Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00284888/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BRONISZOWIE Qśrd = 15m3/d(150 RLM) WRAZ Z ODCINKIEM KANALIZACJI SANITARNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 200
1.5.2.) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-110
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielopole.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielopole.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6458381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BRONISZOWIE Qśrd = 15m3/d(150 RLM) WRAZ Z ODCINKIEM KANALIZACJI SANITARNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18b48b9a-0f32-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010022/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa oczyszczalni ścieków przy szkole w Broniszowie wraz z kanalizacją sanitarną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284888/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRz.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 928215,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest budowa oczyszczalni ścieków w Broniszowie Qśrd = 15m3/d(150 RLM) wraz z odcinkiem kanalizacji sanitarnej w systemie zaprojektuj i wybuduj.
W ramach zamówienia Zamawiający wymaga:
Etap I :
- ZAPROJEKTOWANIA inwestycji (wg przedstawionych w niniejszym PFU wymagań) zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i w uzgodnieniu z Zamawiającym,
- uzyskania decyzji środowiskowej uwarunkowań realizacji inwestycji,
- uzyskania decyzji lokalizacyjnej dla inwestycji celu publicznego,
- uzyskanie zgody na realizację inwestycji na obszarze zmeliorowanym,
- uzyskania decyzji pozwolenia wodnoprawnego zgodnie przepisami prawa wodnego,
- uzyskanie uzgodnienia opracowanej dokumentacji z Zamawiającym,
- uzyskania decyzji pozwolenia na budowę zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
Etap II:
- WYBUDOWANIA inwestycji zgodnie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, (właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlano – montażowych dla przedmiotowej inwestycji),
- w cenie kontraktu Wykonawca ma obowiązek wykonania wszystkich robót wynikających ze stawianych warunków gestorów infrastruktury (sieciowej i drogowej), warunków wynikających z decyzji środowiskowej, decyzji pozwolenia wodnoprawnego i innych instytucji które będą uczestnikami procesu budowlanego, w cenie kontraktu Wykonawca ma uwzględnić koszty przygotowania inwestycji, jej organizacji, koszty zaplecza budowy i dla nadzoru inwestorskiego, koszty energii elektrycznej, paliw itp. i innych cenotwórczych mediów niezbędnych do realizacji zamówienia
Szczegółowa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt budowlany, specyfikacja dostaw - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1319175,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1975906,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1319175,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Sanitarnych Adam Niedziałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690480563
7.3.3) Ulica: Św. Jana 4
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Instalacji Sanitarnych Adam Niedziałek
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Instalacji Sanitarnych Adam Niedziałek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1319175,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIELOPOLE SKRZYŃSKIE
- Poprawa jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Wielopole Skrzyńskie w okresie od styczeń do grudzień 2025 roku
- Modernizacja oczyszczalni ścieków poprzez montaż OZE oraz budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie
więcej: przetargi WIELOPOLE SKRZYŃSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.