Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00319344/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Rozbudowa ulic 6 Marca, B. Chrobrego i cz. ul. Lechitów w Mielnie, etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mielno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 10
1.5.2.) Miejscowość: Mielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-032
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gmina.mielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielno.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca6aa356-27a4-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Rozbudowa ulic 6 Marca, B. Chrobrego i cz. ul. Lechitów w Mielnie, etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca6aa356-27a4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062265/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Rozbudowa ulic 6 Marca, B. Chrobrego i cz.ul. Lechitów w Mielnie, etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę lub osoby będące do jego dyspozycji funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej dla Zadania pn. Rozbudowa ulic
6 Marca, B. Chrobrego i cz. ul. Lechitów w Mielnie, etap III.
2. Zadanie Rozbudowa ulic 6 Marca, B. Chrobrego i cz. ul. Lechitów w Mielnie, etap III, jest realizowane z dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Warunki realizacji zamówienia na roboty budowlane wchodzące w zakres Zadania określa dokumentacja postępowania IR.271.07.2023. Szczegółowy zakres robót wchodzących
w zakres Zadania określa dokumentacja projektowa. Wymieniona dokumentacja udostępniona jest na Portalu e-Zamówienia, link do postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cc88afad-043d-11ee-9355-06954b8c6cb9.
3. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru obejmuje w szczególności:
1) nadzór robót budowlanych realizowanych przez Wykonawców Zadania;
2) kontrolowanie rozliczeń finansowych Wykonawców Zadania – w szczególności kontrolowanie przerobów, faktur i płatności dotyczących robót budowlanych związanych z realizacją Zadania.
4. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora nadzoru został określony w załączniku nr
1 do SWZ – projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119586,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jolanta Filipowska NIP 6691093118, REGON 320716191 przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne „EKOBUD” S. C. Jolanta Filipowska & Agata Filipowska ul. Słowiańska 11B, 75-846 Koszalin
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne "EKOBUD" S.C., Agata Filipowska NIP 6692203419, REGON 320716311 przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne „EKOBUD” S. C. Jolanta Filipowska & Agata Filipowska ul. Słowiańska 11B, 75-846 Koszalin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 669 040 89 79
7.3.3) Ulica: Słowiańska 11B
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-846
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA: "Modernizacja Infrastruktury Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. "Modernizacja (rozbudowa) oczyszczalni ścieków w Szydłowcu".
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Budowa klubu dziecięcego dla dzieci do lat 3 w Gminie Łabowa
- Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.