony od daty podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót.
26.W okresie obowi±zywania gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytu³u op³at za serwisowanie wbudowanych urz±dzeñ. Koszty (op³aty) serwisowe ponoszone w okresie gwarancji i rêkojmi przez Wykonawcê obejmuj± w szczególno¶ci: koszt dojazdu, robocizny i materia³ów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowi±zany jest zawrzeæ umowy serwisowe w szczególno¶ci dla:
- instalacji fotowoltaicznej,
- kot³ów/kot³owni.
27.Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie przeprowadzenie prób, sprawdzeñ i badañ, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbêdnych do wykonywania robót oraz wykonywanie przegl±dów gwarancyjnych.
28.Dokumentacja projektowa uwzglêdnia potrzeby osób niepe³nosprawnych: infrastruktura powsta³a w wyniku projektu bêdzie dostêpna dla wszystkich osób w tym osób niepe³nosprawnych i jest zgodna z koncepcj± uniwersalnego projektowania. Warunki dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych: teren objêty zakresem opracowania udostêpniony bêdzie równie¿ dla osób niepe³nosprawnych. Elementy zagospodarowania terenu pozwalaj± na bezkolizyjne wej¶cie do obiektu.
29.Wykonawca zobowi±zany bêdzie do realizowania zamówienia przy uwzglêdnieniu i z przestrzeganiem wymagañ okre¶lonych i wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów ustawy z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (w szczególno¶ci art. 68 ust. 3 tej ustawy).
30.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ meble do aneksu kuchennego wraz z niezbêdnym wyposa¿eniem i sprzêtem AGD zgodnie z rys. A6. Kuchnia typowa (4 kpl).
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

44220000-8 - Stolarka budowlana

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

39100000-3 - Meble

39700000-9 - Sprzêt gospodarstwa domowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych do 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
2.Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 zosta³o przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci.
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, m.in. w zakresie:
- roboty bran¿y budowlanej,
- roboty bran¿y sanitarnej,
- roboty bran¿y elektrycznej.
4.Zamówienie, o którym mowa w ust. 1. bêdzie realizowane w oparciu o warunki umowy podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
2.1.Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2.Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.3.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.4.Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Okre¶lenie warunków:
1) DO¦WIADCZENIE
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy-w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 zamówienie odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku, o warto¶ci zadania nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ brutto, co winni potwierdziæ dowodami czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty. Zamawiaj±cy przez zamówienie rozumie jedn± umowê.
Przez zamówienie nale¿y rozumieæ:
– zamówienie rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie
– zamówienie zakoñczone w w/w okresie , a rozpoczête wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.

Jako wykonanie (zakoñczenie) zadania nale¿y rozumieæ podpisanie koñcowego Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu .
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ wed³ug ¶redniego kursu NBP na dzieñ podpisania koñcowego Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu.

2) KADRA
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje kadr± techniczn± posiadaj±c± uprawnienia budowlane:
-kierownik budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami bez ograniczeñ oraz co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy,
-kierownik robót instalacyjnych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych z uprawnieniami bez ograniczeñ,
-kierownik robót instalacyjnych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych z uprawnieniami bez ograniczeñ.

Wykonawca mo¿e zaproponowaæ tylko jedn± osobê do sprawowania funkcji kierownika budowy i kierownika w danej bran¿y.

Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 725 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz.1646).

3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 3 lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. Dokument o którym mowa powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ – za³±cznik nr 2 – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 9 SWZ – za³±cznik nr 2a (je¿eli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) tabela cen elementów robót – za³±cznik nr 8 – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ – za³±cznik nr 3 (je¿eli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
6) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie – za³±cznik nr 9 (je¿eli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców – za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców którzy wykonuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – Za³±cznik nr 9 do SWZ.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
7. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (np. spó³ki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Od chwili z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja bêdzie prowadzona z pe³nomocnikiem sk³adaj±cym ofertê w imieniu Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, a w przypadku ustanowienia kilku pe³nomocników - z jednym pe³nomocnikiem, dowolnie wybranym przez Zamawiaj±cego, chyba ¿e w ofercie Wykonawca wyra¼nie zastrzeg³, któremu spo¶ród pe³nomocników winna byæ przesy³ana korespondencja. Powy¿sze nie wy³±cza uprawnienia Zamawiaj±cego do kierowania korespondencji bezpo¶rednio do ka¿dego z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej Umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej Umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) zmiana terminów wykonania Umowy:
1.1) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) wyst±pienie w trakcie prowadzenia robót klêsk ¿ywio³owych,
b) natrafienie w trakcie prowadzenia robót na niewypa³y i niewybuchy,
c) konieczno¶æ wykonania wykopalisk archeologicznych,
d) wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych,
e) wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
1.2) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego,
b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
1.3) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub zamówieñ dodatkowych;
1.4) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania lub braku dzia³ania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji, w szczególno¶ci eksploatatorów infrastruktury oraz w³a¶cicieli gruntów pod Przedmiot Umowy, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) przekroczenie zakre¶lonych przez prawo lub regulaminy, a je¶li takich regulacji nie ma - typowych w danych okoliczno¶ciach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.,
b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, w tym odmowa udostêpnienia przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci do celów realizacji Przedmiotu Umowy;
1.5) zmiany spowodowane przez zagro¿enie wp³ywaj±ce na bezpieczeñstwo ¿ycia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub s±siaduj±cych nieruchomo¶ci, a przedstawiciel Zamawiaj±cego wyda³ Wykonawcy polecenie wykonania robót, usuniêcia wad lub podjêcia innych czynno¶ci w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagro¿enia, je¶li konieczno¶æ polecenia wynik³a z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
1.6) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) klêsk ¿ywio³owych,
b) warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych dla danej pory roku, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, prac geologicznych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów,
1.7) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych Umow±, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie.
Pozosta³e informacje dotycz±ce zmiany umowy opisane zosta³y we wzorze umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-02 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza ofertowego udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-31

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

- cena oferty,
- d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Uzupe³nienie do informacji RODO:
10) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
11) Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.
12) nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów okre¶lonych w Rozdziale X SWZ - za³±cznik nr 2a do SWZ.

Zamawiaj±cy mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki publiczne, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane, a mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia postêpowania na tej podstawie zosta³a przewidziana w og³oszeniu o zamówieniu.

Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca udzieli³ gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na okres nie krótszy ni¿ 5 lat i nie d³u¿szy ni¿ 10 lat, liczony od daty podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót.

Termin wykonania zamówienia:
Zamawiaj±cy wymaga aby zamówienie zosta³o wykonane w terminie 24 miesiêcy od dnia podpisania umowy.

Zadanie pn. ,,Budowa budynku socjalnego na terenie gminy Zaleszany - etap I” dofinansowane jest ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych – edycja ósma.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie zastosowaæ dwie stawki VAT:
- dla robót budowlanych zwi±zanych z budynkiem zaliczanym do spo³ecznego budownictwa mieszkaniowego - stawka preferencyjna 8%
- dla robót zewnêtrznych poza bry³± budynku - stawka podstawowa 23%.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.