Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00334145/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie warsztatów i zajęć dodatkowych w projekcie pn. „Wsparcie rodzin poprzez rozszerzenie oferty 3 świetlic wiejskich Gminnego Ośrodka Kultury w Michałowie (Bondary, Jałówka, Szymki)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY W MICHAŁOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200057086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białostocka 19
1.5.2.) Miejscowość: Michałowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857189019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok@gokmichalowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gokmichalowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/GOK/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie warsztatów i zajęć dodatkowych w projekcie pn. „Wsparcie rodzin poprzez rozszerzenie oferty 3 świetlic wiejskich Gminnego Ośrodka Kultury w Michałowie (Bondary, Jałówka, Szymki)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6144d61-2d0e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00101716/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie warsztatów i zajęć dodatkowych w projekcie pn. „wsparcie rodzin poprzez rozszerzenie oferty 3 świetlic wiejskich Gminnego Ośrodka Kultury w Michałowie (Bondary, Jałówka, Szymki)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr RPPD.09.01.00-20-0408/19 pod nazwą „Wsparcie rodzin poprzez rozszerzenie oferty 3 świetlic wiejskich Gminnego Ośrodka Kultury w Michałowie (Bondary, Jałówka, Szymki)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego, Osi Priorytetowej IX. ROZWÓJ LOKALNY, (RPO WP) na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334145/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 86400,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70243,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Warsztaty szachowe. Przeprowadzenie warsztatów szachowych obejmujących: poznawanie zasad gry w szachy, szanowanie i nielekceważenie swojego przeciwnika, umiejętność uczenia się na własnych błędach, ćwiczenie pamięci i analitycznego myślenia, rozwijanie inteligencji i wspieranie rozwoju twórczości i umiejętności podejmowania decyzji.4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Warsztaty ogólnomuzyczne. Przeprowadzenie warsztatów ogólnomuzycznych (wokalno-instrumentalnych) obejmujące kształtowanie zamiłowanie do muzyki i sztuki, umiejętność działania w grupie, kształtowanie zainteresowań, upodobań muzycznych oraz głosu i posługiwania się nim, słuchu muzycznego oraz wrażliwości intonacyjno-emisyjnej. Opanowanie różnorodnego repertuaru piosenek związanych z kalendarzem imprez w gm. Michałowo, co urozmaici wydarzenia lokalne. Udział w zajęciach pozwoli uczniom na kształtowanie systematyczności, obowiązkowości oraz wypełnienie czasu wolnego od zajęć lekcyjnych, nauka gry na instrumentach.4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3. Warsztaty filmowe. Przeprowadzenie warsztatów filmowych obejmujących wzbogacenie świadomości filmowych w kategoriach takich jak np. ujęcie, plan filmowy, montaż czy kompozycja kadru. Zajęcia ukształtują umiejętność pracownia w grupie oraz indywidualnych zadań każdej osoby. Udział w zajęciach pozwoli na zainteresowanie uczniów sztuką filmową i wypracowanie własnego gustu.4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4. Warsztaty rzemiosła artystycznego. Przeprowadzenie warsztatów rzemiosła artystycznego obejmującego edukację dzieci i młodzieży poprzez bezpośredni kontakt z dziełami sztuki, zabytkami dawnego rzemiosła artystycznego w różnych formach. Zajęcia wpłyną na kreatywność, umiejętność pracy w grupie, wspieranie twórczości oraz wystawianie się z gotowymi dziełami na lokalnych imprezach4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5. Warsztaty teatralne. Przeprowadzenie warsztatów teatralnych obejmujących rozwijanie kompetencji wiedzy o teatrze, wyrażanie przeżyć i emocji za pomocą gestów, ruchów i mimiki. To szczególna forma aktywności i ekspresji twórczej. Zajęcia korzystnie wpływają na wszechstronny rozwój. Sprzyjają poszerzaniu i utrwalaniu wiadomości. Udział pobudza rozwijanie koordynacji wzrokowo-słuchowo-motorycznej, zajęcia wspierają rozwijanie twórczości i pracy w grupie.4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6. Warsztaty plastyczne. Zajęcia odbywają się na zasadzie twórczego poznania poprzez zabawę. Rozwijają sprawność manualną oraz rozbudzają wyobraźnię, zapoznają dziecko z różnymi technikami plastycznymi oraz niestandardowymi materiałami. Pozwalają komunikować się ze światem w sposób niewerbalny, czego wyrazem może być każda forma twórczości. Udział w zajęciach pozwoli uczniom na kształtowanie pracy w grupie i kreatywności. Zajęcia wpływają na rozwój jednej z kompetencji kluczowych, tj. świadomość i ekspresja kulturalna.4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7. Zajęcia matematyczne. Przeprowadzenie zajęć obejmujących zadrobienie zaległości w nauce, utrwalenie zdobytej wcześniej wiedzy, systematyczne przygotowanie do egzaminów i klasówek, jak również zachęcenie do nauki. Przedstawienie ciekawostek ze świata matematyki: zajęcia pomogą uzyskać lepsze wyniki w nauce, rozbudzą zainteresowanie omawianym materiałem oraz doda pewności siebie. Zajęcia będą realizowane we wszystkich świetlicach objętych wsparciem. Wpływają na rozwój jednej z kompetencji kluczowych, tj. porozumiewanie się w języku ojczystym i kompetencje matematyczne.4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8. Zajęcia w zakresie nauk przyrodniczych. Przeprowadzenie zajęć mających na celu zwrócenie uwagi dzieci a otaczający świat, zainteresowanie jego pięknem oraz konieczności ochrony jego zasobów – kształtowanie postawy proekologicznej, poznanie lokalnej i krajowej, a także ciekawostek ze świata flory i fauny, kształtowanie umiejętności wykorzystania przyrody w życiu codziennym.4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9. Dyskusyjny Klub Filmowy. Dyskusja na temat obejrzanego przez uczestników spotkania filmu. Spotkania wpływają na wzbogacenie wiedzy na temat sztuki filmowej, kształtują umiejętność dyskusji w grupie oraz przekazywania swojego zadania na dany temat. Wspiera zdolności mównicze, interpersonalne oraz wypracowanie własnego gustu. Wpływają na rozwój jednej z kompetencji kluczowych, tj. świadomość i ekspresja kulturalna.4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 10. Zajęcia informatyczne / robotyka. Przeprowadzenie zajęć obejmujących poznawanie zasad bezpiecznego użytkowania sprzętu, rozwijanie umiejętności prawidłowego posługiwania się komputerem i współpracującymi z nim urządzeniami, rozwijanie zainteresowań i kompetencji informatycznych, wskazywanie użyteczności komputera w nauce, pracy i zabawie, dostrzeganie niebezpieczeństw wynikających z komunikacji za pomocą komputera. Stymulowanie rozwoju sprawności manualnej i intelektualnej dzieci. Udział w zajęciach pozwolą na zainteresowanie uczniów środkami multimedialnymi pełniącymi znaczącą rolę w procesie dydaktyczno-wychowawczym. Wpływają na rozwój jednej z kompetencji kluczowych, tj. Kompetencje informatyczne.4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11. Zajęcia rozwijające zainteresowanie j. angielskim. Przeprowadzenie zajęć adresowanych do uczniów pragnących utrwalić oraz poszerzyć wiedzę w zakresie sprawności językowej oraz kulturoznawczej. Zajęcia będą oparte na ćwiczeniach komunikacyjnych, takich jak gry i zabawy i pozwolą spędzić uczestnikom czas w sposób przyjemny i pożyteczny. Nadrzędnym zadaniem programy jest, aby wczesne zetknięcie dzieci z językiem było inspirujące i zachęcające do dalszej nauki.4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 14400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert na cześć 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Białkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: zam. Solniczki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kirejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: zam. Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Cwalin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: zam. Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7200
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kirill Lepay
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: zam. Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Cwalin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: zam. Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta zawiera rażącą niską cenę. Rezygnacja wykonawcy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Iwona Owsiejczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Zam. Michałowo
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3600
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kirejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Brak danych
7.3.4) Miejscowość: zam. Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Owsiejczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: zam. Michałowo
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Anchim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: zam. Michałowo
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15INNE PRZETARGI MICHAŁOWO
więcej: przetargi MICHAŁOWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.