Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320196/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00327537/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
- 2023/BZP 00306738/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania wraz z wykonaniem usług mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury IT Szpitala Powiatowego w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamieniec 10
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182015351
1.5.8.) Numer faksu: +48 182015351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-zakopane.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-zakopane.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania wraz z wykonaniem usług mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury IT Szpitala Powiatowego w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48042580-2453-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053381/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa biblioteki taśmowej wraz z nośnikami danych oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem w zakresie zwiększenia bezpieczeństwa przetwarzania informacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320196/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/16/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 401000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na dostarczeniu oprogramowania wraz z wykonaniem usług mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury IT Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem obejmujących:1) Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych, w tym urządzeń, oprogramowania i usług zapewniających prewencję, reakcję i detekcję zagrożeń cyberbezpieczeństwa:
a) Systemu typu SIEM – 1 komplet,
b) Oprogramowania typu dedykowany firewall – Web Aplication Filter – 1 komplet.
2) Zakup opracowania wraz z przekazaniem praw autorskich dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (j.t. Dz. U. z 2021 roku, poz. 2070), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (j.t. Dz. U. z 2017 roku, poz. 2247), oraz ustawy z dnia 05 lipca 2018 roku o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (j.t. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1369, ze zm.) – świadczeniodawcy będącego operatorem usługi kluczowej, o którym mowa w art. 5 tej ustawy, w tym planu odtworzenia po awarii;
3) Wykonanie audytu bezpieczeństwa o którym mowa w zarządzeniu 68/2022/BBIICD w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców;
zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi doposażenie zamawiającego w dodatkowe elementy w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz wykonania usług z zakresu cyberbezpieczeństwa zgodnie z „Zarządzeniem Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesieni poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców”.
3. Celem inwestycji w środowisko teleinformatyczne podmiotu leczniczego jest uzyskanie przez podmiot maksymalnej możliwej zdolności do zabezpieczenia wszystkich systemów teleinformatycznych oraz procesów w podmiotach leczniczych przed wystąpieniem incydentów teleinformatycznych oraz ewentualna minimalizacji ich skutków w przypadku materializacji zagrożeń.
4. Wszelkie wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z zasadami określonymi w przedmiotowym Zarządzeniu Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców w szczególności w zakresie wykonania audytu bezpieczeństwa.
5. Wykonawca w ramach wdrożenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, wykonania usługi skanów podatności oraz wdrożenia przedmiotowego oprogramowania i sprzętu informatycznego powinien podjąć takie działania wspólnie z zamawiającym aby wykonany audyt bezpieczeństwa wykazał podniesienie stanu bezpieczeństwa u zamawiającego w stosunku do początkowej ankiety badającej poziom bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.
6. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ funkcjonalności i wydajności, a nie zakup rozwiązań i oprogramowania konkretnej marki lub producenta.
7. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
79212000-3 - Usługi audytu
4.5.5.) Wartość części: 305000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na dostarczeniu oprogramowania wraz z wykonaniem usług mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury IT Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem obejmujących:Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych, w tym urządzeń, oprogramowania i usług zapewniających prewencję, reakcję i detekcję zagrożeń cyberbezpieczeństwa:
1) Sprzęt w zakresie odmiejscowienia kopii – biblioteka taśmowa oraz dyski twarde – 1 komplet
zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi doposażenie zamawiającego w dodatkowe elementy w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz wykonania usług z zakresu cyberbezpieczeństwa zgodnie z „Zarządzeniem Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesieni poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców”.
3. Celem inwestycji w środowisko teleinformatyczne podmiotu leczniczego jest uzyskanie przez podmiot maksymalnej możliwej zdolności do zabezpieczenia wszystkich systemów teleinformatycznych oraz procesów w podmiotach leczniczych przed wystąpieniem incydentów teleinformatycznych oraz ewentualna minimalizacji ich skutków w przypadku materializacji zagrożeń.
4. Wszelkie wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z zasadami określonymi w przedmiotowym Zarządzeniu Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców w szczególności w zakresie wykonania audytu bezpieczeństwa.
5. Wykonawca w ramach wdrożenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, wykonania usługi skanów podatności oraz wdrożenia przedmiotowego oprogramowania i sprzętu informatycznego powinien podjąć takie działania wspólnie z zamawiającym aby wykonany audyt bezpieczeństwa wykazał podniesienie stanu bezpieczeństwa u zamawiającego w stosunku do początkowej ankiety badającej poziom bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.
6. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ funkcjonalności i wydajności, a nie zakup rozwiązań i oprogramowania konkretnej marki lub producenta.
7. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na dostarczeniu oprogramowania wraz z wykonaniem usług mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury IT Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem obejmujących:Zakup usługi skanów podatności, w zakresie sprecyzowanym w materiale referencyjnym „Plan działania w zakresie cyberbezpieczeństwa w ochronie zdrowia”, opublikowanym na stronie internetowej Centrum e-Zdrowia.
zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi doposażenie zamawiającego w dodatkowe elementy w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz wykonania usług z zakresu cyberbezpieczeństwa zgodnie z „Zarządzeniem Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesieni poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców”.
3. Celem inwestycji w środowisko teleinformatyczne podmiotu leczniczego jest uzyskanie przez podmiot maksymalnej możliwej zdolności do zabezpieczenia wszystkich systemów teleinformatycznych oraz procesów w podmiotach leczniczych przed wystąpieniem incydentów teleinformatycznych oraz ewentualna minimalizacji ich skutków w przypadku materializacji zagrożeń.
4. Wszelkie wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z zasadami określonymi w przedmiotowym Zarządzeniu Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców w szczególności w zakresie wykonania audytu bezpieczeństwa.
5. Wykonawca w ramach wdrożenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, wykonania usługi skanów podatności oraz wdrożenia przedmiotowego oprogramowania i sprzętu informatycznego powinien podjąć takie działania wspólnie z zamawiającym aby wykonany audyt bezpieczeństwa wykazał podniesienie stanu bezpieczeństwa u zamawiającego w stosunku do początkowej ankiety badającej poziom bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.
6. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ funkcjonalności i wydajności, a nie zakup rozwiązań i oprogramowania konkretnej marki lub producenta.
7. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212000-3 - Usługi audytu
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381578,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381578,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381578,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRECOM Poznań Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 141872245
7.3.3) Ulica: Czyżewska 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-908
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. eSecure sp. z o.o., wdrożenie systemu SecureVisio
2. Trecom Kraków Spółka Akcyjna Sp. k., instalacja systemu SecureVisio
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38157818 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu – nr 2 jest art. 255 pkt 3) wyżej przywołanej ustawy – Prawo zamówień publicznych. Podstawą faktyczną unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu – nr 2 jest fakt, iż cena oferty z najniższą ceną w wysokości 352.764,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę w wysokości 99.630,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352764,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352764,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu – nr 3 jest art. 255 pkt 1) wyżej przywołanej ustawy – Prawo zamówień publicznych. Podstawą faktyczną unieważnienia postępowania jest fakt, iż w zakresie Pakietu – nr 3 nie złożono żadnej oferty przetargowej.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Przedłużenia wsparcia producenta dla oprogramowania NetIQ IDM.
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Boguchwale
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Grodków w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.