Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń na potrzeby Działów Obsługi Pacjenta w jednostkach SZPZLO Warszawa-Wawer
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA - WAWER
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013076183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Strusia 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-564
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapub@zoz-wawer.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoz-wawer.waw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń na potrzeby Działów Obsługi Pacjenta w jednostkach SZPZLO Warszawa-Wawer2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92a1a2f6-3689-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064152/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Modernizacja Działu Obslugi Pacjentów wraz z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Patriotów 170 w Warszawie
1.1.17 Modernizacja Działu Obslugi Pacjentów wraz z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w Przychodni Rejonowej Nr 4 przy ul. Begonii 10 w Warszawie
1.1.18 Modernizacja Działu Obslugi Pacjentów wraz z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami w Przychodni Rejonowej Nr 6 przy ul. Patriotów 46 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 31.05.2023r wszczął postępowanie (nr sprawy SZPZLO/Z-18/2023) w trybie podstawowym na przedmiot zamówienia objęty niniejszym ogłoszeniem, tj. Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń na potrzeby Działów Obsługi Pacjenta w jednostkach SZPZLO Warszawa-Wawer , zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu o numerze 2023/BZP 00241874 oraz na swojej stronie internetowej (zoz-wawer.waw.pl).
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 15.06.2023r godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.
Warunki bieżącego postępowania nie zostały w istotny sposób zmienione w stosunku do określonych w uprzednio prowadzonym postępowaniu. Tym samym Zamawiający był uprawniony do wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-86de5578-ffb3-11ed-9355-06954b8c6cb9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPZLO/Z-33/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8394390 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154713,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń na potrzeby Działów Obsługi Pacjenta w jednostkach SZPZLO Warszawa-Wawer w okresie do 14 tygodni. Zamówienie zostało podzielone na 3 części / zadania:
Część nr 1 – Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie istniejących pomieszczeń w Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Patriotów 170 w Warszawie na potrzeby Działu Obsługi Pacjenta,
Część nr 2 – Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie istniejących pomieszczeń w Przychodni Rejonowej Nr 6 przy ul. Patriotów 46 w Warszawie na potrzeby Działu Obsługi Pacjenta,
Część nr 3 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie istniejących pomieszczeń w Przychodni Rejonowej Nr 4 przy ul. Begonii 10 w Warszawie na potrzeby Działu Obsługi Pacjenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane HOLDER BUD Radosław Kalisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5242775463
7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-511
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE HOLDER-BUD RADOSŁAW KALISZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE HOLDER-BUD RADOSŁAW KALISZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Dostawa wraz z montażem oświetlenia w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Przebudowa dróg gminnych - ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastrukturą - Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie gminy Słupno - OFMP - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.