Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00272633/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
- 2023/BZP 00280665/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku byłego Domu Opatki wraz z Zespołem Klasztornym w Lubomierzu oraz zagospodarowanie terenu w tym parku przyklasztornego - etap 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOMIERZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-623
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757833166
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@lubomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubomierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.lubomierz.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku byłego Domu Opatki wraz z Zespołem Klasztornym w Lubomierzu oraz zagospodarowanie terenu w tym parku przyklasztornego - etap 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb757e5b-09a2-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022538/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa budynku byłego Domu Opatki wraz z Zespołem Klasztornym w Lubomierzu oraz zagospodarowanie terenu w tym parku przyklasztornego- etap 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272633/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RT.271.104.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2275836,97 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2275836,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Przed rozpoczęciem prac należy przeprowadzić badania stratygraficzne,- Rozbiórka istniejącego łącznika zgodnie z dokumentacją projektową.
- Wykonanie prac ziemnych oraz przyłączy do obiektu (do łącznika).
Budowa łącznika zgodnie z dokumentacją projektową do stanu surowego zamkniętego wraz z pionem kanalizacyjnym i wodociągowym.
Prace zewnętrzne:
• Wykonanie całości zgodnie z załączona dokumentacją projektową.
Prace wewnętrzne. Do zakresu prac w budynku wchodzi:
• wykonanie połączeń komunikacyjnych (otworów, nadproży, obróbek) z Klasztorem i Pałacem Opatki,
• wykonanie ścian działowych,
• wymurowanie kominów.
Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 2a dla 1 części, opracowanej przez: REWIZJA Grupa projektowa Krzysztof Grześków ul. B. Prusa 37, 50-319 Wrocław, na którą składa się projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz z opiniami, uzgodnieniami i decyzjami.
Dodatkowe informacje dot. przedmiotu zamówienia znajdują się w IV rozdziale SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262210-6 - Fundamentowanie
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 359911,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem opracowania jest montaż systemu sygnalizacji przeciwpożarowej we wnętrzu budynków Zespołu Klasztornego.- Zasilanie: Zespół klasztorny posiada dwa istniejące złącza.
- Wyłączniki Przeciwpożarowe: w zespole klasztornym istnieją wyłączniki pożarowe.
Uwaga: Instalacja ppoż została wykonane w 2021r. w dwóch salach teatralnych poziom 0 i poziom 1 (budynek B). Należy odjąć od zakresu całego zadania.
Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 2b dla 2 części, opracowanej przez: REWIZJA Grupa projektowa Krzysztof Grześków ul. B. Prusa 37, 50-319 Wrocław, na którą składa się projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz z opiniami, uzgodnieniami i decyzjami.
Dodatkowe informacje dot. przedmiotu zamówienia znajdują się w IV rozdziale SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 377792,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie terenu zakłada przede wszystkim uporządkowanie istniejącego zagospodarowania, przywrócenie jego wartości użytkowych, walorów krajobrazowych, oraz wyeksponowanie dziedzictwa kulturowego zabytkowego zespołu kościelno-klasztornego. Funkcjonalnie przewiduje się obsługę budynku poprzez istniejące wjazdy i wejścia, bez konieczności ich przebudowy. Powierzchnie przewidziane dla ruchu samochodów oraz place zostaną wykonane z kostki bazaltowej (typu “kocie łby). Zagospodarowanie przewiduje pozostawienie największej możliwej liczby drzew istniejących. Teren zostanie oświetlony oprawami na słupach, niskimi oprawami parkowymi oraz oprawami wbudowanymi w posadzkę. Nawierzchnie utwardzone zostaną skanalizowane z wykorzystaniem istniejących kanałów odwadniających i wpustów drogowych (z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej), część wody, za pomocą spadków, zostanie odprowadzona w grunt. W ramach zagospodarowania przewiduje się wykonanie instalacji zewnętrznej elektrycznej. Przewiduje się przebudowę sieci kanalizacji ogólnospławnej, sieci wodociągowej oraz przyłącza.- Rozbiórka-Zagospodarowanie: niwelacje terenu zgodnie z rysunkiem pzt, rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, rozbiórka nawierzchni z płyt ażurowych, rozbiórka krawężników, rozbiórka pozostałości muru kamiennego, prace związane z korytami do przeniesienia, wywóz nadmiaru ziemi i materiałów z rozbiórek.
- zakres prac: wykonanie nawierzchni utwardzonych wraz z krawężnikami zgodnie z rysunkiem pzt, renowacja istniejącego koryta odwadniającego, wymiana wpustów kanalizacyjnych ulicznych, wykonanie drenażu oraz opasek żwirowych przy ścianach fundamentowych budynków graniczących z placem, renowacja stref wejściowych, wykonanie i montaż granitowych płyt z grawerunkiem przed elewacją kościoła, wykonanie i montaż kamiennej tablicy informacyjnej przy pomniku przyrody, wykonanie i montaż kamiennego poidełka, wykonanie i montaż ławek kamiennych z polerowanego piaskowca oraz betonowych koszy parkowych, zlokalizowanie parkingu rowerowego w miejscu oznaczonym na pzt, montaż nowoprojektowanego oświetlenia placu wg dokumentacji rysunkowej, doprowadzenie instalacji elektrycznych do projektowanego oświetlenia, wykonanie elementów małej architektury zgodnie z częścią rysunkową, przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej ogólnospławnej wraz z przyłączami, przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami, nasadzenia nowych drzew wg dokumentacji rysunkowej, nasadzenia kwietników bylinami, wykonanie trawników dywanowych
Rewitalizacja parku miejskiego w zespole kościelno-klasztornym przy ul. Plac Kościelny w Lubomierzu. Obiekt zlokalizowany jest w centrum miasta przy Kościele Wniebowzięcia NMP i św. Maternusa i plebani w Lubomierzu, na działce nr 44 i 53; obręb nr 1 miasta Lubomierz; gmina Lubomierz.
W ramach rewitalizacji parku miejskiego w zespole kościelno-klasztornym przy ul. Plac Kościelny w Lubomierzu należy wykonać tylko przebudowę ścieżek parkowych oraz drogi wewnętrznej w obrębie podjazdu do plebani.
Zakres robót budowlanych:
- ogrodzenie i zabezpieczenie terenu,
- zniwelowanie i ukształtowanie terenu,
- rozbiórka istniejącej nawierzchni ścieżek parkowych,
- wykonanie nowych ścieżek parkowych,
- przebudowa rynny ściekowej przy drodze dojazdowej,
Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 2c dla 3 części, opracowanej przez: REWIZJA Grupa projektowa Krzysztof Grześków ul. B. Prusa 37, 50-319 Wrocław, na którą składa się projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz z opiniami, uzgodnieniami i decyzjami.
Dodatkowe informacje dot. przedmiotu zamówienia znajdują się w IV rozdziale SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1538132,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1193100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1193100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1193100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane BOLBUD s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121567022
7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 20 A
7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-700
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE BOLBUD SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE BOLBUD SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1193100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwel s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121869131
7.3.3) Ulica: Parzyce 81 d
7.3.4) Miejscowość: Nowogrodziec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-730
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWEL MARCIN BAJEK I MARCIN MROŻEK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
INWEL MARCIN BAJEK I MARCIN MROŻEK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3131788,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3976767,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3131788,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Granit Dariusz Pylak sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842746431
7.3.3) Ulica: Al. Wojska Polskiego 47
7.3.4) Miejscowość: Strzegom
7.3.5) Kod pocztowy: 58-150
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRANIT DARIUSZ PYLAK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRANIT DARIUSZ PYLAK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313178838 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.