Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00261007/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
- 2024/BZP 00273943/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
- 2024/BZP 00279279/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00285304/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-15
- 2024/BZP 00293259/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00299138/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-24
- 2024/BZP 00308628/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury rowerowej na ciągach ulic w Bydgoszczy w systemie projektuj i buduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525822723
1.5.8.) Numer faksu: 525822777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/9025491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, lokalny transport drogowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury rowerowej na ciągach ulic w Bydgoszczy w systemie projektuj i buduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8d32e26-eb53-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028791/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa infrastruktury rowerowej na ciągach ulic Bydgoszczy w systemie projektuj i buduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.2531.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11208442,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1– ul. SułkowskiegoPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej z uzyskaniem wymaganego przepisami prawa zezwolenia na rozpoczęcie robót (decyzji ZRID lub pozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych) oraz na realizacji robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację, a także na pełnieniu nadzoru autorskiego, dotyczących budowy infrastruktury rowerowej wzdłuż ulicy Sułkowskiego na odcinku od ul. Chodkiewicza do ul. Modrzewiowej w Bydgoszczy, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) projektowanych postanowieniach Umowy - załącznik Nr 1-1 do SWZ,
2) Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) - załącznik Nr 2-1 do SWZ,
3) wzorze formularza ofertowego - załącznik Nr 3-1 do SWZ;
Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 75% wartości umowy;
Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia (PFU) sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust.1 Pzp i spełnia minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności architektonicznej określone w art.4 i art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Wykonawca wykonując zamówienie zobowiązany jest do przestrzegania tych wymagań.
Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzania wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 Pzp, w terminie poprzedzającym złożenie oferty, ale sugeruje przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego, celem właściwego określenia zakresu realizacji zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje opcji, o której mowa w art.441 ust.1 Pzp.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 6579769,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2– ul. Sudecka - Wyzwolenia - PelplińskaPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej z uzyskaniem wymaganego przepisami prawa zezwolenia na rozpoczęcie robót (decyzji ZRID lub pozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych) oraz na realizacji robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację, a także na pełnieniu nadzoru autorskiego, dotyczących budowy infrastruktury rowerowej wzdłuż ulic Sudecka - Wyzwolenia - Pelplińska na odcinku od ul. Starowiejskiej (Jarużyn) do pętli autobusowej „Tatrzańskiej” w Bydgoszczy, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) projektowanych postanowieniach Umowy - załącznik Nr 1-2 do SWZ,
2) Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) - załącznik Nr 2-2 do SWZ,
3) wzorze formularza ofertowego - załącznik Nr 3-2 do SWZ,
Zamówienie planowane jest do dofinansowania ze środków programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027 w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych.
Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 75% wartości umowy;
Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia (PFU) sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust.1 Pzp i spełnia minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności architektonicznej określone w art.4 i art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Wykonawca wykonując zamówienie zobowiązany jest do przestrzegania tych wymagań.
Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzania wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 Pzp, w terminie poprzedzającym złożenie oferty, ale sugeruje przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego, celem właściwego określenia zakresu realizacji zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje opcji, o której mowa w art.441 ust.1 Pzp.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 3192987,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3– ul. KieleckaPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej z uzyskaniem wymaganego przepisami prawa zezwolenia na rozpoczęcie robót (decyzji ZRID lub pozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych) oraz na realizacji robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację, a także na pełnieniu nadzoru autorskiego, dotyczących budowy infrastruktury rowerowej wzdłuż ulicy Kieleckiej na odcinku od ul. Toruńskiej do ul. Smoleńskiej z fragmentem wzdłuż ul. Toruńskiej do ul. Spornej w Bydgoszczy, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) projektowanych postanowieniach Umowy - załącznik Nr 1-3 do SWZ,
2) Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) - załącznik Nr 2-3 do SWZ,
3) wzorze formularza ofertowego - załącznik Nr 3-3 do SWZ,
Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 75% wartości umowy;
Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia (PFU) sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust.1 Pzp i spełnia minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności architektonicznej określone w art.4 i art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Wykonawca wykonując zamówienie zobowiązany jest do przestrzegania tych wymagań.
Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzania wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 Pzp, w terminie poprzedzającym złożenie oferty, ale sugeruje przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego, celem właściwego określenia zakresu realizacji zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje opcji, o której mowa w art.441 ust.1 Pzp.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1435686,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13356149,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16631682,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13356149,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BETPOL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 091299287; NIP: 5540384946
7.3.3) Ulica: ul. Inwalidów 49
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-749
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zakres: prace projektowe, branża: drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna,
dane Podwykonawców: nie są znane na dzień złożenia oferty
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13356149,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7373189,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8007300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7373189,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010676681; NIP: 5210421928
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zakres: wszystkie roboty z wyłączeniem konstrukcji bitumicznych oraz koordynacji i kierowania robotami w ramach Generalnego Wykonawstwa,
dane Podwykonawców: nie są znane na dzień złożenia oferty
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7373189,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w części 3 zamówienia, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożono 4 oferty, z czego trzy niepodlegające odrzuceniu, poddano ocenie. Ofertą, która uzyskała najwyższą ilość 100 pkt jest oferta Nr 4 z ceną 3 025 800,00 PLN, złożona przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe AFFABRE Sp. z o. o., drugą w kolejności z ilością 94,85 pkt, jest oferta Nr 1 z ceną 3 309 940,82 PLN, złożona przez BETPOL S.A., trzecią w kolejności z ilością 82,24 pkt, jest oferta Nr 3 z ceną 4 298 169,70 PLN, złożona przez STRABAG Sp. z o. o.
W związku z tym, że ceny wykonania zamówienia złożonych ofert przekraczają dostępne przez Zamawiającego środki finansowe, które przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w wysokości 1 765 893,84 PLN, przeprowadzono negocjacje w celu ulepszenia treści ofert wyłącznie w kryterium oceny ofert „cena”, które trwały od 29.05.2024 r. do 04.06.2024 r. godz. 10.00, jednak żaden z Wykonawców nie przystąpił do negocjacji. Po zakończonych negocjacjach zaproszono do składania ofert dodatkowych wszystkich Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert dodatkowych, tylko Wykonawca STRABAG Sp. z o. o. złożył ofertę dodatkową, nie podlegającą odrzuceniu, z korzystniejszą propozycją ceny wykonania zamówienia. Pozostałych dwóch Wykonawców nie złożyło oferty dodatkowej, w związku z tym, obowiązują ich oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu i zaproponowane w nich warunki.
W wyniku ponownej oceny złożonych ofert, w tym oferty dodatkowej, z zastosowaniem przyjętych kryteriów oceny ofert, ofertą, która uzyskała najwyższą ilość 100 pkt jest ponownie oferta Nr 4 z ceną 3 025 800,00 PLN, złożona przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe AFFABRE Sp. z o. o. Drugą w kolejności z ilości 96,91 pkt, została Oferta Nr 3 z ceną 3 190 084,79 PLN, złożona przez STRABAG Sp. z o. o., natomiast trzecią w kolejności z ilości 94,85 pkt, została Oferta Nr 1 z ceną 3 309 940,82 PLN, złożona przez BETPOL S.A.
Wobec tego, że cena wykonania zamówienia najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę w wysokości 1 765 893,84 PLN, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia i nie może tej kwoty zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty wynoszącej 3 025 800,00 PLN, Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3025800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3309940,82 PLN
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.