Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00359461/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
- 2023/BZP 00360311/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Storczykowej w Ustce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ W USTCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367436569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 539 333 110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zim.ustka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.ustka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5ae1f8c-3c0b-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Storczykowej w Ustce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5ae1f8c-3c0b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011387/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ul. Storczykowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359461
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-ZP.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1393096,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Storczykowej w Ustce.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje odcinek drogi gminnej publicznej o nr ewidencyjnym 100055G, o długości ok. 190 m i nawierzchni gruntowej, której przebieg rozpoczyna się od skrzyżowania z ul. Koszarową, a kończy sięgaczem długości ok. 30 m przeznaczonym dla ruchu pieszego, połączonym również z ul. Koszarową. Teren przeznaczony pod inwestycję nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Budowa obejmuje rozbiórkę istniejących nawierzchni, wykonanie kanalizacji deszczowej, jezdni, chodników, miejsc postojowych, zjazdów, kanału teletechnicznego, przebudowę oświetlenia ulicznego, wycinkę drzew i krzewów, wykonanie trawników zgodnie z zakresem przedstawionym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w:
3.1. dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
Uwaga!
Zamawiający wprowadza zmianę nieistotną do dokumentacji projektowej w zakresie warstwy nawierzchni jezdni i chodnika z kostki betonowej z fakturą kamienia 20 x 20 cm kolor szary, żółty, grafit o gr. 6 cm chodnik i gr. 8 cm jezdnia na kostkę betonową typu Polbruk 20 x 10 cm chodnik gr. 6 cm kolor szary, jezdnia, zjazdy gr. 8 cm kolor grafit. Ilości zgodnie z załączonym do dokumentacji przedmiarem,
3.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ,
3.3. pomocniczy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, zawarto w przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 11 do SWZ.
4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia.
5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób do wykonywania następujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia pod nadzorem kierownika budowy:
6.1. robót przygotowawczych,
6.2. wycinki drzew i krzewów,
6.3. robót branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej,
6.4. robót w zakresie zagospodarowania terenu.
Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1532976,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1746600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1532976,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "FRAGES" ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH - Franciszek Gesner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771619900
7.3.3) Ulica: ul. Kalinowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRAGES" ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH - Franciszek Gesner
jakie przetargi wygrała firma
"FRAGES" ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH - Franciszek Gesner
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1532976,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Przebudowa dróg w miejscowościach Niestkowo oraz Osieki Słupskie polegająca na zmianie nawierzchni na betonową
- Opracowanie dokumentacji projektowej kompleksowej termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej oraz wymiany źródeł ciepła na OZE na terenie Gminy Ustka
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej m. Grabno, gmina Ustka
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta Ustka"
- Usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ustka i jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027
- Przebudowa dróg w miejscowościach Możdżanowo oraz Zaleskie polegająca na zmianie nawierzchni na betonową
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
- Przebudowa ulicy Gałczyńskiego w Kościerzynie
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dobczyce w 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.