Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00360545/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Kup-Ładza” – z podziałem na zadania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, zwanej dalej „platformą” lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/9284661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Kup-Ładza” – z podziałem na zadania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b771119-26ec-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023019/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Kup-Ładza - z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane jest ze środków będących w dyspozycji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu. Zamówienie współfinansowane z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.6021.02.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39095,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Kup-Ładza” - z podziałem na zadania” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia - zadanie nr 1. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego w branży elektroenergetycznej (sieć elektroenergetyczna i oświetlenie uliczne).
3. Celem zamówienia będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w danej branży,
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanej branży,
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
- wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
- wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
- wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
- wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.
4. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą roboty branży elektroenergetycznej:
a. budowa oświetlenia
• oświetlenie przejść dla pieszych,
• oświetlenie ścieżki pieszo-rowerowej,
• oświetlenie strefy przejścia,
b. przebudowa linii kablowej średniego napięcia będącej własnością Tauron Dystrybucja S.A.,
• wykonanie wstawki kablowej typu XRUHAKXS o długości trasy 9 m, długości kabla 15 m,
• zabezpieczenie ww. linii kablowej poprzez zabudowę z rur osłonowych dzielonych,
• wykonanie próby napięciowej,
• wykonanie pomiaru wyładowań niezupełnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Kup-Ładza” - z podziałem na zadania” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia - zadanie nr 2.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego w branży sanitarnej (sieć kanalizacji deszczowej).
3. Celem zamówienia będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w danej branży,
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanej branży,
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
- wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
- wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
- wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
- wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.
4. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą roboty branży sanitarnej:
• budowa przykanalików wpustów deszczowych skierowanych do rowów wraz z ich umocnieniem,
• długość planowanej infrastruktury 66,2 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 8031,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Kup-Ładza” - z podziałem na zadania” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia - zadanie nr 3.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego w branży telekomunikacyjnej (sieć przewodowa).
3. Celem zamówienia będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w danej branży,
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanej branży,
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
- wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
- wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
- wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
- wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Kaczor NADZÓR I PROJEKTOWANIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540401657
7.3.3) Ulica: Dworska 14
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-749
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7134,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Mazur Zakład Usług Budowlanych PROEKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542050794
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 70
7.3.4) Miejscowość: Prószków
7.3.5) Kod pocztowy: 46-060
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK MAZUR GOSPODARSTWO ROLNE
jakie przetargi wygrała firma
MAREK MAZUR GOSPODARSTWO ROLNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6765,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7373,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6765,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Kaczor NADZÓR I PROJEKTOWANIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540401657
7.3.3) Ulica: Dworska 14
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-749
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6765,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-22INNE PRZETARGI Z OPOLA
- BUD. DEDYK. OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ORAZ BUDOWĘ WZBUDZANYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH WRAZ Z DEDYKOWANYM OŚWIETLENIEM PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W RAMACH PROGRAMU "SUPER ZEBRA" - Z PODZ. NA ZAD.
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Dost i inst kwadrupolowego spektrometru mas (QMS) w ram dop i integ posiadanego syst chromatograf gaz - termograwimetr (GC-STA) na potrzeby projektu "RID."
- ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 407 na odcinku Pogórze-Łącznik"
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni"
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.