Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00341721/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00349392/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.pacuszka@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06dd58bb-1cc1-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.45.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki ogólne –/1.Aciclovir 250 mg x 5 fiol., 15 op.,/2. Ambroxol 15mg/2ml x 10 amp., 600 op. /3. Bisoprolol 2,5mg x 60 tabl. powl., 130 op. /4. Bisoprolol 5mg x 60 tabl. powl., 100 op. /5. Captopril 12,5mg x 30 tabl., 80 op. /6. Captopril 25 mg x 30 tabl., 80 op. /7. Deksametazon 4mg/1ml 10 amp.,700 op. /8. Deksametazon 8mg/2ml 10 amp., 150 op. /9. Hydrocortyzon 100mg x 5 fiol., 800 op. /10. Hydroksyzyna 10mg x 60 tabl. powl., 250 op. /11. Hydroksyzyna 25mg x 60 tabl. powl., 350 op. /12. Lidokaina 20mg/1g x 30g żel anestezjologiczy, 120 op. /13. Lidokaina 20mg/1g x 30g żel urologiczny, 40 op. /14. Rocuronium 100 mg /10ml x 10fiol., 300 op. /15. Suksametonium 200mg x 10 fiol., 80 op. /16. Sulfathiazolum argentum 20mg/1g x 40g krem, 220 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651400-2 - Środki antywirusowe do użytku ogólnoustrojowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33622600-2 - Betablokery
33631500-7 - Kortykosterydy do użytku dermatologicznego oraz do preparatów dermatologicznych
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.5.5.) Wartość części: 252646,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki ogólne -/1. Ambroxol 30 mg x 10 tabl., 500 op. /2. Bilastine 20 mg x 30 tabl., 40 op. /3. Dexketoprofen 25 mg x 30 tabl., 300 op. /4. Dexketoprofen 25 mg/2,5g x 20 sasz., 30 op. /5. Dexketoprofen 50 mg/ 2ml x 5 amp., 900 op. /6. Ketoprofen 25 mg/g żel 100 g, 50 op. /7. Heparyna 1000 j.m./1g x 30 g, 200 op. /8. Lercanidipine 10 mg x 60 tabl.,10 op. /9. Lewotyroksyna 50 mcg x 50 tabl., 200 op. /10. Lewotyroksyna 88 mcg x 50 tabl., 10 op./11. Lewotyroksyna 75 mcg x 50 tabl., 20 op. /12. Lewotyroksyna 100 mcg x 50 tabl., 160 op. /13. Metformin 500 mg x 60 tabl., 300 op. /14. Metformin 850 mg x 60 tabl., 200 op. /15. Metformin 1000 mg x 60 tabl.,150 op. /16. Nebivolol 5 mg x 28 tabl., 350 op. /17. Nimesulid 100mg/2g x 30 sasz., 40 op./18. Proteinianobursztynian żelaza III 800mg/15ml (40mg Fe3+) x 20 fiol., 60 op./19. Simeticonum 40 mg / 1 ml a 30 ml, 20 op. /20. Simeticonum 40 mg x 100 kaps., 50 op./21. Torasemide 5 mg x 30 tabl., 160 op. /22.Torasemide 10 mg x 30 tabl., 120 op. /23. Torasemide 20 mg/4 ml x 5 amp.,60 op./24.Torasemide 200 mg/20 ml x 5 amp., 10 op./25. Tramadolum75 mg+Dexketoprofenum 25 mg x 20 tabletek, 30 op. /26. Umeclidinium 55 µg/ dawka, prosz.do inh. x 30 dawek, 100 op./27. Umeclidinium+Vilanterol (55µg+22µg) /dawka, prosz.do inh. x 30 dawek, 100 op. /28. Zofenopril 30 mg x 28 tabl., 20 op. /29. Zofenopril 7,5 mg x 28 tabl., 50 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651400-2 - Środki antywirusowe do użytku ogólnoustrojowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33622600-2 - Betablokery
33631500-7 - Kortykosterydy do użytku dermatologicznego oraz do preparatów dermatologicznych
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33642000-2 - Ogólnoustrojowe preparaty hormonalne, z wyłączeniem hormonów płciowych
33615000-4 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy
4.5.5.) Wartość części: 36397,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254238,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293140,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254238,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870227804
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254238,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44573,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63220,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44573,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870227804
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44573,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.