Ogłoszenie z dnia 2022-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00298531/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
- 2022/BZP 00304788/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00325727/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-30
- 2022/BZP 00336113/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Borzytuchom w celu ochrony obszarów cennych przyrodniczo. (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORZYTUCHOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 56
1.5.2.) Miejscowość: Borzytuchom
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-141
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@borzytuchom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.borzytuchom.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Borzytuchom w celu ochrony obszarów cennych przyrodniczo. (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c66641ae-17d0-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019056/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Uporządkowanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Borzytuchom
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298531/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SK.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6626016,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – robota budowlana w procedurze „zaprojektuj i wybuduj”:W ramach części zamówienia należy zrealizować roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej
grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami sieciowymi oraz rozbudową sieci wodociągowej.
Rozliczenie ryczałtowe. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w trzech transzach, dwie transze każdorazowo po zakończeniu
wydzielonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji, trzecia po zakończeniu realizacji inwestycji:
a) pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20% wynagrodzenia,
b) druga transza w wysokości nie wyższej niż 30% wynagrodzenia,
c) trzecia transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy wypłaconych wcześniej
kwot wynagrodzenia.
Etapy płatności:
Sieci wodociągowo - kanalizacyjne zgodnie z PFU:
a) Dokumentacja projektowa łącznie z prawomocnym pozwoleniem na budowę - w wysokości nie wyższej niż 20%
wynagrodzenia.
b) Wykonanie sieci wodociągowej - druga transza w wysokości nie wyższej niż 30 wynagrodzenia.
c) Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej - w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy
wypłaconych wcześniej kwot wynagrodzenia.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej – Załącznik nr 5 do SWZ dla Części 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
42996000-4 - Maszyny do uzdatniania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 4125203,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – robota budowlana w procedurze „zaprojektuj i wybuduj”:a) Rozbudowie i przebudowie należy poddać część oczyszczania mechanicznego, biologicznego oraz część osadową
oczyszczalni. W ramach realizacji zamówienia należy zmodernizować, przebudować, rozbudować lub wykonać nowe
obiekty, instalacje i urządzenia niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni ścieków, w celu osiągnięcia
wymaganej jakości ścieków oczyszczonych i osadów przy zakładanej ilości i jakości ścieków dopływających do oczyszczalni
oraz przy optymalnym wykorzystaniu istniejących urządzeń i obiektów budowlanych.
b) Prace projektowe i budowlane należy prowadzić etapowo, przy funkcjonującej oczyszczalni. Wykonawca musi
przewidzieć i uwzględnić w cenie kontraktowej wykonanie wszystkich niezbędnych obiektów tymczasowych (np.
pompownia, zasilania obiektów, częściowo automatyka itp.) dla zapewnienia ciągłości pracy oczyszczalni w trakcie
wykonywania robót.
Rozliczenie ryczałtowe. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w trzech transzach, dwie transze każdorazowo po zakończeniu
wydzielonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji, trzecia po zakończeniu realizacji inwestycji:
a) pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20% wynagrodzenia,
b) druga transza w wysokości nie wyższej niż 30% wynagrodzenia,
c) trzecia transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy wypłaconych wcześniej
kwot wynagrodzenia.
Etapy płatności:
Oczyszczalnia ścieków zgodnie z PFU:
a) Dokumentacja projektowa łącznie z prawomocnym pozwoleniem na budowę - w wysokości nie wyższej niż 20%
wynagrodzenia.
b) Wykonanie Stacji zlewnej ścieków dowożonych OB.1 oraz zbiornika zlewnego ścieków dowożonych OB.2 - druga transza
w wysokości nie wyższej niż 30 wynagrodzenia.
c) Pozostałe roboty budowlane wynikające z realizacji zamówienia - w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty
wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy wypłaconych wcześniej kwot wynagrodzenia.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej – Załącznik nr 5 do SWZ dla Części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
42996000-4 - Maszyny do uzdatniania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 2315447,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Części 3 jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy sieci kanalizacyjnej sanitarnejw miejscowości Jutrzenka oraz sieci wodociągowej w miejscowości Struszewo.
Rozliczenie ryczałtowe. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w trzech transzach, dwie transze każdorazowo po zakończeniu
wydzielonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji, trzecia po zakończeniu realizacji inwestycji:
a) pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20% wynagrodzenia,
b) druga transza w wysokości nie wyższej niż 30% wynagrodzenia,
c) trzecia transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy wypłaconych wcześniej
kwot wynagrodzenia.
Jutrzenka, kanalizacja sanitarna:
a) Przecisk pod drogą DW209 rurą stalową - w wysokości nie wyższej niż 20% wynagrodzenia.
b) Wykonanie odcinak Si-S1 - druga transza w wysokości nie wyższej niż 30 wynagrodzenia.
c) Wykonanie odcinka S3-S-4 oraz sieci wodociągowej - Struszewo - w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy
wypłaconych wcześniej kwot wynagrodzenia.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej – Załącznik nr 5 do SWZ dla Części 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 185365,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5263799,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8150000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5263799,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane „EKO-INSTAL” Piotr Kuczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770923205
7.3.3) Ulica: Wybickiego 10
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5263799,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3015000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3015000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3015000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecol-Unicon Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191129286
7.3.3) Ulica: Równa 2
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-067
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3015000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223750,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223750,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane „EKO-INSTAL” Piotr Kuczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770923205
7.3.3) Ulica: Wybickiego 10
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223750,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
więcej: Maszyny do uzdatniania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.