Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia dróg, ulic i placów na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 35
1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia dróg, ulic i placów na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8158bac-84b8-4feb-9c4d-bfafaf5082a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Eksploatacja obejmuje 1139 szt. opraw .Własnością TAURON Nowe Technologie S.A. jest 489 punktów świetlnych, natomiast 650 opraw należy do gminy.W związku z powyższym należy stwierdzić, iż występują względy techniczne o obiektywnym charakterze polegające na tym, że właścicielem znaczącej części urządzeń wchodzących w skład sieci oświetleniowej (około 28%) na terenie Gminy Miejskiej Świeradów Zdrój jest przedsiębiorstwo energetyczne, które korzystając z art.140 Kodeksu Cywilnego nie wyraża zgody na to by jakiekolwiek prace na jej własności wykonywali inni wykonawcy. Część obwodów oświetleniowych (około 20%) zawieszona jest na sieci rozdzielczej nn (należącej do TAURON), bądź do niej przyłączona (około 15%). W świetle faktu,iż usługa jest technicznie związana również z usługą wykorzystywania słupów nn jako miejsc zamontowania opraw oświetlenia drogowego (dzierżawa). Szersze uzasadnienie znajduje się w dokumentacji Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMiI.271.7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188743,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać:
a) Oględziny infrastruktury oświetleniowej. Dokonywanie przeglądów technicznych opraw
latarni oświetleniowych, urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej.
b) Naprawę i wymianę uszkodzonych drobnych elementów zasilających i sterowniczych
oraz wymianę uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach.
c) Wymianę uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów i ich
utylizację. W przypadku opraw Led wymiana na nowe będące majątkiem Gminy jako
dodatkowe Zlecenie.
d) Wymianę uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych.
e) Konserwację tablic rozdzielczych, szafek kablowych i oświetleniowych.
f) Sprawdzanie układów zapłonowych opraw.
g) Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy,
wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.) uszkodzeń oświetleniowych.
h) Naprawę uszkodzonych linii kablowych i napowietrznych. Lokalizacja i naprawa
uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków
infrastruktury oświetleniowej, będącej własnością Gminy, na dodatkowe zlecenie.
i) Przycinanie gałęzi drzew przesłaniających rozsył światła z oprawy oświetleniowej.
j) Sprawdzanie i uzupełnianie napisów informacyjnych ostrzegawczych oraz oznaczeń.
k) Kontrolę czasu zapalania i wyłączania oświetlenia.
l) Ustawianie programatorów astronomicznych :
dwa razy do roku – czas letni/zimowy, zimowy/letni ,
- maksymalnie czterokrotne wprowadzenie przerw nocnych na poszczególnych
wskazanych przez Zamawiającego obwodach, po zgłoszeniu w formie pisemnej i
przesłanej na adres Wykonawcy.
ł) Utrzymanie świecenia wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach, w
odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca. Zamawiający może odrębnym pismem
zmienić czas załączania/wyłączania opraw oświetleniowych w formie zlecenia poza
sytuacjami opisanymi powyżej.
m) Utrzymanie we właściwym stanie technicznym opraw oświetleniowych tak, aby
zabrudzeni lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności.
n) Wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej.
o) Prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania
informacyjnego.
p) Wymianę uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz
dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy.
r) Składanie wniosków dotyczących podjęcia prac inwestycyjnych w zakresie konieczności
modernizacji oświetlenia drogowego.
2. Wykonawca nie wykonuje w ramach umowy robót modernizacyjnych i inwestycyjnych przy urządzeniach oświetlenia drogowego.
3. Wykonawca powiadamia na bieżąco Zamawiającego o potrzebie wykonania robót modernizacyjnych i inwestycyjnych.
4. W razie zaistnienia awarii urządzeń oświetleniowych Wykonawca podejmuje się usunięcia awarii w terminie do 48 godzin od ustnego lub telefonicznego zgłoszenia przez upoważnioną osobę Zamawiającego.
5. W razie zaistnienia awarii oraz szkód komunikacyjnych i wyrządzonych przez osoby trzecie (uszkodzenia słupów oświetleniowych, opraw, przewodów linii napowietrznych i kabli ziemnych itp.) na części będącej własnością Zamawiającego, zleci Wykonawcy wykonanie prac związanych z awarią uzgadniając termin wykonania robót.
6. W razie zaistnienia awarii (uszkodzenia słupów oświetleniowych, opraw, przewodów linii napowietrznych i kabli ziemnych itp.) na części będącej własnością TAURON Nowe Technologie S.A. Wykonawca uzgodni z upoważnioną osobą termin wykonania robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240070,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240070,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240070,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930810615
7.3.3) Ulica: pl. Powstańców Ślaskich 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240070,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.