Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352555/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych - powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych - powtórka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-621a53f4-2321-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025966/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa środków myjących i środków do płukania naczyń w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/39/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych
przemysłowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu wraz z ilością zamówienia zawiera - załącznik nr 2 do SWZ Formularz Cenowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Wykonawca w cenie oferty w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy wykona ocenę rozkładu temperatur w fazie mycia i
płukania w zmywarkach
b) Zamawiający wymaga , aby urządzenie posiadało zapis próbkowania oraz świadectwo kalibracji nie starsze niż 12 m-cy
celem potwierdzenia rzetelności wykonywanych badań.
c) Przez okres trwania umowy Wykonawca przynajmniej 1 raz w kwartale przeprowadzi kontrolę procesu mycia w
zmywarkach potwierdzonych dokumentem (kartą serwisową) polegającym na:
• sprawdzeniu poprawności pracy zmywarek,
• czyszczenie zmywarek polegające na (odkamienianiu , czyszczeniu ramion myjących /płuczących/)
• sprawdzenie poprawności dozowania preparatów chemicznych
4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych.
Brak podziału na części zamówienia spowodowany jest możliwością powstania nadmiernych trudności lub kosztów przy
realizacji dostawy. Podział zamówienia z uwagi na jego wielkość nie jest uzasadniony. Podział mógłby doprowadzić do
braku ofert na jedną lub więcej części, co z kolei przyczyniłoby się do wydłużenia procedury i realizacji zadania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu
zamówienia.
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
39831210-1 Detergenty do zmywarek
7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym
przedstawicielem wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831210-1 - Detergenty do zmywarek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18499,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18499,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18499,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H.P. Gastro-Serwis Stanisław Drążek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131032772
7.3.3) Ulica: Borek Stary 16,
7.3.4) Miejscowość: Tyczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 36-020
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.U.H.P. "GASTRO-SERWIS" Drążek Stanisław
jakie przetargi wygrała firma
F.U.H.P. "GASTRO-SERWIS" Drążek Stanisław
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18499,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont Budynku nr 2 w zakresie parteru i II piętra wraz ze zmianą sposobu użytkowania
- Opracowanie dokumentacji na budowę drogi pieszo-rowerowej od granicy Jarosławia w kierunku Radymna
- Dostawa Artykułów Spożywczych Dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.01.2025 do 30.06.2025r.
- Utrzymanie czystości w budynkach i na posesji Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- Zakup i montaż dwóch transformatorów" w lokalizacji Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu budynek stacji trafo i rozdzielni NN ul 3 Maja 70, 37-500 Jarosław
- Modernizacja drogi gminnej nr 111521 w m. Munina od km 0+000 do km 1+509 oraz przebudowa drogi gminnej nr 111507 w miejscowości Pełkinie klasy "D" od km 2+930 do km 3+340
więcej: przetargi w Jarosławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.