Og³oszenie z dnia 2024-07-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00433972/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00469998/01 - Wynik z dnia 2024-08-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci P³onica w gminie Z³oty Stok
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA Z£OTY STOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718484
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³oty Stok
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-250
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748164164
1.5.8.) Numer faksu: 748164133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zlotystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci P³onica w gminie Z³oty Stok
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4557c688-35a5-42e0-9e27-ce389992ff53
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00404598
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00055416/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci P³onica w gminie Z³oty Stok
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie przewidziane do dofinansowania w ramach FED¦ - ZIT POF.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zlotystok.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji: Elektronicznie na adres email: zamowienia@zlotystok.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”. Szczegó³owe zasady zosta³y okre¶lone w Rozdziale VIII SWZ. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zosta³ okre¶lony w Rozdziale XXXVII SWZ Klauzula informacyjna
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zosta³ okre¶lony w Rozdziale XXXVII SWZ Klauzula informacyjna
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych (w tym niezbêdnymi opiniami, uzgodnieniami) i wykonanie robót budowlanych modernizacji oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci P³oni-ca w gminie Z³oty Stok (dz. nr 202/1) oraz przeprowadzenie prób koñcowych potwierdzaj±cych uzyskanie zamierzonego efektu koñcowego.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje dokumentacjê projektow±, wykona roboty budowlane oraz bêdzie sprawowa³ nadzór autorski.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Etap I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej z uwzglêdnieniem przepisów ustawy Prawo budowlane oraz zasad finansowania inwestycji ze ¶rodków zewnêtrznych, projektu wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarów i kosztorysów, a tak¿e uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego niezbêdnych decyzji i uzgodnieñ wg potrzeb wraz ze zgod± w³a¶ciwego organu na realizacjê robót.
2) Etap II - wykonanie robót budowlanych wraz z us³ugami i pracami towarzysz±cymi niezbêdnymi do prawid³owego wykonania zamówienia.
W ramach inwestycji planuje siê przebudowê i rozbudowê istniej±cej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ¶cieków w zakresie:
• przebudowy istniej±cej komory przelewowej i wyposa¿enie przelewu burzowego w kratê gêst± o prze¶wicie 3,0 mm czyszczon± rêcznie z ociekaczem, wykonanie ze stali nierdzewnej wraz z budow± komory pomiarowej (przelew powinien byæ zwymiarowany na przep³yw powy¿ej 10 dm3/s),
• budowy kontenerowej stacji zlewczej ¶cieków dowo¿onych o przepustowo¶ci 100 m3/h wyposa¿onej w sito bêbnowe o prze¶wicie 6,0 mm,
• budowê zbiornika ¶cieków dowo¿onych podziemnego ¿elbetowego (C 35/40 , F 150 , W 8 ,AX 3) o pojemno¶ci 20m3 wyposa¿onej w napowietrzanie grubopêcherzykowe i mieszania ¶cieków, pomp zatapialnych ¶cieków ka¿da o wydajno¶ci 5,0 m3/h,
• budowy przepompowni ¶cieków surowych I o ¶rednicy DN 2500 mm z polimerobeto-nu wyposa¿on± w krat± koszow± mechaniczn± i dwie pompy zatapialne o wolnym przelocie ka¿da o wydajno¶ci 50 m3/h i wysoko¶ci podnoszenia 15,0 m s³. H2O,
• budowy budynku technologiczno-socjalnego wykonanego w lekkiej konstrukcji stalowej z obudow± z p³yt warstwowych o wymiarach 66,0 x 14,0 m (wysoko¶æ w czê¶ci technologicznej 10,0 m, w czê¶ci socjalnej 3,5 m), w której umieszczone zostan±:
czê¶æ mechaniczna oczyszczalni ¶cieków:
− budowa sitopiaskownika o przepustowo¶ci Q = 30 dm /s i prze¶wicie 3,0 mm;
− budowa reaktora biologicznego sk³adaj±cego siê dwóch niezale¿nych ci±gów tech-nologicznych w sk³ad którego wchodziæ bêd±: komory defosfata-cji/denitryfikacji/nitryfikacji (5,0 x5,0x12,0 m , V = 300 m3 ka¿dy), osadnika wtórnego o przep³ywie pionowym (5,0 x 5,0 x 5,0 m) i komory tlenowej stabilizacji i zagêszczania grawitacyjnego osadu (10,0 x 9,0 x 5,0 m ) , wykonanie ¿elbetowe ( C 35/40 , F 150 , W 8 , AX3),
− stacja dmuchaw wyposa¿ona w min. 4 dmuchawy ka¿da o parametrach pracy: sprê¿ – 550 mbar, Q =8,0 m / min. dla obs³ugi reaktora biologicznego i w min. 2 dmuchawy ka¿da o parametrach pracy : sprê¿ – min. 550 mbar, Q = 4,0 m3 / min. dla obs³ugi KTSO,
czê¶æ gospodarki osadowej umieszczon± w czê¶ci technologicznej budynku oczyszczalni ¶cieków:
- dostawa i monta¿ prasy do odwaniania osadu o przepustowo¶ci 6 m3 /h i stopniu odwodnieniu osadu 18 %,
- dostawie i monta¿u linii higienizacji osadu przy u¿yciu wapna ( mieszacz wapna z osadem , silos wapna o poj.10,0 m3),
w budynku zostanie równie¿ wydzielona czê¶æ biurowa dla 6 osób i czê¶æ socjalna dla 8 pracowników,
• budowy budynku sk³adowania osadu nadmiernego odwodnionego o wymiarach 34,0 x10,0 x 6,8 m,
• budowy instalacji dawkowania PIX-u,
• likwidacji istniej±cego budynku krat,
• przebudowy budynku dmuchaw i przystosowanie go do pe³nienia funkcji magazynowo-warsztatowych,
• budowy budynku gara¿owego o wymiarach 10x12x5,0 m,
• przebudowy istniej±cego reaktora biologicznego i przystosowania do pe³nienia funkcji zbiornika awaryjnego,
• przebudowy istniej±cego ogrodzenia i wykonania ogrodzenia panelowego na podmurówce betonowej, grubo¶æ prêtów min. 6,0 mm wraz z bram± wjazdow± automatyczn± i furtk± wej¶ciowa,
• budowy instalacji o¶wietlenia terenu i monitoringu terenu przy pomocy 6- 8 kamer CCTV,
• budowy instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kW,
• dostawy i monta¿u agregatu wolno-stoj±cego o mocy 50,0 kV.
Wszystkie planowane prace bêd± realizowane w granicach terenu istniej±cej oczyszczalni – dz. nr 202/1 obrêb P³onica.
Bilans ilo¶ciowy ¶cieków zgodnie z PFU w czasie pogody bezdeszczowej:
Q¶rd = 465,00 m3 /d – ¶redniodobowa ilo¶æ ¶cieków;
Qmaxh = 36,00 m3 /h – max. godzinowa ilo¶æ ¶cieków;
Qmaxd = 864,00 m3 /d – max. dobowa ilo¶æ ¶cieków;
Qmaxr = 516 370,00 m3 /r – max. roczna ilo¶æ ¶cieków.
W czasie pogody deszczowej przelew burzowy boczny powinien zacz±æ pracowaæ przy przep³ywie: Qmaxs = 10,00 dm3 /s. Nadmiar wód opadowych i roztopowych powinien zostaæ skierowany przelewem bezpo¶rednio poprzez kratê gêst± do odbiornika. Ilo¶æ od-prowadzanych wód opadowych bêdzie rejestrowana przy pomocy przep³ywomierza ultra-d¼wiêkowego zainstalowanego w komorze pomiarowej.
Bilans jako¶ciowy ¶cieków zgodnie z PFU:
S BZT5 = 300,00 mg O2/dm3 – zanieczyszczenia organiczne;
SCHZT = 600,00 mg O2/dm3 – zanieczyszczenia organiczne;
Szaw. og. = 315,00 mg/dm3 – zawiesina ogólna.
S N og. = 110,00 mg/dm3 – azot ogólny.
S P og. = 18,00 mg/dm3 – fosfor ogólny.
Bilans ³adunków zanieczyszczeñ zgodnie z PFU:
Bilans ³adunków zanieczyszczeñ zawartych w ¶ciekach doprowadzanych do oczyszczalni ¶cieków okre¶lono w oparciu o znajomo¶æ bilansu ¶cieków oraz stê¿eñ zanieczyszczeñ.
Bilans ³adunków zanieczyszczeñ okre¶lono w zale¿no¶ci:
Wyniki obliczeñ zestawiono w tabeli: Zestawienie bilansu ³adunków zanieczyszczeñ w ¶ciekach dop³ywaj±cych do oczyszczalni.
L.p. Wska¼nik zanieczyszczeñ Jednostka Warto¶æ ¶rednia
1. Organiczne BZT5
£p BZT5 kg O2/d 139,50
2. Chemiczne ChZT
£p ChZT kg O2/d 279,00
3. Zawiesiny ogólne
£p z.og. kg/d 146,47
4. Azot ogólny
£p N og. kg N/d 51,15
5. Fosfor ogólny
£p P og. kg P/d 8,37
Równowa¿na liczba mieszkañców ze wzglêdu na BZT 5 wynosi:
£ BZT 5 139,50
RLM = ------------- * 1000 = -----------* 1000 = 2 325 MR
£j BZT 5 60,00
Uwaga: Wykonawca bêdzie prowadzi³ roboty na czynnej oczyszczalni ¶cieków i w zwi±zku z powy¿szym zobowi±zany jest uzyskaæ wszelkie konieczne zgody i zezwolenia Zamawiaj±cego i w³a¶cicieli do wy³±czeñ instalacji, niezbêdnego zdemontowania istniej±cych instalacji, zamontowania instalacji tymczasowych, usuniêcia instalacji tymczasowych i ponownego zamontowania istniej±cych instalacji i ka¿dorazowo na podstawie uzgodnieñ poczynionych z Zamawiaj±cym. Czynno¶ci te nie mog± powodowaæ pogorszenia jako¶ci ¶cieków poni¿ej parametrów okre¶lonych w pozwoleniu wodnoprawnym.
3. Szczegó³owy zakres robót okre¶la specyfikacja warunków zamówienia oraz pro-gram funkcjonalno-u¿ytkowy.
4. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania wszystkich robót niezbêdnych w celu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowi±zuj±cymi przepisami, normami, uzgodnieniami, z zaleceniami inwestora oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cemu, w uzgodnionym terminie.
5. Przedmiot umowy musi byæ wykonany zgodnie z obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru koñcowego przepisami i normami, a w szczególno¶ci z przepisami Prawa budowlanego oraz na ustalonych projektem umowy warunkach.
6. Równowa¿no¶æ
Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, pa-tenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje pro-dukty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy do-puszcza rozwi±zania równowa¿ne w zakresie opisywanym.
Zadanie dofinansowane jest z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych – edycja ósma. Informacje wa¿ne dla Wykonawcy wynikaj±ce z za³o¿eñ Rz±dowego Funduszu Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych:
1) Wyp³ata wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie zgodna z zasadami wyp³at dofinansowania wskazanymi we wstêpnej promesie z Rz±dowego Funduszu Polski £ad Programu Inwestycji Strategicznych:
2) Wyp³ata wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie zgodna z zasadami wyp³at dofinansowania wskazanymi w promesie z Rz±dowego Funduszu Polski £ad Programu Inwestycji Strategicznych: w przypadku inwestycji realizowanych w okresie d³u¿szym ni¿ 12 miesiêcy na podstawie jednej umowy,
3) Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do poddania ewentualnych sporów w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwi±zaniu sporu przed S±dem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osob± prowadz±c± inne polubowne rozwi±zanie sporu.
Zadanie przewidziane do dofinansowania w ramach FED¦ - ZIT POF.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ¶cieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów oczyszczania ¶cieków
45252110-2 - Roboty budowlane w zakresie instalacji ruchomych
45252130-8 - Wyposa¿enie zak³adów odprowadzania ¶cieków
45252200-0 - Wyposa¿enie oczyszczalni ¶cieków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione w SWZ
kryteria.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XV SWZ,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumê gwarancyjn± co najmniej 4.000.000,00 z³ (s³ownie: cztery miliony z³otych 00/100);
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
− Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, minimum jedno zadanie polegaj±ce na realizacji robót budowlanych - obejmuj±cych budowê (w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) lub przebudowê (w rozumieniu art. 3 pkt. 7a ustawy Prawo budowlane) lub rozbudowê oczyszczalni ¶cieków o wydajno¶ci ¶redniodobowej nie mniejszej jak 400 m3/d i warto¶ci robót budowlanych minimum 10 000 000,00 z³ brutto.
− Wykonawca dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, tj.: minimum 1 osob± – PROJEKTANTEM W SPECJALNO¦CI KONSTRUKCYJNO – BUDOWLANEJ, posiadaj±c±:
• uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej,
• do¶wiadczenie zawodowe, w tym wymagane minimalnie:
− opracowanie w ci±gu ostatnich 10 lat przed wszczêciem postêpowania co najmniej 2 dokumentacji projektowych budowy/rozbudowy/przebudowy dla 2 oczyszczalni ¶cieków o wydajno¶ci min. 400m3/d - ka¿da
− oraz
− posiadanie co najmniej 10 letniego do¶wiadczenia zawodowego w zakresie projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej
Uwaga: Do¶wiadczenie przy opracowywaniu dokumentacji projektowych nale¿y rozumieæ jako pe³nienie funkcji projektanta lub projektanta sprawdzaj±cego, którego podpis widnieje na dokumentacji projektowej odebranej przez zleceniodawcê.
Uwaga: Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymagania w zakresie posiadania uprawnieñ dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (t.j. z 2021 r. poz. 1646).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: b) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
− wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi za-³±cznik nr 6 do SWZ),
− wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie i nadzorowanie ro-botami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ),
− dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
4. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:4.1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (art. 125 ust 1 ustawy pzp). O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
4.2. w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 9 do niniejszej SWZ)
4.3. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 10 do niniejszej SWZ).
4.4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia -o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ)
4.5. Pe³nomocnictwo - gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawieraæ: nazwê postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
4.6. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa, (je¿eli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2020.1913 t.j.). Dokument musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
4.7. Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 120.000,00 z³2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
4. Termin wnoszenia wadium up³ywa w dniu w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w Z±bkowicach ¦l., oddzia³ Z³oty Stok, nr rachunku 79 9533 1069 2008 0006 8303 0004 z adnotacj± „Wadium w postêpowaniu nr RL.271.7.2024”
Uwaga : Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ je przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upowa¿nionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).
Niedopuszczalne jest z³o¿enie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
7. W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ dokument wadialny (np. e-gwarancjê bankow± lub ubezpieczeniow±) wraz z ofert± w ten sam sposób co ofertê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, jednak¿e w wydzielonym odrêbnym pliku (np: .pdf),
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e:a) w stosunku do ¿adnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia, z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego b)ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania, c)musz± ustanowiæ pe³nomocnika wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo
musi mieæ formê pisemn± lub kopiê potwierdzona przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana,jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy wezwie do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ: Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (art. 125 ust 1 ustawy pzp).
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:− wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy .
W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Umowa taka winna okre¶laæ strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania ka¿demu z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rêkojmi),wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmian postanowieñ umowy.Zmiany tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± po rygorem niewa¿no¶ci zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej i s± dopuszczalne wy³±cznie w trybie art. 455 – ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2021.1129 z pó¼n. zm.) Pozosta³y rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y zawarte we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy dostêpnejpodadresem: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-06 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-04
INNE PRZETARGI Z£OTY STOK
wiêcej: przetargi Z£OTY STOK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/g³ównym na powierzchni hallu g³ównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Zrównowa¿ona gospodarka wodno-¶ciekowa w Gminie U¶cimów
- Bie¿±ce remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wyst±pienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- Opr.dok.projektowo-kosztorysowej na przebud.dróg dojazdowych do gruntów rolnych i le¶nych w ramach operacji"Scalenie i zagospodarowanie poscaleniowe gruntów obiektu "Ratyniec" gm.Sterdyñ, powiat sok."
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.