Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00334755/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
- 2022/BZP 00340008/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00347062/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika z osprzętem i beczkowozami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-jordanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika z osprzętem i beczkowozami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a028639-2d07-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027643/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa ciągnika z osprzętem i beczkowozami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334755/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 337398,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
- ciągnika rolniczego z pługiem odśnieżnym
- jednoosiowej przyczepy do transportu wody pitnej z osprzętem
- jednoosiowej przyczepy do osadów z uzdatniania wody.
W zakresie dostawy ciągnika rolniczego z pługiem odśnieżnym wraz z osprzętem - oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien być w pełni sprawny oraz posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z rejestracją oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Zamawiający informuje, że ciągnik będzie przeznaczony do prac związanych ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności dokonania żadnych dodatkowych zakupów. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z obsługi ciągnika i osprzętu.
Miejsce dostawy: 34-234 Osielec 749
W zakresie dostawy:
- 1 szt. jednoosiowej przyczepy do transportu wody pitnej z osprzętem
- 1 szt. jednoosiowej przyczepy do osadów z uzdatniania wody
oferowane przez Wykonawcę przyczepy powinny być w pełni sprawne oraz posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim. Przyczepy przeznaczone są do prac związanych z dostarczaniem wody pitnej, usuwaniem osadów z procesów oczyszczania wody i czyszczeniem złóż filtracyjnych.
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności dokonania żadnych dodatkowych zakupów.
Miejsce dostawy: 34-234 Osielec 749
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kracik Sp. z o.o Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352888985
7.3.3) Ulica: Spytkowice
7.3.4) Miejscowość: Spytkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-745
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI JORDANÓW
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie Gminy Jordanów
- Remont drogi gminnej nr 440531K, na odcinku I - w km 1+150 do km 1+448, w miejscowości Naprawa, Gmina Jordanów
- Wykonanie prac konserwatorskich i remontowych w domu Jalu Kurka w Naprawie
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie
- Zakup ciągnika wraz z osprzętem
- Zakup i dostawa ciągnika na potrzeby Gminy Dobrzyń nad Wisłą
- DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTM (PŁUG I SZCZOTKA)
- Zakup ciągnika rolniczego przeznaczonego na Gminną Oczyszczalnię Ścieków
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.