eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłża"Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach IV kwartał roku 2022" ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby
Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach IV kwartał roku 2022”
ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 219

1.5.2.) Miejscowość: Iłża

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dpskrzyzanowice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpskrzyzanowice.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dpskrzyzanowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby
Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach IV kwartał roku 2022”
ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4421e075-3a87-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040619/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 „Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach IV kwartał roku 2022” ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360812/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.Zd.27.271.8.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 68957,70 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56063,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nabiału i wyrobów mleczarskie. Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty.
Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów: twarogi, kefir maślanka, nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla następujących produktów: masło, jogurty, śmietany, sery żółte, serki twarogowe do smarowania, pozostałe sery oraz nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy dla następujących produktów: mleko krowie, mleko sojowe, ser topiony, masło klarowane.

Lp Nazwa artykułu kod CPV Jedn miary ilość
1 Jogurt naturalny 150g w składzie m.inn.żywe kultury bakterii jogurtowych , bez mleka w proszku 15551310-1 szt 4 900
2 Jogurt owocowy 140gr posiadajacy w składzie min. 7% wsadu owocowego, żywe kultury bakterii jogurt., bez syropu glukozowo-fruktozowego 15551320-4 szt 2 800
3 Jogurt Skyr 150g 15551320-4 szt 20
4 Margaryna miękka 60% tłuszczu 450 g 15431000-8 szt 270
5 Kefir 400ml 15431000-8 szt 15
6 Margaryna twarda 80% tłuszczu 250 g 15431000-8 szt 70
7 Masło extra 82%-86% 200g 15530000-2 szt 750
8 Mleko 2% tłuszczu op.5l Piątnica, Figand, Włoszczowa, Rolmlecz, Mlekovita, Mlekpol 15511400-7 l 3 400
9 Mleko w proszku pełne 15511700-0 kg 3,00
10 Ser twardy żóty Gouda 15544000-3 kg 85
11 Serek do smar. piecz. 100g bez mleka w proszku 15545000-0 szt 650
12 Serek topiony 100 gr śmietankowy w składzie m.in.: min.50% mleka, min.27% sera 15545000-0 szt 20
13 Serek homogenizowany 150g, bez mleka w proszku, bez syropu glukozowo-fruktozowego, bez substancji zagęszczających 15543000-6 szt 250
14 Śmietana 18% 400 g typu Piątnica, Figand, Włoszczowa, Rolmlecz, Mlekovita, Mlekpol 15512200-2 szt 460
15 Twarożek wiejski 150g typu Piątnica, Krasnystaw, Garwolin, Łowicz 15542100-0 szt 600
16 Twaróg półtłusty Piątnica, Figand, Włoszczowa, Rolmlecz, Mlekovita, Mlekpol 15542100-0 kg 250

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15530000-2 - Masło

4.5.5.) Wartość części: 67620,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nabiału i wyrobów mleczarskie bez laktozy.
 Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty.
 Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów: twarogi, kefir maślanka, nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla następujących produktów: masło, jogurty, śmietany, sery żółte, serki twarogowe do smarowania, pozostałe sery oraz nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy dla następujących produktów: mleko krowie, mleko sojowe, ser topiony, masło klarowane.
Lp Nazwa artykułu kod CPV Jedn miary ilość
1 Jogurt naturalny 180g bez laktozy 15551310-1 szt 80
2 Jogurt owocowy 250g bez laktozy 15551320-4 szt 55
6 Masło extra 82%-86% 200g bez laktozy 15530000-2 szt 15
7 Mleko 1,5% tłuszczu 0,5l bez laktozy 15511400-7 szt 20
9 Ser twardy żóty Gouda bez laktozy 150g 15544000-3 szt 10
12 Serek homogenizowany 150g bez laktozy 15543000-6 szt 20
13 Śmietana 18% bez laktozy 200g 15512200-2 szt 10
14 Twarożek wiejski bez laktozy 180g 15512200-2 szt 27
16 Twaróg półtłusty bez laktozy 230g 15542100-0 szt 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 1337,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50642,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50642,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50642,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Starmlecz Adam Tkaczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641000310

7.3.3) Ulica: ZGODNA 4B

7.3.4) Miejscowość: STARACHOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50642,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1001,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1001,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1001,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA STARMLECZ ADAM TKACZUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641000310

7.3.3) Ulica: ZGODNA 4B

7.3.4) Miejscowość: STARACHOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100160 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.