Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00362845/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-25
- 2022/BZP 00373077/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZŁUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 33
1.5.2.) Miejscowość: Człuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 598341001
1.5.8.) Numer faksu: 598342424
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugczluchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugczluchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czluchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8636a4a-3ce8-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004688/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362845/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Dostawa sprzętu w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
A) CZĘŚĆ 1
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ
B) CZĘŚĆ 2
Dostawa i wdrożenie systemu umożliwiającego zarządzanie pracami Rady Gminy – 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
C) CZĘŚĆ 3
Dostawa i wdrożenie systemu do ewidencji czasu pracy – 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ
D) CZĘŚĆ 4
Dostawa urządzenia UTM – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42960000-3 - System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
35125200-8 - System kontroli czasu lub rejestrator czasu pracy
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2163,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1722,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMP Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251625583
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1722,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert:1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:77900,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77900,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77900,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MWC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:7831678932
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo:wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy:2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:77900,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:50 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert:1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:6494,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:6494,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:6494,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMP Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:1251625583
7.3.4) Miejscowość:Gdańsk
7.3.6.) Województwo:pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy:2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:6494,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:50 dni
Część 4
5.1.) Cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:art. 255pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W prowadzonym postępowaniu o udzielnie zamówienia złożono dwie ofert. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa o 11605,00 złotych brutto, kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty poznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Budowa drogi dojazdowej do budynku SIM w Człuchowie
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.