eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceDOSTOSOWANIE MZS NR 1 W GORLICACH DO WARUNKÓW P.POŻ. - WYMIANA OKIEN NA KLATKACH SCHODOWYCH SZKOŁY MZS NR 1 W GORLICACH



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DOSTOSOWANIE MZS NR 1 W GORLICACH DO WARUNKÓW P.POŻ. - WYMIANA OKIEN NA KLATKACH SCHODOWYCH SZKOŁY MZS NR 1 W GORLICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/941913

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTOSOWANIE MZS NR 1 W GORLICACH DO WARUNKÓW P.POŻ. - WYMIANA OKIEN NA KLATKACH SCHODOWYCH SZKOŁY MZS NR 1 W GORLICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c869be1-2c8a-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048866/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Dostosowanie MZS nr 1 w Gorlicach do warunków p.poż

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371339

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138835,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okien na klatkach schodowych szkoły MZS nr 1 w Gorlicach (część dydaktyczna) na nowe okna o odporności ogniowej EI 60 których zakres obejmuje:
1) wykonanie robót przygotowawczych,
2) wykonanie robót demontażowych - demontaż istniejącej stolarki przewidzianej do wymiany należy przeprowadzić do wewnątrz pomieszczeń tak aby nie uszkodzić elewacji zewnętrznej budynku. W przypadku uszkodzeń elewacji Wykonawca będzie winien usunąć uszkodzenia na własny koszt. Parapety zewnętrzne jeśli nie ulegną uszkodzeniu - do zachowania.
3) montaż nowych okien o odporności EI 60,
4) tynkowanie szpaletek w miejscach wymienianej stolarki oraz uzupełnienie tynku i okładzin w miejscach uszkodzonych i odkrytych podczas robót,
5) gruntowanie i malowanie powierzchni wokół wymienianych okien (szpalet) oraz miejsc uszkodzonych i odkrytych w trakcie robót
6) porządkowanie placu budowy.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa poniższa dokumentacja:
1) Projekt architektoniczno-budowlany – Budowa pionowej platformy osobowej wraz z dostosowaniem poszczególnych pięter budynku dla osób niepełnosprawnych wraz z częściowa nadbudową budynku na poziomie II-go pietra, przy czym z całości projektu niniejsze zamówienie obejmuje wyłącznie roboty wskazane w ust. 1.1 powyżej – załącznik nr 1 do SWZ (lokalizacja wymienianych okien została zaznaczona na wyciągu z projektu budowlanego - rzuty kondygnacji z zaznaczonymi w „chmurkach” oknami do wymiany wraz z zestawieniem stolarki stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ),
2) Wyciąg z projektu budowlanego z zaznaczoną lokalizacją stolarki do wymiany - załącznik nr 2 do SWZ,
3) Pozwolenie na budowę nr 600/2022 z dnia 18.10.2022 r. – załącznik nr 3 do SWZ,
4) Informacja wyjaśniająca do projektu budowlanego – stolarka o odporności ogniowej – załącznik nr 4 do SWZ,
5) STWIORB branża budowlana – załącznik nr 5 do SWZ,
3. Zamawiający podkreśla, iż ewentualne znaki towarowe, patenty lub źródła pochodzenia materiałów lub urządzeń podane w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia są przykładowe. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów/urządzeń równoważnych, tzn. o nie gorszych parametrach technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu zostały złożone cztery oferty, z których oferta z najniższą ceną (172043,94 zł) przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to jest 90000,00 zł, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty.
W związku z powyższym konieczne jest unieważnienie niniejszego postępowania.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2023, poz. 1605 ze zm.) zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172043,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251535,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.