Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00304396/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa łamania i składu 4 książek naukowych dla potrzeb Wydawnictwa Naukowego Akademii Ignatianum w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa łamania i składu 4 książek naukowych dla potrzeb Wydawnictwa Naukowego Akademii Ignatianum w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-862ff579-1a27-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304396/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/BZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5934,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego świadczenia usługi łamania i składu, nanoszenie poprawek po korektach językowych i technicznych, przygotowanie plików produkcyjnych do druku czterech książek naukowych (zawierających oprócz tekstu podstawowego i tytułów, również wzory, tabele, wykresy, rysunki, zdjęcia, przypisy, bibliografie etc.) przygotowywanych do wydania w Wydawnictwie Naukowym Akademii Ignatianum w Krakowie, obejmującej obróbkę elektroniczną treści publikacji (tekstu i materiału graficznego) w wersji elektronicznej zapisanej w pliku lub tradycyjnie na wydruku papierowym (dot. przypadków wprowadzenia do pliku drugiej korekty naniesionej na wydruku papierowym) o objętości łącznej 73 arkuszy wydawniczych, zwanej dalej również „składem”. Dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że znormalizowany arkusz wydawniczy zawiera 39 600 znaków ze spacjami i przypisami, bądź 3 000 cm2 powierzchni materiału ilustracyjnego. Wykonawca będzie zobowiązany do odebrania materiałów z Wydawnictwa Naukowego Akademii Ignatianum w Krakowie mieszącego się przy ul. Kopernika 26 w Krakowie (budynek Zofijówka), a następnie do ich zwrotu do siedziby tego Wydawnictwa, przy czym Zamawiający przewiduje obieg elektroniczny materiałów oraz w przypadku materiałów tradycyjnych na wydruku papierowym dot. przypadków wprowadzenia do pliku drugiej korekty naniesionej na wydruku papierowym) – dopuszcza przesyłki kurierskie (koszt przesyłek ponosi wykonawca – koszty wliczane w cenę oferty). Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy na podstawie Zamówień Jednostkowych przekazywanych przez Zamawiającego według jego potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazywania do wykonania kilku Zamówień Jednostkowych jednocześnie, co nie może wydłużyć czasu realizacji poszczególnych składów.
Poprzez Zamówienie Jednostkowe rozumie się pisemne zlecenie każdorazowo wystawione przez Wydawnictwo Naukowe AIK, które będzie zawierać wszystkie dane niezbędne do realizacji usługi składu m. in. tytuł materiału tekstowego podlegającego obróbce elektronicznej, imię i nazwisko przynajmniej jednego z jego autorów lub redaktora naukowego, a także objętość wyrażoną w arkuszach wydawniczych, stopień trudności składu i termin wykonania. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz załącznik nr 1B do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79822000-2 - Usługi składu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79553000-5 - Komputerowe usługi wydawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8760,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Pawłowicz Labor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922003487
7.3.3) Ulica: ul. Snycerska 60A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-817
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.