eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraTI.262.2.2024 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala" polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TI.262.2.2024 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala” polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zyty 26

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-046

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/925787

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TI.262.2.2024 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala” polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3411cd22-0ec6-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319564

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.262.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 937831,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala” polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone
w pełnobranżowej dokumentacji projektowej załączonej do niniejszego dokumentu oraz w poniższych wytycznych:
1) Strony umowy ustalają następujące terminy realizacji umowy:
a) protokolarne przekazanie placu budowy, nie później niż na 7 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem robót;
b) wykonanie robót budowlanych przewidzianych dla I etapu zgodnie
z harmonogramem rzeczowo-finansowym, których wykonanie przewidziano do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy. W zakresie robót budowlanych uwzględnionych w harmonogramie rzeczowo – finansowym dotyczących
I etapu muszą zostać uwzględnione prace, których wartość jest nie większa niż 50% ceny oferty.
c) wykonanie robót budowlanych przewidzianych dla II etapu zgodnie
z harmonogramem rzeczowo-finansowym, wykonanie dokumentacji powykonawczej do 13 tygodni od daty zawarcia umowy lecz nie później niż do dnia 20.09.2024 r.
2) Płatności za poszczególne etapy będą realizowane w następujący sposób:
a) I etap – płatność jednorazowa zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym po zakończeniu I etapu nieprzekraczająca 50% ceny oferty.
b) II etap – płatność jednorazowa po zakończeniu II etapu (pozostała wartość wynagrodzenia).
3) W ramach I etapu przedmiotu zamówienia Zamawiający udostępni do prac budowlanych puste II piętro budynku E. Parter, I i III piętro budynku pozostaje do realizacji w etapie II – pomieszczenia aktualnie użytkowane przez Kliniczny Oddział Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej, którego przeniesienie zostało zaplanowane do dnia 31.07.2024 r. W przypadku opóźnień w zwolnieniu pomieszczeń oddziału czas realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie wydłużeniu o czas opóźnienia.
4) W ramach II etapu przedmiotu zamówienia Wykonawca zdemontuje instalację telewizji satelitarnej wraz z anteną, mieszczącej się w budynku A1 i przeniesie na III piętro budynku E do pomieszczenia Prezesa Zarządu.
5) Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na terenie, który stanowi integralną część infrastruktury czynnego Szpitala, z uwagi na co, koniecznym jest, aby wykonywanie robót budowlanych nie kolidowało z bieżącym funkcjonowaniem Szpitala i z istniejącą infrastrukturą. W uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt, w przypadku konieczności, wykona rozwiązania tymczasowe niezbędne dla funkcjonowania Szpitala oraz zastępcze w przypadku wyłączenia urządzeń lub instalacji. Wykonawca o ewentualnych przerwach w ciągłości pracy Szpitala ma obowiązek poinformować Zamawiającego minimum trzy dniowym wyprzedzeniem.
6) Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo – finansowy uwzględniający powyższe etapowanie inwestycji z podziałem na płatności. Harmonogram powinien umożliwić identyfikację kwot przewidzianych płatności w poszczególnych etapach w okresie realizacji oraz rozbicie prac budowlanych minimum na branże i stadium realizacji.
7) Należy uwzględnić demontaż istniejących instalacji i urządzeń, wyposażenia technicznego i technologicznego oraz ich przeniesienie lub utylizację. Należy uzgodnić
z Zamawiającym sposób postępowania ze zdemontowanymi elementami.
8) Wykonawca wywiezie i zutylizuje na własny koszt i własnym staraniem wszystkie odpady powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
9) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca sporządzi wszystkie oznakowania, również tymczasowe w okresie realizacji robót budowlanych, niezbędne do prawidłowej eksploatacji obiektu, w tym oznaczenie dróg ewakuacyjnych ppoż. Wykonawca wyposaży także pomieszczenia objęte zakresem przebudowy w niezbędny sprzęt ppoż.
10) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać Zamawiającemu gotowość do odbioru robót zanikających wraz z zestawieniem zakresu robót wykonanych.
11) Przed końcowym odbiorem robót budowlanych Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełnobranżową dokumentację powykonawczą - 2 egz. w formie papierowej, 2 egz. w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD oraz przeszkoli pracowników Działu Eksploatacji oraz Działu Informatyki Zamawiającego z zakresu obsługi i bieżącej konserwacji zainstalowanych urządzeń i instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32423000-4 - Gniazda sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32422000-7 - Elementy składowe sieci

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32562000-0 - Kable światłowodowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1143408,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1788312,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1143408,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indemar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321366221

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1143408,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.