Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00332013/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - KSIĄŻNICA KOPERNIKAŃSKA W TORUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871502106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ksiaznica.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ksiaznica.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ksiaznica.torun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8412c3c8-2ab6-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027155/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej oraz filiach bibliotecznych na terenie Torunia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332013/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.3810.02.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 490798,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Sprzątanie pomieszczeń filii bibliotecznych nr 2 i 51. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu wraz z terenami przyległymi oraz usługa mycia okien w budynkach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Usługi będą świadczone przy użyciu środków, materiałów i sprzętu Wykonawcy wraz z dostarczeniem wg bieżących potrzeb środków czystości i materiałów higienicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Usługi wykonywane będę 6 dni w tygodniu, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, za wyjątkiem tych lokalizacji, które są nieczynne w soboty – dla nich usługa świadczona będzie 5 dni w tygodniu.
4. Wykaz obiektów objętych przedmiotem zamówienia:
1) Filia Nr 2, ul. Kościuszki 47, Toruń
2) Filia Nr 5, ul. Lubicka 45c, Toruń
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 18400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Sprzątanie pomieszczeń filii bibliotecznych nr 1, 3, 4, 6, 7, 11, 12, 14 i 16.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu wraz z terenami przyległymi oraz usługa mycia okien w budynkach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia, w celu zapewnienia właściwej obsługi sprzątania budynku stanowiącego siedzibę Zamawiającego, może skorzystać z opcji polegającej na skierowaniu przez Wykonawcę pracownika (pracowników) do wykonania usługi sprzątania. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego zawiadomienia, że zamierza skorzystać z prawa opcji, które będzie zawierać następujące informację termin i zakres prac sprzątający oraz liczbę roboczogodzin świadczenia pracy przez pracownika/pracowników skierowanych do sprzątania siedziby w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego.
3. Usługi będą świadczone przy użyciu środków, materiałów i sprzętu Wykonawcy wraz z dostarczeniem wg bieżących potrzeb środków czystości i materiałów higienicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Usługi wykonywane będę 6 dni w tygodniu, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, za wyjątkiem tych lokalizacji, które są nieczynne w soboty – dla nich usługa świadczona będzie 5 dni w tygodniu.
5. Wykaz obiektów objętych przedmiotem zamówienia:
1) Filia Nr 1, ul. Jęczmienna 23, Toruń
2) Filia Nr 3, ul. Mickiewicza 61, Toruń
3) Filia Nr 4, ul. Poznańska 52, Toruń
4) Filia Nr 6, ul. Lelewela 3, Toruń
5) Filia Nr 7, ul. Okólna 169, Toruń
6) Filia Nr 11, ul. Żwirki i Wigury 39/41, Toruń
7) Filia Nr 12, ul. Fałata 35, Toruń
8) Filia Nr 14, ul. Łyskowskiego 29/35, Toruń
9) Filia Nr 16, ul. Raszei 1, Toruń
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 472398,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13244,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50922,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13244,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresh Team Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792688334
7.3.3) Ulica: Granitowa
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1324,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-05 do 2023-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307522,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545038,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307522,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresh Team Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792688334
7.3.3) Ulica: Granitowa
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307522,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-05 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
otrzymaniu od Zamawiającego zawiadomienia, że zamierza skorzystać z prawa opcji, które będzie zawierać następujące informację termin i zakres prac sprzątający oraz liczbę roboczogodzin świadczenia pracy przez pracownika/pracowników skierowanych do sprzątania siedziby w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24.
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W DZIADOWEJ KŁODZIE.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.