eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoModernizacja łazienek w Przedszkolu Miejskim nr 20 im. Baśniowa Kraina w Lesznie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja łazienek w Przedszkolu Miejskim nr 20 im. Baśniowa Kraina w Lesznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 537 36 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja łazienek w Przedszkolu Miejskim nr 20 im. Baśniowa Kraina w Lesznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c233083-230f-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066629/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 "Modernizacja łazienek w Przedszkolu Miejskim nr 20 im. Baśniowa Kraina w Lesznie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354770

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ED.271.02.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja prac modernizacyjno-remontowych pomieszczeń toalet łazienek dziecięcych w ilości 3 szt., zlokalizowanych na parterze (parter znajduje się ok. 1,5m, wyżej względem istniejącego terenu) i I piętrze budynku przedszkola przy salach dziecięcych.
Zamówienie swoim zakresem obejmuje w szczególności:
1) Prace ogólnobudowlane:
a) zabezpieczenie parkietu folią;
b) roboty rozbiórkowe tj. demontaż istniejących okładzin ściennych z płytek, rozbiórka niepotrzebnych ścianek działowych, demontaż posadzki betonowej;
c) wymurowanie przedścianki pod umywalki;
d) dostosowanie/poszerzenie istniejących otworów drzwiowych pod nowe drzwi;
e) wykonanie nowej posadzki betonowej;
f) uzupełnienie tynków po pracach rozbiórkowych oraz wymurowaniu ścianek;
g) zabudowa pionów kanalizacyjnych;
h) gruntowanie istniejących tynków na bazie żywic z dodatkiem piasku kwarcowego;
i) montaż płytek gresowych na posadzce;
j) licowanie ścian płytkami do wysokości 2m;
k) powyżej wysokości 2m szpachlowanie ścian gładzią gipsową;
l) malowanie ścian i okien drewnianych;
m) montaż sufitu podwieszanego na stelażu metalowym z wypełnieniem z płyt z włókien mineralnych;
n) montaż ścianek kabin sanitarnych, drzwi wewnętrznych i wyposażenia tj. drewnianych półeczek na kubki, zabudowę grzejników, dozowników do mydła itp.
2) Prace instalacji sanitarnych:
a) roboty demontażowe tj. demontaż przyborów wod.-kan. (baterie, umywalki, ustępy), demontaż istniejących instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania;
b) wykucie bruzd pionowych i poziomych pod instalacje wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania;
c) ułożenie nowych rurociągów od centralnego ogrzewania, wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej oraz uzupełnienie tynkiem bruzd;
d) wykonanie prób szczelności nowych instalacji oraz płukania instalacji wodno-kanalizacyjnej;
e) montaż przyborów wodno-kanalizacyjnych w tym umywalek, ustępów, brodzików natryskowych, baterii, montaż grzejników oraz wentylatorów osiowych od wentylacji mechanicznej.
3) Prace instalacji elektrycznych:
a) roboty demontażowe tj. demontaż opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych;
b) wykucie bruzd i ułożenie przewodów kabelkowych pod nowe gniazda wtykowe i oprawy oświetleniowe;
c) montaż opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych;
d) wykonanie niezbędnych badań i pomiarów w tym pomiarów rezystancji izolacji, sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania, pomiary natężenia oświetlenia, badanie wyłącznika przeciwporażeniowego.
Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie ze sporządzoną dokumentacją postępowania tj. projektem budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ, oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, i przedmiarami robót stanowiącymi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215567,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257762,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215567,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Piotr Ratajczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971008272

7.3.3) Ulica: Krzycko Wielkie, Osiedle 700 - Lecia 20

7.3.4) Miejscowość: Krzycko Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 64-117

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215567,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.