eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSzkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu „Cyfrowy asystent – podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351612501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 32

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-070

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: (0-12) 422-06-36 wew. 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0b6868a-0ec8-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu „Cyfrowy asystent – podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0b6868a-0ec8-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071196/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń z obszaru pomocy społecznej- cyfrowy asystent

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322157

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-ZP-261-13/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14941,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz konsultacji doradczych z zakresu edukacji cyfrowej pracowników instytucji pomocy społecznej z terenu województwa małopolskiego. Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu „Cyfrowy asystent – podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych” realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie.
2. Szkolenia i konsultacje realizowane będą w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00, za pośrednictwem transmisji on-line w formie wideokonferencji zapewniającej kontakt on – line na żywo z prowadzącym i możliwość konwersacji z pozostałymi uczestnikami (wszyscy się widzą i słyszą) – zapewnienie dostępu do platformy umożliwiającej realizację spotkań należeć będzie do obowiązków Wykonawcy.
3. Maksymalnie 3 grupy, każda licząca 10-15 uczestników.
Wymiar godzinowy usługi: maksymalnie 78 godzin zegarowych, tj. po maksymalnie 26 h na każdą z grup z czego:
a) 20 godzin szkolenia (5 spotkań x 4 godziny zegarowe, w tym dwie 10-minutowe przerwy),
b) 6 godzin konsultacji grupowych (Konsultacje dla każdej z grup zorganizowane będą najpóźniej do 2 tygodni po ukończeniu pełnego cyklu szkolenia dla danej grupy, w formie 2 trzygodzinnych lub 3 dwugodzinnych spotkań lub 6 jednogodzinnych spotkań on-line według z góry ustalonego harmonogramu, w których będą mogły wziąć udział wszystkie chętne osoby, które zakończyły 20-godzinne szkolenie dla danej grupy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6817,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28314 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6817,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Cienkosz OŚRODEK PSYCHOPROFILAKTYKI NOWA PERSPEKTYWA, CENTRUM PROFILAKTYKI I REEDUKACJI Atelier, ACRENTALCARS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121426900

7.3.3) Ulica: Krsickiego 27/1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-513

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6817,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.