Ogłoszenie z dnia 2022-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00340990/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku użyteczności publicznej (po byłej szkole) na funkcję Klubu Seniora – zamówienie powtórzone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytnica
1.5.2.) Miejscowość: Bytnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-630
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bytnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku użyteczności publicznej (po byłej szkole) na funkcję Klubu Seniora – zamówienie powtórzone2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4ac386d-301b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00116372/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja budynku po byłej szkole w Budachowie wraz z placem zabaw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340990/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania części
istniejącego budynku użyteczności publicznej (po byłej szkole) na funkcję Klubu Seniora. Przedmiot zamówienia obejmuje
dwa zadania:
3.1.1. Zadanie nr 1: Modernizację budynku po byłej szkole w Budachowie na Klub Seniora;
3.1.2. Zadanie nr 2: Modernizację budynku po byłej szkole w Budachowie na Centrum kultury i rekreacji.
3.2. Dokumentacja techniczna będąca uszczegółowieniem opisu przedmiotu zamówienia, w tym Specyfikacja Techniczna
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowi załącznik 1 do SWZ.
3.3. Zamawiający wymaga udzielenia przynajmniej 24-miesięcznej gwarancji na całość robót.
3.4. Zamawiający informuje, że jeżeli w STWiORB, opisującym zakres prac znajdują się nazwy firmowe materiałów,
towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i
systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie
parametry techniczne i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego
przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry i funkcjonalność nie gorsze niż rozwiązania
opisane.
3.5. Zamawiający informuje, że jeżeli w STWiORB i pozostałych dokumentach opisujących zakres prac znajdują się
odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać że oferowane rozwiązania
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz będą zgodne pod względem:
3.5.1.1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
3.5.1.2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3.5.1.3. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
3.5.1.4. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
3.6. Wymagania dotyczące robót:
3.6.1. wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego,
obowiązującymi normami i warunkami technicznymi, STWiORB, sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z
poszanowaniem mienia Zamawiającego, środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego,
3.6.2. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, decyzjami
administracyjnymi, projektami budowlanymi i wykonawczymi, STWiORB oraz wymogami SWZ.
3.7. Miejsce realizacji umowy: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
3.8. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych oraz ze środków z Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 663572,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 663572,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 663572,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Jan Janik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 923 121 55 50
7.3.3) Ulica: Wolsztyńska
7.3.4) Miejscowość: Babimost
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 663572,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.